abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2004 @ 21:47:53 #1
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_18756356
Dit idee houdt me al een tijd bezig.Dit aan de hand van een song van een zwarte rapper...
Gok wel dat iemand dit leest en denkt .. Rass Kass ? of Dead Prez ?
Nou idd ik las de tekst van "Rass Kass - Nature of The Threat" daar komt het naar voren.

"Now since people of color are genetically dominant and Caucasoids are genetically recessive and Whites expect to be predominant, meaning survive as a race then they simply must, take precautions. That`s why they`re worried about their future now Cuz by 2050, almost all the Earth`s population will be brown, then black"

Ik vraag me dus af heeft hij enige basis om dit te kunnen zeggen kortom is dit waar?
Ik zie er maar weinig over gesproken worden...

Mijn idee is dat hij zeker de waarheid ergens achter hem heeft alleen niet het tijdsbestek waar het in moet gebeuren.Ook denk ik wel eens of er echt mensen zijn ( blanken ) ergens hoog in een regering die daadwerkelijk plannen bedenken om het "blanke"ras staande te houden ...

Me is gewoon een melkflesje en ik heb er weinig problemen mee als de hele wereld zwart zou zijn ..maar ik denk er wel over na "is wit dan toch gewoon een mislukte mutatie ? "

anyway any idea's or anything
Ik heb de gehele tekst van de song als iemand die zou willen bestuderen
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_18756385
Yep en de zwarten en de gelen ook . Het wordt een grote mengsoep.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 29 april 2004 @ 01:00:21 #3
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_18761511
uhmm 1 reactie ... jammer

zegt me veel ... of men kent het niet .. men gelooft het niet .. of heeft er nooit over gedacht ...

uhmmzz
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
  donderdag 29 april 2004 @ 01:02:47 #4
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_18761547
Je moet niet alles te letterlijk nemen
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
  donderdag 29 april 2004 @ 01:11:40 #5
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_18761674
ik neem het letterlijk totdat het tegendeel bewezen wordt ... ik wil het gewoon weten... of dat dan te letterlijk is wat hij zegt boeit me niet ... ik heb nog nooit een kind met blauwe ogen en blond haar zien komen uit een vrucht tussen een blanke man en zwarte vrouw of andersom .. dus wat is te letterlijk ... ?
  donderdag 29 april 2004 @ 01:28:00 #6
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18761904
2050? dat lijkt mij veel te snel hoor.
Ach een nieuwe ijstijd en na een paar duizend jaar zijn we weer allemaal wit
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_18761950
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Niet als we hier in het noorden met z'n alle doodgaan en de rest van de nog levende mensjes ergens bij de venaar gaan wonen.
Learn the rules and break them.
pi_18762007
Err... correct me if i'm wrong. Indien een blanke huidskleur recessief is, hoe kan je dan in godsnaam al die tussenschakeringen krijgen tussen enorm zwart en blank?
Lijkt me een beetje onzinnig, want als je naar halfbloedjes kijkt zie je wel degelijk dat die een lichtere huidskleur hebben als er maar 1 donkere ouder in zit. Als 'blank' zijn recessief was, dan was dat kind net zo donker geweest als de zwarte ouder.
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  donderdag 29 april 2004 @ 01:41:18 #9
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_18762051
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:28 schreef HarigeKerel het volgende:
ik ga zoizo uit dat de eerste echt mens ( na homo erecticus ) ( fuck spelling ) zwart was ...

Dat we allemaal weer wit worden geloof ik niet wit helpt je niet in de natuur. Het weerkaatst licht en dus houdt het geen warmte vast .....je bent nogal een makkelijke prooi voor de rest wat op de aarde rond huppelt ... behalve als alles wit is .. en jij een vacht hebt dat warnte kan vast houden ?
  donderdag 29 april 2004 @ 01:44:29 #10
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_18762085
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:36 schreef paladin het volgende:
Err... correct me if i'm wrong. Indien een blanke huidskleur recessief is, hoe kan je dan in godsnaam al die tussenschakeringen krijgen tussen enorm zwart en blank?
Lijkt me een beetje onzinnig, want als je naar halfbloedjes kijkt zie je wel degelijk dat die een lichtere huidskleur hebben als er maar 1 donkere ouder in zit. Als 'blank' zijn recessief was, dan was dat kind net zo donker geweest als de zwarte ouder.
kan dit proces niet lopen over meerder generaties ? net as bruine ogen en blauwe ogen in biologie lessen ? ik geloof best dat als je een half bloedje bent en jouw kinderen en hun kinderen weer met een blanken samen een kind krijgen dat het lichter zou kunnen worden ......... maar de kans is nog steeds minder als 50 % als ik het goed heb ? enige correcties ?
  donderdag 29 april 2004 @ 01:48:45 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_18762119
2050 lijkt me heel erg sterk, maar in de verre toekomst zit dat er volgens mij wel in.
Ik heb het wel eens vaker gehoord, klinkt in ieder geval niet onlogisch, jammer voor de zonnebankfabrikanten
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 29 april 2004 @ 01:50:42 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18762137
Ik voor zie op langere termijn dat er maar een ras overblijft het menselijk ras. En daar is niets op tegen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 29 april 2004 @ 01:56:00 #13
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_18762174
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:50 schreef Megumi het volgende:
Ik voor zie op langere termijn dat er maar een ras overblijft het menselijk ras. En daar is niets op tegen.
Amen !
  donderdag 29 april 2004 @ 01:58:03 #14
6941 APK
Factual, I think.
pi_18762189
Als ik Jack van Gelder de laatste tijd bekijk gaat het inderdaad snel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 29 april 2004 @ 02:15:44 #15
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18762327
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:31 schreef Elocyp het volgende:

Niet als we hier in het noorden met z'n alle doodgaan en de rest van de nog levende mensjes ergens bij de venaar gaan wonen.
En andersom

We moeten ook rekening houden met het gegeven dat de mens zoals wij die nu kennen best wel eens snel uit zou kunnen sterven (binnen 250 jaar) en vervangen zou worden door bv GM mensen net zoals we nu bij gewassen ook zien.

Zelf ben ik een groot voorstander van het terugbrengen van de Neanderthaler dmv het klonen van DNA materiaal in oude botten wat nog ergens in de Alpen moet zitten in het ijs.
Neanderthalerland
  donderdag 29 april 2004 @ 02:18:55 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18762354
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:41 schreef Cappy het volgende:

ik ga zoizo uit dat de eerste echt mens ( na homo erecticus ) ( fuck spelling ) zwart was ...

Dat we allemaal weer wit worden geloof ik niet wit helpt je niet in de natuur. Het weerkaatst licht en dus houdt het geen warmte vast .....je bent nogal een makkelijke prooi voor de rest wat op de aarde rond huppelt ... behalve als alles wit is .. en jij een vacht hebt dat warnte kan vast houden ?
Als er geen tot amper (dag)licht is pikt een witte huid dat beter op als een donkere huid, uit onderzoek is gebleken dat mensen die heel weinig licht krijgen vaak zwakker en minder produktief zijn als mensen die dat wel krijgen, het verschil hoeft maar miniem te zijn om over een paar duizend jaar een groot effect te hebben.
Dat is oa de reden volgens bepaalde theorieen dat de mensen in Europa wit zijn, de eerste mensen in Europa waren donker.
Een nieuwe ijstijd of iets anders is dus iets waarop we kunnen wachten
  donderdag 29 april 2004 @ 02:21:22 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18762373
Hoe meer er kruisgeneukt word, en hoe meer halfbloedjes er komen, hoe sneller het rassisme weg is.
Halfbloedjes zijn trouwens mooier
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18762390
maakt het wat uit dat het "blanke" ras uitsterft

GM mensen Robots
  donderdag 29 april 2004 @ 02:25:26 #19
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18762411
quote:
Op donderdag 29 april 2004 02:23 schreef devzero het volgende:
maakt het wat uit dat het "blanke" ras uitsterft
Ja... een beetje variatie is wel leuk toch?
quote:
GM mensen Robots
Dat is pas een volgende stap zou ik denken, of een combinatie van die twee.
pi_18762474
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:11 schreef Cappy het volgende:
ik neem het letterlijk totdat het tegendeel bewezen wordt ... ik wil het gewoon weten... of dat dan te letterlijk is wat hij zegt boeit me niet ... ik heb nog nooit een kind met blauwe ogen en blond haar zien komen uit een vrucht tussen een blanke man en zwarte vrouw of andersom .. dus wat is te letterlijk ... ?
ow die heb je dus echt wel hoor.
Een zwarte vriendin van me heeft een blanke man en de kinderen
hadden blauwe ogen bij de geboorte, die zijn later groen geworden en toen bruin.
Maar je hebt ze ook met blijvende blauwe ogen
kijk maar bijvoorbeeld naar JK van Idols. Een "neger" met blauwe ogen. Het zijn echt geen lenzen.
Halfbloedjes heb je met alle oog- en haarkleuren die er zijn.
it's better than yours
  vrijdag 30 april 2004 @ 03:03:37 #21
82065 accelerator
rechts medium
pi_18786396
quote:
Hoe meer er kruisgeneukt word, en hoe meer halfbloedjes er komen, hoe sneller het rassisme weg is.
oh . . . daarvoor hebben we dus de multiculturele samenleving. Wil niet echt vlotten he. De regering maakte zich ook al zo zorgen om het weinige kruisneuken.
quote:
Halfbloedjes zijn trouwens mooier
jouw mening

Verder bestaat er niet zoeits als een blank ras.
pi_18786438
quote:
Op donderdag 29 april 2004 02:15 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

En andersom

We moeten ook rekening houden met het gegeven dat de mens zoals wij die nu kennen best wel eens snel uit zou kunnen sterven (binnen 250 jaar) en vervangen zou worden door bv GM mensen net zoals we nu bij gewassen ook zien.

Zelf ben ik een groot voorstander van het terugbrengen van de Neanderthaler dmv het klonen van DNA materiaal in oude botten wat nog ergens in de Alpen moet zitten in het ijs.
Neanderthalerland
En waarom wil je dan zo graag de Neanderthaler terug hebben
Learn the rules and break them.
pi_18786466
quote:
Op donderdag 29 april 2004 01:44 schreef Cappy het volgende:
kan dit proces niet lopen over meerder generaties ? net as bruine ogen en blauwe ogen in biologie lessen ? ik geloof best dat als je een half bloedje bent en jouw kinderen en hun kinderen weer met een blanken samen een kind krijgen dat het lichter zou kunnen worden ......... maar de kans is nog steeds minder als 50 % als ik het goed heb ? enige correcties ?
Enige correcties? Oké... er klopt geen hol van! Waar haal je die 50% vandaan?
pi_18786484
Gelukkig maar dat het uitsterft!
  vrijdag 30 april 2004 @ 04:47:31 #25
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18787006
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 03:11 schreef Elocyp het volgende:

En waarom wil je dan zo graag de Neanderthaler terug hebben
Goede vraag, het lijkt mij gewoon enorm intressant om eens mens van een ander ras te ontmoeten, daarnaast is variatie natuurlijk leuk.
Hoe dat soort mensen zich zouden ontwikkelen in onze maatschappij, dat is natuurlijk een geweldig experiment opzich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')