quote:Op donderdag 29 april 2004 16:08 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jezus Ruud, wat denk je toch negatief.
Juist, dát soort spelers wil ik zien, geen spelers uit de HCE. (Behalve misschien Hofland ofzo.)quote:Er komt waarschijnlijk een Fransoos bij, of dat nou Madouni, Dehu, Desailly of Mexes is. En daarnaast komt er nog een concurrent voor Paauwe bij.
Dan nog.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Dit seizoen speelt ie in een rare rol vanaf rechts.
Phew...quote:'GEEN SPRAKE VAN TRANSFER HOOGENDORP'
29-04-2004, 3:30
RKC Waalwijk ontkent ten stelligste dat Rick Hoogendorp op het punt staat een contract te tekenen bij Feyenoord, zoals VI meldt in zijn elektronische magazine VI op Vrijdag. "Onzin", liet Marcel Brands, manager voetbalzaken bij de Waalwijkers, donderdagmiddag weten. "Het bericht verrast mij."
'Hoewel Hoogendorp een doorlopend contract heeft bij RKC Waalwijk, doet de clubleiding niet moeilijk over een mogelijk vertrek van de aanvaller', schrijft VI. "Rick heeft een contract tot 2007", reageerde Brands. "Dus gaat hij niet weg. Er zijn wel geïnteresseerde clubs, maar daar hoort Feyenoord zeker niet bij." Volgens VI zou RKC graag aan een transfer meewerken omdat de club met financiële problemen kampt.
quote:'GEEN SPRAKE VAN TRANSFER HOOGENDORP'
29-04-2004, 3:30
RKC Waalwijk ontkent ten stelligste dat Rick Hoogendorp op het punt staat een contract te tekenen bij Feyenoord, zoals VI meldt in zijn elektronische magazine VI op Vrijdag. "Onzin", liet Marcel Brands, manager voetbalzaken bij de Waalwijkers, donderdagmiddag weten. "Het bericht verrast mij."
'Hoewel Hoogendorp een doorlopend contract heeft bij RKC Waalwijk, doet de clubleiding niet moeilijk over een mogelijk vertrek van de aanvaller', schrijft VI. "Rick heeft een contract tot 2007", reageerde Brands. "Dus gaat hij niet weg. Er zijn wel geïnteresseerde clubs, maar daar hoort Feyenoord zeker niet bij." Volgens VI zou RKC graag aan een transfer meewerken omdat de club met financiële problemen kampt
Nog even en Theo Jansen wordt ook nog binnengehaaldquote:Op donderdag 29 april 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoogendorp![]()
Die zie ik nog liever komen dan Ricky Hoogendorp!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
Nog even en Theo Jansen wordt ook nog binnengehaald
Begrijpelijk...quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die zie ik nog liever komen dan Ricky Hoogendorp!
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:00 schreef tong80 het volgende:
Ajb Hoogendorp ga naar Feijenoord.
Waar zat je aan te denken?quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kan niemand die goed met Photoshop om kan gaan trouwens even een mooi plaatje maken voor in de openings-post?
Plaatje met het logo, en spelers met UEFA cup omhoog en de tekst "Het enige echte Feyenoord-topic" ofzo?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:42 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken?
Het kan wel het Feijenoord shirt is aangepast voor bierbuikers!quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nog even en Theo Jansen wordt ook nog binnengehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |