Mwah. De zanger van Campsite is enger. Dat ís een gorilla en hij kijkt echt veeele malen enger dan de zanger van Snow Patrol..!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Die zanger heeft ook het charisma van een gorilla, hoe hij uit zijn ogen kijkt is echt angstaanjagend.
Dat is een aardige gast hoor, hij heeft alleen heel sprekende ogen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:12 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Mwah. De zanger van Campsite is enger. Dat ís een gorilla en hij kijkt echt veeele malen enger dan de zanger van Snow Patrol..!(heeft lienelien wel foto's van)
Maar afgezien van zijn charisma, zolang-ie mooi blijft zingen, mag-ie blijven!![]()
Het nieuwe album gaat me echt verre van vervelen hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:56 schreef Dreamland het volgende:
Snow Patrol is cool! Alleen niet te vaak achter elkaar luisteren... Dat word vervelend
Sprekend noem je dat? Als 'ie een paar meter van je af staat en aan het zingen is, kijkt 'ie écht eng.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is een aardige gast hoor, hij heeft alleen heel sprekende ogen!![]()
[afbeelding]
Dat noem ik nou de spijker op zijnvkop slaan,, het nieuwe nummer is echt goedquote:Heb het jarenlang echt zo'n "maak dan geen plaat" bandje gevonden, het ene nummer nog slaapverwekkender dan het ander... Heb het nieuwe album nog niet gehoord, maar was wel verbaasd over het nummer Spitting Games, wat ik eigenlijk best aardig vind
Ik vind die persoonlijk een beetje té. Vind Shut Your Eyes en Make This Go On Forever errug mooi.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Grumpey het volgende:
het 3e nummer van de nieuwe cd (chasing cars) is nu mijn favoriet na enkele weken geluisterd te hebben. Denk dat voor mij het beste nummer van het album is.
Ja iddquote:Op maandag 5 juni 2006 20:00 schreef Grumpey het volgende:
het 3e nummer van de nieuwe cd (chasing cars) is nu mijn favoriet na enkele weken geluisterd te hebben. Denk dat voor mij het beste nummer van het album is.
Dat klopt ..quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
(Die twee lijken ook heel erg op elkaar)
Inderdaad ... "Run"quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:19 schreef Grumpey het volgende:
en dan zeker ook fan van het nummer 'Run' van hun? Past ook in het rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |