Als vd Vaart weggaat, wordt er zeker een nieuwe speler aangetrokken.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV en Feyenoord zitten ze al over opstellingen. Wij doen mee.
Ik zeg: Trabelsi en Raffie weg, 0 aankopen.
Dan:
Lobont
Grygera - Heitinga - Escudé (vooruit) - Maxwell
de Jong - Galásek - Pienaar - Sneijder
Ibrahimovic - Sonck
Jamal Ait-Mama, Hedwiges Maduro en RYAN BABEL vast bij de selectie.
Ik zei ook niet per se voor die plek maar zei in je post dat vd vaart wegging en geen aankopen kwamen, dus als raffie weggaat zal er wel weer geld zijn voor Andyquote:Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Maar niet per sé voor die plek.
Koeman heeft Pienaar al beloofd dat die daar gaat spelen en bovendien is die voor de ploeg beter. Je levert dan wel goals in, dus wellicht een nieuwe spits.
Zou kunnen maar 2 spelers weg en geen een terug betekend automatisch veel kwaliteitsverlies.quote:Op donderdag 29 april 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
Vooralsnog ga ik van 0 uit.
En welke was dat ook alweerquote:Op donderdag 29 april 2004 00:44 schreef Schanulleke het volgende:
Lelijk shirt. Domme zet om een kleur te nemen die niet in het huidige mode/straatbeeld te combineren valt. Het uitshirt van 2 jaar geleden blijft toch het mooiste uitshirt dat ik van Ajax heb gezien.
Hij is inderdaad héél erg lelijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Om het af te leren:
[afbeelding]
Sorry Doc, wat zei je ook weer over onze shirts van volgend jaar?
Wat zei ie daarover dan?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:37 schreef Erasmusch het volgende:
Om het af te leren:
[afbeelding]
Sorry Doc, wat zei je ook weer over onze shirts van volgend jaar?
quote:Op donderdag 29 april 2004 18:44 schreef RedGuy het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het zo op een condoom lijken.
Clownspak.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:47 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat zei ie daarover dan?
Als ik me niet vergis wordt dit het nieuwe f-noord uitshirt toch?quote:Op donderdag 29 april 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Clownspak.
deze misschienquote:Op donderdag 29 april 2004 18:42 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En welke was dat ook alweer![]()
Leuk die pastel tinten.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt dit het nieuwe f-noord uitshirt toch?
[afbeelding]
Beetje gejat van argentinieVond dat groenwit dan beter eigenlijk...
Ik vind het shirt ook helemaal niet feyenoord passen, dat lichtblauw is meer iets voor psv.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:56 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis wordt dit het nieuwe f-noord uitshirt toch?
[afbeelding]
Beetje gejat van argentinieVond dat groenwit dan beter eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |