Dát is nou een mooi shirtquote:Op donderdag 29 april 2004 00:18 schreef Leshy het volgende:
[afbeelding]
Hm, dat trainingsshirt ziet er anders ook wel verdomd goed uit, eigenlijk.
Sonck speelt als een natte krant onderwater, ik zie dan liever een harde werker als Anasta... yannisquote:Op donderdag 29 april 2004 09:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Juist zonder Zlatan, misschien krijgt Sonck eindelijk een kans.
Sonck moet gewoon een kans krijgen in een 4-4-2 systeem met Yannis of Zlatan, want het is zeker een goede spits. En dan hoeven Ajacieden niet meer te zeiken op spelers als Sikora en die belg.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sonck speelt als een natte krant onderwater, ik zie dan liever een harde werker als Anasta... yannis.
ja ik ben ook voor 4-4-2. zeker als Zlatan geblesseerd is.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Sonck moet gewoon een kans krijgen in een 4-4-2 systeem met Yannis of Zlatan, want het is zeker een goede spits. En dan hoeven Ajacieden niet meer te zeiken op spelers als Sikora en die belg.
Mooie vrije trap van Wesley gisteren.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:32 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Juist zonder Zlatan, misschien krijgt Sonck eindelijk een kans.
helemaal niks.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:19 schreef methodmich het volgende:
Wat wil iedereen nou met die Bastürk?
Ik ook! Volgens mij hebben ze idd eerder gele shirts gehadquote:Ik dacht dat ik me een geel uitshirt te herinneren in de periode dat TDK shirtsponser was ...
was ik ook al naar op zoekquote:Op donderdag 29 april 2004 13:23 schreef Doc het volgende:
Is er eigenlijk een site waaralle (uit)shirts van Ajax op staan?
Niet dat ik weet. Begin er zelf eenquote:Op donderdag 29 april 2004 13:23 schreef Doc het volgende:
Is er eigenlijk een site waaralle (uit)shirts van Ajax op staan?
Dat trainingspakquote:Op donderdag 29 april 2004 00:18 schreef Leshy het volgende:
[afbeelding]
Hm, dat trainingsshirt ziet er anders ook wel verdomd goed uit, eigenlijk.
www.ajaxuitshirts.tkquote:Op donderdag 29 april 2004 13:29 schreef keeper het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Begin er zelf een![]()
.
En wie wordt aanvoerder?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV en Feyenoord zitten ze al over opstellingen. Wij doen mee.
Ik zeg: Trabelsi en Raffie weg, 0 aankopen.
Dan:
Lobont
Grygera - Heitinga - Escudé (vooruit) - Maxwell
de Jong - Galásek - Pienaar - Sneijder
Ibrahimovic - Sonck
Jamal Ait-Mama, Hedwiges Maduro en RYAN BABEL vast bij de selectie.
Maxwell Galasek/Heitingaquote:Op donderdag 29 april 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
En wie wordt aanvoerder?
Ik gok Maxwell. Zlatan/Heitinga reserve aanvoerders.
John Heitinga denk ik. Vaste speler. Tomás wil niet, Maxwell staat niet op een aanvoerderspositie in feite.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:29 schreef Doc het volgende:
[..]
En wie wordt aanvoerder?
Ik gok Maxwell. Zlatan/Heitinga reserve aanvoerders.
Qua positie niet, maar qua spel wel. Ook een vaste waarde. het zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
John Heitinga denk ik. Vaste speler. Tomás wil niet, Maxwell staat niet op een aanvoerderspositie in feite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |