SCH zit toch niet in het bestuur van FSV?quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zal wel eens kijken of ik iets in elkaar kan flansen...![]()
[..]
Van dit soort berichten word je toch ziek?
quote:01-05-2004: Ook Feyenoord ontkent transfer Hoogendorp
[Bron: FR-Fans.nl]
Nadat Rkc en Rick Hoogendorp zelf eergisteren een door Voetbal International gemelde transfer van de spits naar Feyenoord al ontkenden (lees meer), heeft nu ook Mark Wotte dit gedaan. Wotte ontzenuwde de geruchten in het Algemeen Dagblad. Dit deed hij op een subtiele manier: 'Wij zoeken nog een centrale verdediger.' Hiermee geeft de Technisch Manager aan dat een extra spits niet aan de orde is.
En daar zou ik dus echt geen moeite mee hebben...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nog even en Theo Jansen wordt ook nog binnengehaald
Is er niet juist zo eentje net naar Arsenal gegaan?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:01 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
En daar zou ik dus echt geen moeite mee hebben...
denk dat hij, onder de juiste trainer(s), echt wel een goede kan worden.
gewoon, straatschoffie, lekker stevig gebouwd, voor de duivel niet bang en een prima linkerbeen.
Nee als die nog eens zou kunnen komen, graag.
Ja, daarom zou het ook mooi zijn als we er een nieuwe voor terugkregen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is er niet juist zo eentje net naar Arsenal gegaan?
En dat is één..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:53 schreef StarGazer het volgende:
Rdam viert feest......... de ajaxstraat is weg.
Trouwens.. die concurrent voor Paauwe die zou komen, is dat Loovens, of komt er echt een nieuwe?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En de Ajax-flat is ook al weg..
Plaatje is stuk mooier zo, Jpzegthallo..
nou ja, op minder stevige figuur na wel ja. En misschien de snelheid van theo is wat minder, ook geen hoogstandjes in de 16 denk ik, maar wel meer strijdbaarheid.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:01 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is er niet juist zo eentje net naar Arsenal gegaan?
Wel humor , sommige gasten kregen geen seizoenskaart omdat ze in de ajaxstraat woonden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Ruud_Gullit het volgende:
En de Ajax-flat is ook al weg..
Plaatje is stuk mooier zo, Jpzegthallo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staat in een spoiler omdat de uitslag van Ajax hierin verwerkt is.
Ten percent faster with a sturdier frame
Och, de neusjes hebben ook weer eens een wedstrijd gewonnen!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:25 schreef twi het volgende:
Groningen thuis, altijd lastig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |