Stel Babel maar op, hij legt er wel 2 in. Het is maar zwollequote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:27 schreef F1Bas het volgende:
morgen geen vd Vaart en Zlatan
Babel bij de selectie gehaald.....
jammer dat Anastasia ook niet geblesseerd is.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
RYAN BABEL maakt er 3!
hehe..true true...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:19 schreef StarGazer het volgende:
als er in 1 zin staat: Griek , 3x missen voor open doel denk ik nog altijd dat we het over machlas hebbengek he
quote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt dit het nieuwe f-noord uitshirt toch?
[afbeelding]
Beetje gejat van argentinieVond dat groenwit dan beter eigenlijk...
Beetje een gay shirt he.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Wat is dit? Is dit serieus?
Wel verkoop-baar?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:11 schreef popolon het volgende:
Robijn, fleur en feyenoord.
vd Vaart schijnt een zware blessure te hebben opgelopen op de training.
Opbokkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:15 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Wel verkoop-baar?
*wil hier niet aan denkenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:27 schreef F1Bas het volgende:
Ze weten dus nog niet of het ernstig is....anders geen EK voor vd Vaart...
Nee zeker niet, aan de andere kant, het seizoen is al zo goed als voorbij en dan kan hij nog een jaartje bij ons blijven.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
*wil hier niet aan denken![]()
Ja, maar ik zie dan liever dat hij met nederland een geweldig ek speelt en vertrekt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee zeker niet, aan de andere kant, het seizoen is al zo goed als voorbij en dan kan hij nog een jaartje bij ons blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |