Tja, van dat idee zou ik idd ook niet opknappen.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:Hoogendorp
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:52 schreef DivineJester het volgende:
Hoogendorp is toch niet zo'n hele slechte?
Een superspits is het tot op heden ook niet, maar als speler voor de breedte lijkt het me wel wat. Als ie geen geld kost in ieder geval, dat kunnen we beter gebruiken voor die vurig gewenste (buitenlandse) topverdediger.
Dat zie je vaker. Typische vedetten voor net onder de top, die afhaken bij de top 3.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
Ik begrijp niet dat Schreuder het niet maakt bij Feijenoord. Was de spil van NAC. Ik had hoge verwachtingen. Misschien is ie wel TE goed net als van Persie.
Soetaarsquote:Op maandag 3 mei 2004 15:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zie je vaker. Typische vedetten voor net onder de top, die afhaken bij de top 3.
* DivineJester hoopt en droomt mee!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop Mexes!*hoop&droom*
Wat heeft die hoogendorp nou?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:52 schreef DivineJester het volgende:
Hoogendorp is toch niet zo'n hele slechte?
Een superspits is het tot op heden ook niet, maar als speler voor de breedte lijkt het me wel wat. Als ie geen geld kost in ieder geval, dat kunnen we beter gebruiken voor die vurig gewenste (buitenlandse) topverdediger.
En Smolarek, Leonardo, Castelen en Lurling.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:17 schreef Handsome het volgende:
Wat heeft die hoogendorp nou?
Echt die gozer kan al nix extra's brengen bij RKC.
We hebben trouwens al Kuijt, Buffel en Lazovic.
Als diepe spits bedoeld hij.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Smolarek, Leonardo, Castelen en Lurling.
Pardo.quote:Op maandag 3 mei 2004 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Smolarek, Leonardo, Castelen en Lurling.
Speelt liever defensieve middenvelder.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pardo.
Nee toch? Pardo is de schakelspeler, die op de plaats kan spelen die Ono nu heeft. Ghali is de meer defensief ingestelde middenvelder daar. Feyenoord speelt momenteel een flexibel systeem.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:31 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Speelt liever defensieve middenvelder..
Kijken of Gullit het durft te veranderen.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:15 schreef Staanplaats het volgende:
Het is gewoon een 4-2-4 systeem, 4 spitsen die elkaar allemaal voor de voeten lopen, en nooit eens een bal in de pot gooien...
Hij zal wel moeten want zo gaat het niet echt jofel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 01:40 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Kijken of Gullit het durft te veranderen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |