abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55004455
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeft

Fitheid uit zich niet in het spelen van wedstrijden en het proberen om heel te blijven omdat je duels uit weg gaat
Drogba heeft zich de afgelopen anderhalf jaar inderdaad tot een briljant afmaker gemanifesteerd, maar hij zal toch echt bruikbare ballen moeten krijgen voordat hij doelpunten maakt. Gelukkig beseffen ze dat bij Chelsea heel goed. En naast de assists, heeft hij gewoon een absurd hoog doelpuntenaantal voor een middenvelder. Nu iets van 97 goals in 6 jaar Chelsea.

Het uit zich wel in dat iemand minimaal 10.000 meter per wedstrijd haalt en dat 60x in een seizoen. En hoevaak wordt Lampard nou gewisseld? Dan heb je je fitheid inorde. Punt.

Maar goed, het hoort hier over Stevie G te gaan, die gelukkig voor Liverpool zijn vorm weer te pakken heeft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55004493
Lampard speelt goed door Drogba, niet andersom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55004669
Nee hoor, want Lampard laat al 5 seizoenen zien klasse te zijn, en Drogba 2 ofzo.

Of ken jij het Chelsea niet meer dat 2 titels won? En wie daarin de belangrijkste figuren waren?

Maar goed, dit seizoen heeft Liverpool ook eens diep geinvesteerd in spelers, dus zal Gerrard betere spelers om zich heen hebben, om ook een gooi te doen naar de titel. Voorlopig ontlopen Chelsea en Liverpool elkaar nog niet veel.
pi_55004693
Drogba is in zijn 4e seizoen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55004856
Dat weet ik, maar de eerste 2 seizoenen waren nou niet bepaald briljant. Lampard had daarin nota bene als middenvelder meer doelpunten gemaakt dan Drogba als spits. Maar goed, jammer dat mensen zo vergeetachtig zijn.

Maar dit gaat me te ver offtopic. Of in het FL/Chelsea-topic. Of je zal met dit moeten doen.
pi_55004881
Drogba was altijd briljant en maakt zelfs van een beperkte voetballer zoals Lampard een goede voetballer
pi_55005922
Gerrard wat een speler
Lampard is natuurlijk ook een klasbak
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 december 2007 @ 20:31:48 #183
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55019989
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij bent diegene die hem een prutser vindt ...

Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
Het enige wat uit dat topic blijkt is dat jij niet kan lezen
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt

Ik heb zelden iemand zichzelf zo goed weten te beschrijven. hulde
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2007 @ 08:33:14 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55027294
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Drogba is inderdaad geen topper
Je lult uit je nek, en je bent off-topic

pi_55027331
Ik lul niet uit mijn nek en ik ben niet ontopic

[ Bericht 50% gewijzigd door RayMania op 04-12-2007 08:50:02 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 december 2007 @ 08:39:24 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55027372
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek en ik ben niet ontopic
Dit topic gaat over Steven Gerrard en niet over Drogba. Je was dus met die opmerking off-topic.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 04-12-2007 08:50:16 ]
pi_55027457
En nou stoppen en gewoon inhoudelijk discussieren over Gerrard. DAM; stoppen met persoonlijke reacties en trolls in je posts, geen zin om weer posts hier of in Liverpool gerelateerde topics te deleten. Succes ermee .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:00:12 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55027599
Eerst geeft Steven Gerrard meer assists dan Frank Lampard, maar nadat wordt aangetoond dat dit helemaal niet het geval is, ligt het ineens aan de kwaliteit van de spits die voorin staat.

[ Bericht 14% gewijzigd door RayMania op 04-12-2007 09:01:22 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55027613
Waar is dat aangetoond?
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:02:44 #190
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55027624
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is dat aangetoond?
Het super Steven Gerrard topic
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55027641
Om te geloven dat Gerrard in een seizoen maar 2 assists gaf moet je wel Ajacied zijn
pi_55027658
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te geloven dat Gerrard in een seizoen maar 2 assists gaf moet je wel Ajacied zijn
Waarom zou je twijfelen aan mcyodogg die altijd normaal post, zijn posts beargumenteerd en goede bronnen gebruikt?
pi_55027680
Ik zie geen bron, maar ik zal er wel meer dan 2 geven binnenkort
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:09:38 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55027707
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang jij het tegendeel niet bewijst, zie ik geen redenen om te twijfelen aan de informatie van mcyodogg.
pi_55027721
Er was geen bron maar je gelooft daadwerkelijk dat iemand die vrijwel alle standaardsituaties neemt in 38 wedstrijden niet verder komt dan 2 assist?
  dinsdag 4 december 2007 @ 09:11:57 #196
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55027742
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was geen bron maar je gelooft daadwerkelijk dat iemand die vrijwel alle standaardsituaties neemt in 38 wedstrijden niet verder komt dan 2 assist?
Kom dan met andere cijfers.
pi_55027750
Het was een vraag
pi_55027814
http://www.premierleague.com/page/Statistics/0,,12306,00.html

Gerrard heeft zes assists, dit seizoen.
pi_55027843
En vorig jaar 7 dus echt kloppen doen de bronnen van MyDog niet, maar dat was te verwachten
pi_55027888
Ik had het van SquadGod, maar laten we Actim aanhouden

Assists 2004/2005
Gerrard - 5
Lampard - 16

Assists 2005/2006
Gerrard - 6
Lampard - 8

Assists 2006/2007
Gerrard - 7
Lampard - 10

Dus prima als je mij op mijn punten aanvalt, maar wat jij eerder zei was dus gewoon bullshit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')