Willem II uit.quote:Op maandag 3 mei 2004 02:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uhh.. NAC thuis.. tegen wie moet Ajax de laatste speeldag?
Ze vielen mij ook mee idd.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
De shirts vallen me ook mee. Lekkere felle kleuren.
Dan moet Koeman hem wel in de spits laten staan, en hem van rechts weghalen.quote:Op maandag 3 mei 2004 09:32 schreef Eightball het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sonck de ban een beetje gebroken heeft en blijft scoren.
Volgens mij doelde Koeman met de opmerking dat Trabelsi weg kon op het feit dat hij zijn vervanger al had (De Jong). Dus misschien dat Obodai op rechtshalf kan spelen, of zoals jij zegt op RB, maar dan wel als 2e keus.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:42 schreef F1Bas het volgende:
Obodai deed het trouwens best goed als rechtsback, hij zal dus volgend jaar samen met Grygera daar gaan spelen, de Jong is een middenvelder volgens Koeman.
Ik heb het toch niet over iedereen?quote:Op maandag 3 mei 2004 09:58 schreef StarGazer het volgende:
de meeste mensen komen hier toch echt wel vaker
Heeeeee Speed!quote:Op maandag 3 mei 2004 02:14 schreef Speed1971 het volgende:
Hup Ajax
![]()
Godverdomme een beetje snachts komen lurkenquote:Op maandag 3 mei 2004 02:14 schreef Speed1971 het volgende:
Hup Ajax
![]()
Ben ik deels met je eens ja, de eerste helft was niet echt denderend. Toch vond ik ajax in de tweede helft wel goed spelen, ookal is dat tegen zwolle niet meer dan je plichtquote:Op maandag 3 mei 2004 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Al met al nog steeds een zwakke wedstrijd vond ik. Maar gelukkig wel weer eens wat doelpunten gemaakt. Maar het was nog steeds slordig en knullig af en toe hoor, slechte passes, slechte balaannames etc. Wel een paar leuke goals.
Nou maar hopen dat de volgende wedstrijd een beetje leuk is, gewoon een degelijke overwinning zonder al te veel stress. Dat heeft het thuispubliek wel verdiend na dit, eigenlijk best wel slechte, seizoen.
tja, toen het eenmaal 2-0 was, was het verzet van Zwolle gebroken en kon Ajax vrijuit voetballen, dat ging idd wel redelijk af en toe, das waar. Maar echt soepel liep het niet, ze hebben nog steeds moeite elkaar te vinden lijkt het wel.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ben ik deels met je eens ja, de eerste helft was niet echt denderend. Toch vond ik ajax in de tweede helft wel goed spelen, ookal is dat tegen zwolle niet meer dan je plicht![]()
Zou toch leuk zijn als ze dit seizoen ook es van NAC weten te winnen.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:43 schreef ThomasBerge het volgende:
Mooi shirt vandaag! Eindelijk weer is een overtuigende uitslag. Hopelijk is Koeman een beetje wakker geschud; Sonck hoort in de spits! Niet op rechts!
Volgende week kampioen
ik vond het uitshirt maar niks eerlijk gezegtquote:Op zondag 2 mei 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
De shirts vallen me ook mee. Lekkere felle kleuren.
ik hoop het eerlijk gezegt wel, dan is de wedstrijd om 16:15 ongeveer afgelopen en das na de GP van spanjequote:Op maandag 3 mei 2004 13:03 schreef ChAoZ het volgende:
14.30 neem ik aan, net als alle andere wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |