Tja, hij speelde ook te dicht op de verdediging, neemt geen risico's.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
Zidane, Witschge, Koeman en van Hanegem hebben/hadden ook geen snelheid.
nou nou moet dat nou weer.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Joden kunnen kanker krijgen.
Jep, net zoals de nederlanders, amerikanen, belgen en kakkerlakken etc etcquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Ik vond hem anders voor het eerst niet dom over komen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:02 schreef shepherd1 het volgende:
Wat een loser die Van Persie nu bij Studio Voetbal.
Ik ook niet eigenlijk, hij deed zijn stinkende best het allemaal uit te leggen. Indruk: een lieve, nogal naieve jongen die het niet zo kwaad bedoelt maar er wel steeds weer intrapt.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:34 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik vond hem anders voor het eerst niet dom over komen.
Typisch weer een opmerking van een kakkerlakquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Het is geen verwensen, het is eerder waarschuwen.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Typisch weer een opmerking van een kakkerlak
toch vreemd dat het verwensen van kanker op dit forum gewoon mag
dit is weer van het allerlaagste nivo zegquote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Dat kan inderdaad. Maar ook al je niet gelooft kan je kanker krijgen: religie beschermt niet tegen ziekten...quote:Op zondag 2 mei 2004 22:32 schreef Cart_man het volgende:
Niet alleen "jullie" hoorquote:Op maandag 3 mei 2004 10:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is geen verwensen, het is eerder waarschuwen.
Want jullie kunnen allemaal de kanker krijgen, volgens de statistieken.
Joden Hakken Kakkerlakkenquote:Op maandag 3 mei 2004 10:35 schreef altface het volgende:
hehe J_H_K![]()
Inderdaad, Houllier kan ook kanker krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2004 10:38 schreef Doc het volgende:
[..]
Niet alleen "jullie" hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |