Woensdag!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:11 schreef Natemy het volgende:
Noem een kleur onder de 10..
Jij mag echt naar de HAVO!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:12 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Woensdag!
Nee joh die is veel te moeilijk! Jan en Jan2 delen 400 koekjes. Jan 3 en Jan 4 willen ook meedelen. Iedereen krijgt evenveel. Hoeveel koekjes krijgen ze per persoon?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:15 schreef bugeye het volgende:
jan en jan2 delen met elkaar 400 koekjes.
jan3 wil ook koekjes en neemt 25% van 1/2 van de koekjes die jan en jan2 bij elkaar hebben.
jan2 eet stiekum van jan2 en jan3 totaal 70 op.
hoeveel koekjes heeft jan3?
zoiets?
waarom heten ze allemaal Jan? of denk ik nu weer te ver door?quote:Op donderdag 29 april 2004 14:15 schreef bugeye het volgende:
jan en jan2 delen met elkaar 400 koekjes.
jan3 wil ook koekjes en neemt 25% van 1/2 van de koekjes die jan en jan2 bij elkaar hebben.
jan2 eet stiekum van jan2 en jan3 totaal 70 op.
hoeveel koekjes heeft jan3?
zoiets?
tjah, ik verzin dit ook maar ter plekkequote:Op donderdag 29 april 2004 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
waarom heten ze allemaal Jan? of denk ik nu weer te ver door?
Het is VMBO. Dan moeten er minimaal 3 Mohammed of Achmed heten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
waarom heten ze allemaal Jan? of denk ik nu weer te ver door?
quote:Op donderdag 29 april 2004 14:24 schreef apophis4u het volgende:
Teken een vierkante cirkel met je geodriehoek
Ik vroeg 1 figuurquote:
Niet, hij probeerde immers door de schouder te schieten, dus het was een 'ongelukje'quote:Op donderdag 29 april 2004 14:28 schreef Natemy het volgende:
Murad schiet iemand neer met dodelijkeafloop; hoelang moet hij zitten?
Als een allochtoon meisje met een nederlandse jongen thuis komt en dit wordt niet geaccepteerd, dan heet dit cultuur.quote:Op donderdag 29 april 2004 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ali loopt een discotheek binnen en ziet daar zijn zusje praten met een niet-Moslim. Mag Ali haar nu lek steken?
Scherp!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:32 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Als een allochtoon meisje met een nederlandse jongen thuis komt en dit wordt niet geaccepteerd, dan heet dit cultuur.
Als een nederlandsmeisje met een allochtone jongen thuis komt en dit wordt niet geaccepteerd, dan heet dit discriminatie.
Hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |