Niet als we hier in het noorden met z'n alle doodgaan en de rest van de nog levende mensjes ergens bij de venaar gaan wonen.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:28 schreef HarigeKerel het volgende:
2050? dat lijkt mij veel te snel hoor.
Ach een nieuwe ijstijd en na een paar duizend jaar zijn we weer allemaal wit![]()
ik ga zoizo uit dat de eerste echt mens ( na homo erecticus ) ( fuck spelling ) zwart was ...quote:Op donderdag 29 april 2004 01:28 schreef HarigeKerel het volgende:
2050? dat lijkt mij veel te snel hoor.
Ach een nieuwe ijstijd en na een paar duizend jaar zijn we weer allemaal wit![]()
kan dit proces niet lopen over meerder generaties ? net as bruine ogen en blauwe ogen in biologie lessen ? ik geloof best dat als je een half bloedje bent en jouw kinderen en hun kinderen weer met een blanken samen een kind krijgen dat het lichter zou kunnen worden ......... maar de kans is nog steeds minder als 50 % als ik het goed heb ? enige correcties ?quote:Op donderdag 29 april 2004 01:36 schreef paladin het volgende:
Err... correct me if i'm wrong. Indien een blanke huidskleur recessief is, hoe kan je dan in godsnaam al die tussenschakeringen krijgen tussen enorm zwart en blank?
Lijkt me een beetje onzinnig, want als je naar halfbloedjes kijkt zie je wel degelijk dat die een lichtere huidskleur hebben als er maar 1 donkere ouder in zit. Als 'blank' zijn recessief was, dan was dat kind net zo donker geweest als de zwarte ouder.
Amen !quote:Op donderdag 29 april 2004 01:50 schreef Megumi het volgende:
Ik voor zie op langere termijn dat er maar een ras overblijft het menselijk ras. En daar is niets op tegen.
En andersomquote:Op donderdag 29 april 2004 01:31 schreef Elocyp het volgende:
Niet als we hier in het noorden met z'n alle doodgaan en de rest van de nog levende mensjes ergens bij de venaar gaan wonen.
Als er geen tot amper (dag)licht is pikt een witte huid dat beter op als een donkere huid, uit onderzoek is gebleken dat mensen die heel weinig licht krijgen vaak zwakker en minder produktief zijn als mensen die dat wel krijgen, het verschil hoeft maar miniem te zijn om over een paar duizend jaar een groot effect te hebben.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:41 schreef Cappy het volgende:
ik ga zoizo uit dat de eerste echt mens ( na homo erecticus ) ( fuck spelling ) zwart was ...
Dat we allemaal weer wit worden geloof ik niet wit helpt je niet in de natuur. Het weerkaatst licht en dus houdt het geen warmte vast .....je bent nogal een makkelijke prooi voor de rest wat op de aarde rond huppelt ... behalve als alles wit is .. en jij een vacht hebt dat warnte kan vast houden ?
Ja... een beetje variatie is wel leuk toch?quote:Op donderdag 29 april 2004 02:23 schreef devzero het volgende:
maakt het wat uit dat het "blanke" ras uitsterft![]()
Dat is pas een volgende stap zou ik denken, of een combinatie van die twee.quote:GM mensenRobots
![]()
ow die heb je dus echt wel hoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:11 schreef Cappy het volgende:
ik neem het letterlijk totdat het tegendeel bewezen wordt ... ik wil het gewoon weten... of dat dan te letterlijk is wat hij zegt boeit me niet ... ik heb nog nooit een kind met blauwe ogen en blond haar zien komen uit een vrucht tussen een blanke man en zwarte vrouw of andersom .. dus wat is te letterlijk ... ?
oh . . . daarvoor hebben we dus de multiculturele samenleving. Wil niet echt vlotten he. De regering maakte zich ook al zo zorgen om het weinige kruisneuken.quote:Hoe meer er kruisgeneukt word, en hoe meer halfbloedjes er komen, hoe sneller het rassisme weg is.
jouw meningquote:Halfbloedjes zijn trouwens mooier
En waarom wil je dan zo graag de Neanderthaler terug hebbenquote:Op donderdag 29 april 2004 02:15 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En andersom![]()
We moeten ook rekening houden met het gegeven dat de mens zoals wij die nu kennen best wel eens snel uit zou kunnen sterven (binnen 250 jaar) en vervangen zou worden door bv GM mensen net zoals we nu bij gewassen ook zien.
Zelf ben ik een groot voorstander van het terugbrengen van de Neanderthaler dmv het klonen van DNA materiaal in oude botten wat nog ergens in de Alpen moet zitten in het ijs.![]()
Neanderthalerland![]()
Enige correcties? Oké... er klopt geen hol van! Waar haal je die 50% vandaan?quote:Op donderdag 29 april 2004 01:44 schreef Cappy het volgende:
kan dit proces niet lopen over meerder generaties ? net as bruine ogen en blauwe ogen in biologie lessen ? ik geloof best dat als je een half bloedje bent en jouw kinderen en hun kinderen weer met een blanken samen een kind krijgen dat het lichter zou kunnen worden ......... maar de kans is nog steeds minder als 50 % als ik het goed heb ? enige correcties ?
Goede vraag, het lijkt mij gewoon enorm intressant om eens mens van een ander ras te ontmoeten, daarnaast is variatie natuurlijk leuk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 03:11 schreef Elocyp het volgende:
En waarom wil je dan zo graag de Neanderthaler terug hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |