abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54994085
Hij wordt echt ieder jaar beter terwijl hij toch al 27 is.

Alleen is het te hopen voor hem dat keepers naar rechts blijven duiken bij een pingel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54994182
Valt wel mee. Vorig seizoen was redelijk kleurloos, en eerste paar maanden van dit seizoen was het echt niet best. Alleen de laatste paar weken is ie weer in vorm gekomen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54995625
Lampard is veel beter man
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 december 2007 @ 18:33:44 #154
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_54995658
allebei prutsers
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_54995809
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lampard is veel beter man
Gewoon zelfde niveau.
pi_54995867
Je hebt er kijk op
pi_54995964
Dank je. Mag ook wel als je bijna alles van Chelsea en Liverpool ziet.
pi_54996035
Was niet positief bedoelt, maar je moet lekker doen waar je zin in hebt
pi_54996276
Nogmaals bedankt. Maar na 4 jaar ben ik de SG vs FL discussie inmiddels zat. Dat ze beiden gewoon belangrijk mogen zijn voor hun club.
pi_54996514
Gerrard heeft een beter schot, een betere directe vrije trap, een betere indirecte vrije trap, een beter overzicht, een betere lange pass, een betere korte pass, is invloedrijker, een betere penalty, is beslissender, is multifuncioneler, meer fysiek, meer uithoudingsvermogen, is sneller en speelt bovendien goed voor Engeland.

Wat heeft Lampard eigenlijk?
pi_54996626
Zoals ik al zei, ik heb geen zin in die discussie. Maar vergelijk eens hoeveel doelpunten en assists beide heren in een jaar halen.
pi_54996646
Dat wint Gerrard
pi_54996883
Wie is beter, Sergio Ramos of die ene centrale verdediger van het 3rde van VIBOA?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 19:30:12 #164
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54996934
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wint Gerrard
Niet op het aantal doelpunten van Lampaard bij CFC vs Gerrards doelpunten bij LFC ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_54997134
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wint Gerrard
Dat is gewoon niet zo. Zie feiten:

Steven Gerrard
Frank Lampard

En van assists zijn ook statistieken, maar die kan ik zo snel niet vinden.

Maar ik snap dat de speelstijl van Gerrard op meer sympathie kan rekenen. Het oogt niet altijd ao spectaculair bij Lampard, maar hij is zo effectief.

Maar goed, dit zijn al veel meer woorden dan dat ik er vuil aan wilde maken. Ik heb heel veel respect voor de voetballer Gerrard, en het is jammer dat hij niet getekend heeft 2/3 jaar terug. Maar ik begrijp het.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 19:43:35 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_54997244
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:39 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet zo. Zie feiten:

Steven Gerrard
Frank Lampard
Zie mijn opmerking hierboven

(ik had dezelfde statistieken gebruikt - misschien dat DAM met de statistieken van de assists kan komen waardoor ik kan zien dat HELD Gerrard toch eigenelijk veul beter is - dat is-ie natuuurlijk wel, dat moge duidelijk zijn )
pi_54997823
Ja Gerrard is veel beter. En ik hoef niet met statistieken te komen om te weten dat Gerrard ongeveer 2 keer zoveel assists geeft dan Lampard

En verder kloppen alle verder punten van mij ook. Gerrard is gewoon op alle punten een betere voetballer dan Lampard
pi_54998395
Leuk hoe jij statistieken op gevoel doet. Terwijl de feiten alleen al zeggen dat Lampard vorig seizoen 5x zoveel assists had tov Gerrard (10-2,maar nog). Van seizoenen ervoor moet ik nog tegenkomen, maar je gevoel zal je wel weer bedriegen.

Van dat rijtje dat jij noemt, wil ik Gerrard best z'n diversiteit geven, en zijn snelheid. Maar bij de rest doet Lampard niet onder. Bovendien is Lampard een fittere speler (heeft nota bene het record van meeste PL-wedstrijden op rij), heeft meer scorend vermogen, en is blijkbaar ook een betere assistgever. Lampard heeft net als Gerrard een fantastisch schot, en een mooie lange en korte pass in huis. Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt? Dat is geen Paulo Ferreira.

Maar goed, ben ik er toch ingetuind

Daarnaast vind ik bij Chelsea, Essien veel meer de Gerrard-rol hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:37:01 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55002462
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt?
Moet je niet met dat voorbeeld komen. Je weet toch dat DAM Drogba een prutser vind die het niet redt bij de kwaliteiten van Torres. Daar hij ook geen statistieken voor nodig ....

Maar goed - genoeg over DAM.

pi_55002673
Hoe zit het eigenlijk met de relatie Gerrard-Benitez? Krijg niet echt het idee dat dat de beste vrienden zijn. Weet niet precies waarom. Die wissel bij Everton, misschien. Of die opmerking over te veel buitenlanders.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 december 2007 @ 22:50:21 #171
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55002898
Volgens mij zit dat best in orde. Ze willen allebei dat LFC succes heeft en ze willen beiden bijna even graag. Dat schept een band denk ik
pi_55003118
Ik vind Gerrard én Lampard beiden echt geweldig. Teamspirit, nemen het elftal op sleeptouw, goede traptechniek, goed schot, scorend vermogen. De één heeft weer wat de ander beter kan, en omgekeerd. Gewoon beiden op dit moment onmisbaar voor Liverpool en Chelsea .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55003800
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:37 schreef Doc het volgende:

[..]

Moet je niet met dat voorbeeld komen. Je weet toch dat DAM Drogba een prutser vind die het niet redt bij de kwaliteiten van Torres. Daar hij ook geen statistieken voor nodig ....

Jij bent diegene die hem een prutser vindt en zelfs als niemand je meer serieus neemt blijft je volhouden dat je gelijk hebt

Kijk maar gewoon in de Mourinho topic wie er kijk op heeft, en dat ben jij niet
pi_55003906
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Leuk hoe jij statistieken op gevoel doet. Terwijl de feiten alleen al zeggen dat Lampard vorig seizoen 5x zoveel assists had tov Gerrard (10-2,maar nog). Van seizoenen ervoor moet ik nog tegenkomen, maar je gevoel zal je wel weer bedriegen.

Van dat rijtje dat jij noemt, wil ik Gerrard best z'n diversiteit geven, en zijn snelheid. Maar bij de rest doet Lampard niet onder. Bovendien is Lampard een fittere speler (heeft nota bene het record van meeste PL-wedstrijden op rij), heeft meer scorend vermogen, en is blijkbaar ook een betere assistgever. Lampard heeft net als Gerrard een fantastisch schot, en een mooie lange en korte pass in huis. Welke speler is het denk je die Drogba meestal in stelling brengt? Dat is geen Paulo Ferreira.

Maar goed, ben ik er toch ingetuind

Daarnaast vind ik bij Chelsea, Essien veel meer de Gerrard-rol hebben.
Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeft

Fitheid uit zich niet in het spelen van wedstrijden en het proberen om heel te blijven omdat je duels uit weg gaat
pi_55003971
Waarom staat dit topic niet in mijn actieve topics

nu wel dus
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55004455
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gerrard moet het met kutspitsten doen terwijl Lampard een van de beste nummer 9 van de wereld voor hem heeft

Fitheid uit zich niet in het spelen van wedstrijden en het proberen om heel te blijven omdat je duels uit weg gaat
Drogba heeft zich de afgelopen anderhalf jaar inderdaad tot een briljant afmaker gemanifesteerd, maar hij zal toch echt bruikbare ballen moeten krijgen voordat hij doelpunten maakt. Gelukkig beseffen ze dat bij Chelsea heel goed. En naast de assists, heeft hij gewoon een absurd hoog doelpuntenaantal voor een middenvelder. Nu iets van 97 goals in 6 jaar Chelsea.

Het uit zich wel in dat iemand minimaal 10.000 meter per wedstrijd haalt en dat 60x in een seizoen. En hoevaak wordt Lampard nou gewisseld? Dan heb je je fitheid inorde. Punt.

Maar goed, het hoort hier over Stevie G te gaan, die gelukkig voor Liverpool zijn vorm weer te pakken heeft.
pi_55004493
Lampard speelt goed door Drogba, niet andersom
pi_55004669
Nee hoor, want Lampard laat al 5 seizoenen zien klasse te zijn, en Drogba 2 ofzo.

Of ken jij het Chelsea niet meer dat 2 titels won? En wie daarin de belangrijkste figuren waren?

Maar goed, dit seizoen heeft Liverpool ook eens diep geinvesteerd in spelers, dus zal Gerrard betere spelers om zich heen hebben, om ook een gooi te doen naar de titel. Voorlopig ontlopen Chelsea en Liverpool elkaar nog niet veel.
pi_55004693
Drogba is in zijn 4e seizoen
pi_55004856
Dat weet ik, maar de eerste 2 seizoenen waren nou niet bepaald briljant. Lampard had daarin nota bene als middenvelder meer doelpunten gemaakt dan Drogba als spits. Maar goed, jammer dat mensen zo vergeetachtig zijn.

Maar dit gaat me te ver offtopic. Of in het FL/Chelsea-topic. Of je zal met dit moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')