Gewoon zelfde niveau.quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lampard is veel beter man
Niet op het aantal doelpunten van Lampaard bij CFC vs Gerrards doelpunten bij LFC ...quote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wint Gerrard
Dat is gewoon niet zo. Zie feiten:quote:Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wint Gerrard
Zie mijn opmerking hierbovenquote:Op zondag 2 december 2007 19:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet zo. Zie feiten:
Steven Gerrard
Frank Lampard
Moet je niet met dat voorbeeld komen. Je weet toch dat DAM Drogba een prutser vind die het niet redt bij de kwaliteiten van Torres. Daar hij ook geen statistieken voor nodig ....quote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt?
quote:Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Moet je niet met dat voorbeeld komen. Je weet toch dat DAM Drogba een prutser vind die het niet redt bij de kwaliteiten van Torres. Daar hij ook geen statistieken voor nodig ....
Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeftquote:Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk hoe jij statistieken op gevoel doet. Terwijl de feiten alleen al zeggen dat Lampard vorig seizoen 5x zoveel assists had tov Gerrard (10-2,maar nog). Van seizoenen ervoor moet ik nog tegenkomen, maar je gevoel zal je wel weer bedriegen.
Van dat rijtje dat jij noemt, wil ik Gerrard best z'n diversiteit geven, en zijn snelheid. Maar bij de rest doet Lampard niet onder. Bovendien is Lampard een fittere speler (heeft nota bene het record van meeste PL-wedstrijden op rij), heeft meer scorend vermogen, en is blijkbaar ook een betere assistgever. Lampard heeft net als Gerrard een fantastisch schot, en een mooie lange en korte pass in huis. Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt? Dat is geen Paulo Ferreira.
Maar goed, ben ik er toch ingetuind
Daarnaast vind ik bij Chelsea, Essien veel meer de Gerrard-rol hebben.
Drogba heeft zich de afgelopen anderhalf jaar inderdaad tot een briljant afmaker gemanifesteerd, maar hij zal toch echt bruikbare ballen moeten krijgen voordat hij doelpunten maakt. Gelukkig beseffen ze dat bij Chelsea heel goed. En naast de assists, heeft hij gewoon een absurd hoog doelpuntenaantal voor een middenvelder. Nu iets van 97 goals in 6 jaar Chelsea.quote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeft
Fitheid uit zich niet in het spelen van wedstrijden en het proberen om heel te blijven omdat je duels uit weg gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |