abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18898859
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 00:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Gewoon 4-4-2

Sneijder en Pienaar aan de buitenkant, heb je geen prutsers aan de zijkant nodig
Gronkjaer werd gescout als centrumspits in de tijd dat ie bij Aalborg speelde Nee maar als je 4-4-2 gaat spelen, kun je idd zo verder.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_18898864
Rafael van der Vaart liet bij Barend en Van Dorp nogmaals weten nog geen beslissing te hebben genomen over zijn toekomst. Hij gaf aan in principe nog een seizoen bij Ajax te blijven, behalve als er zich een absolute droomclub meldt. Zoals bekend gaat zijn interesse dan vooral uit naar Spanje. Indien Barcelona of Real Madrid komt dan lijkt hij die overstap wel al in de zomer te willen maken. Hij gaf aan nog niet gesproken te hebben met een Spaanse club. Volgens de aanvoerder is hij helemaal niet zoveel bezig met een transfer en richt hij zich nu op het behalen van het kampioenschap en vervolgens het EK. Hij heeft stiekem nog een klein beetje hoop de kampioenswedstrijd tegen NAC nog te halen.

Wesley Sneijder, ook te gast bij het programma, gaf aan de komende twee jaar nog niet aan een vertrek te denken. Hij wil zich eerst verder ontwikkelen bij de Amsterdammers.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:36:04 #303
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18900316
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef StarGazer het volgende:
Relaxt appie.......... vertel mij dan maar eens wie er dan als links buiten gehaald dient te worden? Of heb je liever soetaers en sikora.

Niet Grokjaer. Dan is Andy zelfs beter.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 mei 2004 @ 11:37:44 #304
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18900355
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
Doc A'dam Tournement ?

Wou ik je ook nog vragen. Even kijken wanneer wat is. Ik kom er nog op terug
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens