Foto!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:54 schreef S03P het volgende:
Met behulp van een beamer en acrylverf heb ik zelf mijn kamer beklad![]()
Daar heb je vast een foto vanquote:Op woensdag 28 april 2004 22:54 schreef S03P het volgende:
Met behulp van een beamer en acrylverf heb ik zelf mijn kamer beklad [afbeelding]
Dat gaat even zoeken worden hoor, ik heb sinds te laatste update geen fotos meer gemaakt, maar een oude heb ik nog wel liggen :')quote:Op woensdag 28 april 2004 22:55 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Foto!!!!
Jaquote:Op woensdag 28 april 2004 23:05 schreef DuchessX het volgende:
Wow!Durf je nog wel te slapen snachts?
De term "airbrush" zegt mij (op wat Paintshop skillz na) weinig, maar ziet het er dan een beetje uit als origineel en is het niet 2 jaar compleet verbleekt? Ik ben trouwens gaan twijfelen, heb net 's effe wat met Paintshop zitten proberen. Ik dacht aan zoiets: (maar dat wordt wel erg druk he?)quote:Op donderdag 29 april 2004 17:31 schreef Nuek het volgende:
2x3m is bij mij vanaf 350 euro. Airbrush. Verder ligt het er wel aan hoe ingewikkeld het idee is en hoe lang ik er uiteindelijk mee bezig denk te zijn.
wow!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:37 schreef JeOma het volgende:
[..]
<knip>
<photoshop geval>
<knip>
dat was ook het eerste wat ik dacht; Veels te druk! Maar het is niet realistisch. Het plaatje geeft nl. licht en dat doet een muurschildering niet. Die absorbeert licht. Iig denk ik dat het echte resultaat er een heel stuk rustiger uit zal zien.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:00 schreef Famas het volgende:
[..]
wow!
dat is inderdaad véélste druk.
Zo'n lichte achtergrond met donker kleurige spullen ervoor
Er 'gebeurt' ook té veel op die afbeelding...téveel mensen enzo...niet erg mooi.
Je moet iets veel rustigers hebben met maar een paar mensen erop...zoals de plaatjes in je OP.
Ik heb ook eventjes snel voor je gegoogled, alleen de eerste site heb ik bekeken...de rest ziet er veelbelovend uit.
link: http://www.google.nl/sear(...)=
Neckerman? Die thuisshop-dinges? Ik kan er geen posters vinden. Welke "onderwerpen" hadden die posters? Ook Romeins/klassiek o.i.d.?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:42 schreef S-Cript het volgende:
recentelijk hadden ze bij neckerman muurposters 3*2 voor 49 euro +/-,
moet hem alleen nog ophangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |