Ik zou het dus echt niet weten. Het is gewoon zo gegaan, ik kan niet echt een duidelijk iets aangeven. Ik weet wel dat als je me 2 jaar geleden zou zeggen dat ik nu zo zou zijn als ik ben, ik je voor gek verklaard zou hebben...quote:Op donderdag 29 april 2004 12:30 schreef RM-rf het volgende:
eigenlijk interesseert het me meer _waarom_ je die verandering gemaakt hebt, wat was de initiator van die verandering?
voor mezelf, de enige verandering die ik aan mezelf zie, is dat ik op zakelijk vlak steeds harder lijk te worden, wat mij betreft probeer ik wel een zekere integriteit te behouden, maar in de realiteit blijkt dat vaak 'harde keuzes' nodig zijn.
soms gaan studeren?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:07 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Vroeger was ik actief, nu ben ik een enorm luie bierzuipende lamzak geworden![]()
Je zult dan ook altijd een bepaald type blijven, met af en toe een uitstapje naar de andere kant.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:59 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik verander constant.
Was vroeger heel verlegen.
Later juist heel erg aanwezig altijd.
En nu ben ik beetje gematigd maar wel graag in de spotlights.
ik ga nog steeds uit van het goede in de mens. Ik heb denk ik een hoop mazzel doordat er dan ook zo veel goede mensen om mij heen zijnquote:Op donderdag 29 april 2004 18:57 schreef White_Wolf het volgende:
Ik ben ook verandert. Ben niet zo naief meer door altijd maar van het goede in de mens uit te gaan.
Zou het daar aan liggen?quote:Op donderdag 29 april 2004 17:52 schreef E.Motion het volgende:
[..]
soms gaan studeren?![]()
Maar ik m'n denken en geloof ben ik wel erg veranderd.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:03 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Je zult dan ook altijd een bepaald type blijven, met af en toe een uitstapje naar de andere kant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |