*proest*quote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt dit het nieuwe f-noord uitshirt toch?
[afbeelding]
Beetje gejat van argentinieVond dat groenwit dan beter eigenlijk...
Dat dat een clownspak is.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Om het af te leren:
[afbeelding]
Sorry Doc, wat zei je ook weer over onze shirts van volgend jaar?
Dat trainingshirt is dan ook heel erg mooi.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:18 schreef Nyluzzz het volgende:
Dat nieuwe shirt, iedereen zal het wel al gezegd hebben, maar ik vind het om op te kotsen of om zoals koeman je kont mee af te vegen. Zelfs dat trainingsshirt is veel mooier
Newcastle had een uitsthirt dat daar vrijwel een kopie van was (alleen een ander kraagje en andere shirtsponser)quote:
OMGquote:Op donderdag 29 april 2004 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Om het af te leren:
[afbeelding]
Sorry Doc, wat zei je ook weer over onze shirts van volgend jaar?
De allerlelijkste vond ik toch wel die zwart met die witte ban, jaar of 5 geleden.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:36 schreef tuindwerg het volgende:
Ik vind eigenlijk alle Ajax-shirts lelijk als ze niet rood-wit zijn. Dat hoort gewoon bij Ajax...![]()
Klavan.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als vd Vaart weggaat, wordt er zeker een nieuwe speler aangetrokken.
Ik heb die rechtsonder.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:55 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
De Umbro shirts.
Had Ajax daarvoor niet LeCoqSportif shirts?
Klopt. Maar dat is wayyy back. Volgens mij ook met TDK sponsor.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:55 schreef Doc het volgende:
[afbeelding]
De Umbro shirts.
Had Ajax daarvoor niet LeCoqSportif shirts?
Yep. En volgens mij hadden ze toen ook gele uitshirts...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:40 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is wayyy back. Volgens mij ook met TDK sponsor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |