LIME RULEZZZZ!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef Chasin het volgende:
zwart of bruin.. wat maakt het nog uit als je een lime kleurig shirt aan doet
vrouwen hebben een kleiner aantal kleuren waar ze uit kunnen kiezen als ze nog serieus willen worden genomen :| en daar hoort lime dus niet bij.. maar ontopic: sowieso zwarte schoenen he
Tja, ik had eerst ook zoiets bij lime van: nou nee dank je, maar toen ik het eronder aantrok moest ik toegeven dat het idd erg goed stond... dus lime it is. En volgens mij valt dat met dat serieus genomen worden ook wel mee hoor, het is niet zo dat ik in een lime-kleurig pák rondwandel.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef Chasin het volgende:
Ik heb geen digicamquote:Op woensdag 28 april 2004 23:57 schreef octopussy het volgende:
mm ik zou juist zeggen bij een donkerblauw pak liever bruine schoenen. Zeker bij lime is bruin mooier vind ik...
Misschien moet je even een fotootje plaatsen van je pak (en je schoenen?)
Lul niet, het staat gewoonquote:Op woensdag 28 april 2004 22:29 schreef Chasin het volgende:
vrouwen hebben een kleiner aantal kleuren waar ze uit kunnen kiezen als ze nog serieus willen worden genomen :| en daar hoort lime dus niet bij.. maar ontopic: sowieso zwarte schoenen he
t'is heel donkerbruin... ik bekijk het zometeen nog wel ff...quote:Op donderdag 29 april 2004 07:24 schreef DarkElf het volgende:
bruin kan vin ik, vaak alleen als het echt erg goed matched.
anders ziet het er nogal vreemd uit.
Hoe donkerbruin is bruin?
Bruin onder blauw kan goed maar dan moeten het, m.i., echt hele
donkerbruine schoenen zijn en niet van die roodbruine of licht/beige bruine gevallen.
anders gewoon voor zwart gaan.
quote:Op donderdag 29 april 2004 08:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Lul niet, het staat gewoon![]()
Ik zou die zwarte aandoen, alhoewel ik de bruine er nog nooit onder heb gezien...
roger!quote:Op donderdag 29 april 2004 07:24 schreef DarkElf het volgende:
bruin kan vin ik, vaak alleen als het echt erg goed matched.
anders ziet het er nogal vreemd uit.
Hoe donkerbruin is bruin?
Bruin onder blauw kan goed maar dan moeten het, m.i., echt hele
donkerbruine schoenen zijn en niet van die roodbruine of licht/beige bruine gevallen.
anders gewoon voor zwart gaan.
quote:Zwart !
Anders ben je wel even tegendraadsquote:Op donderdag 29 april 2004 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het worden de bruine!
Even een brakke webcam gebruikt voor raadpleging bij een vriendin en de bruine waren definately beter!
Thnx everbody!
mee eens.. Blauw en zwart hoor je altijd van dat het geen goede combi is!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:57 schreef octopussy het volgende:
mm ik zou juist zeggen bij een donkerblauw pak liever bruine schoenen. Zeker bij lime is bruin mooier vind ik...
Misschien moet je even een fotootje plaatsen van je pak (en je schoenen?)
Mmm, dat valt volgens mij wel mee. Zwart kan eigenlijk overal wel onder, omdat het zo'n neutrale kleur is. Met zwart speel je eigenlijk op safe, bruin is toch wat gewaagder.quote:Op donderdag 29 april 2004 12:46 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
mee eens.. Blauw en zwart hoor je altijd van dat het geen goede combi is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |