maar blijkbaar pas ik daar niet tussen want zonder iets te doen wordt ik al bestraftquote:We willen dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft op fok
quote:Doodsverwensingen worden meteen bestraft
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:36 schreef Houzer het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:39 schreef jogy het volgende:
Leef lang en ongelukkig, wordt 105 met Schurft aan je geslachtsdelen wegrottende vingerkootjes en falende nieren! Ik hoop dat je kunstmatig wakker wordt gehouden terwijl je het vlees in je linkerbeen voelt vergaan.
Dat mag dus nog wel.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:39 schreef jogy het volgende:
Leef lang en ongelukkig, wordt 105 met Schurft aan je geslachtsdelen wegrottende vingerkootjes en falende nieren! Ik hoop dat je kunstmatig wakker wordt gehouden terwijl je het vlees in je linkerbeen voelt vergaan.
Beetje creatief zijn in je bewoordingen, geen probleemquote:Op donderdag 29 april 2004 09:40 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat mag dus nog wel.![]()
hypocriet stuk vreten!quote:Op donderdag 29 april 2004 09:39 schreef jogy het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Beetje creatief zijn in je bewoordingen, geen probleem.
Just another way of saying, i love youquote:Op donderdag 29 april 2004 09:40 schreef Doodverwensing het volgende:
[..]een levensverwensing !
zo dat is origineelquote:Op donderdag 29 april 2004 09:44 schreef Houzer het volgende:
Ik heb hoop dat je 100 word met een kankergezwel aan je ballen
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:47 schreef Conflict het volgende:
is overal hoizeggen asociaal?
Jij hebt em door.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:47 schreef Doodverwensing het volgende:
[..]
zo dat is origineel
quote:Op donderdag 29 april 2004 09:54 schreef UnICorN-girl het volgende:
Word!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |