Nope, aangezien jullie 4 worden in jullie CL poule, kunnen we ook niet tegen jullie aantreden!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:55 schreef twi het volgende:
Nu hopen dat jullie geen andere club treffen met gele shirts.
Je bedoelt diezelfde steen waar al die Feyenoorders een kleine vier weken geleden onder uit kwamen gekropen?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:52 schreef FrankyMcG het volgende:
De humoristische joden komen weer onder de stenen uitgekropen.
amsterdamsche humor met de hoofdletter T!
Mijn haat voor ajax is niet resultaat-gebonden, dus ik voel me niet aangesproken!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:56 schreef twi het volgende:
Je bedoelt diezelfde steen waar al die Feyenoorders een kleine vier weken geleden onder uit kwamen gekropen?
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:01 schreef twi het volgende:
Lul, hap dan
Voor de winterstop hadden veel Feyenoorders, waaronder ikzelf, als zoiets van "Volgend seizoen beter!". Het is leuk dat we het na de winterstop psv toch nog een beetje "moeilijk" hebben kunnen maken, en ik had persoonlijk die strijd ook tot de laatste ronde willen zien.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:05 schreef jonny het volgende:
Jammer dat Feyenoord verloren heeft, ik had graag gezien dat de strijd om de 2e plaats tot de laatste dag spannend zou zijn en dat Feyenoord die 2e plek dan zou pakken ... helaas
De reeks van zwolle wás indrukwekkenderquote:Op zondag 2 mei 2004 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb het over jullie indrukwekkende reeks van de laatste weken!
Niet in deze fase van de competitie toch? het is niet de eerste keer dat Feyenoord punten laat liggen in de slotfase van een wedstrijd, we weten ook allemaal hoe het hier in Groningen is afgelopen. Het is jammer dat Feyenoord nu al is afgehaakt om P2, ze waren met zo'n best goede reeks bezig.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Kan gebeuren.
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:56 schreef StarGazer het volgende:
Maribor is wel een leuke tegenstander
Waarom staat Gullit zo'n hele zware klus te wachten dan?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:22 schreef Ruud_Gullit het volgende:
v. Marwijk dus als loser de Kuip uit, en Gullit staat een hele zware klus te wachten het komende seizoen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Die ajacieden kunnen lullen wat ze willen - ze mogen jaloers zijn als het om de coach gaat.
Klasse hoe Van Marwijk reageert op het verlies. Koeman had nog tot woensdag lopen mekkeren over dat ie een strafschop had moeten krijgn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |