Drogba heeft zich de afgelopen anderhalf jaar inderdaad tot een briljant afmaker gemanifesteerd, maar hij zal toch echt bruikbare ballen moeten krijgen voordat hij doelpunten maakt. Gelukkig beseffen ze dat bij Chelsea heel goed. En naast de assists, heeft hij gewoon een absurd hoog doelpuntenaantal voor een middenvelder. Nu iets van 97 goals in 6 jaar Chelsea.quote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeft
Fitheid uit zich niet in het spelen van wedstrijden en het proberen om heel te blijven omdat je duels uit weg gaat
Het enige wat uit dat topic blijkt is dat jij niet kan lezenquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jij bent diegene die hem een prutser vindt ...
Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
quote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt
Je lult uit je nek, en je bent off-topicquote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, Drogba is inderdaad geen topper
Dit topic gaat over Steven Gerrard en niet over Drogba. Je was dus met die opmerking off-topic.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik lul niet uit mijn nek en ik ben niet ontopic
quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het super Steven Gerrard topicquote:Op dinsdag 4 december 2007 09:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar is dat aangetoond?
Waarom zou je twijfelen aan mcyodogg die altijd normaal post, zijn posts beargumenteerd en goede bronnen gebruikt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te geloven dat Gerrard in een seizoen maar 2 assists gaf moet je wel Ajacied zijn
Zolang jij het tegendeel niet bewijst, zie ik geen redenen om te twijfelen aan de informatie van mcyodogg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te geloven dat Gerrard in een seizoen maar 2 assists gaf moet je wel Ajacied zijn
Kom dan met andere cijfers.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was geen bron maar je gelooft daadwerkelijk dat iemand die vrijwel alle standaardsituaties neemt in 38 wedstrijden niet verder komt dan 2 assist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |