En jij daar lid van?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:09 schreef stevengerrard het volgende:
ja ik bedoel de fanclub van alsin
Je hebt dus tóch verstand van voetbal. Valt me van je mee, Docquote:Op maandag 14 juni 2004 19:10 schreef Doc het volgende:
Ah. Geen kloon van mij dus. Mijn favoriete Italiaanse club is Roma
Dan heb je duidelijk niet opgelet. Er zaten een aantal hele mooie passes tussenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:14 schreef tong80 het volgende:
Het was niet alleen die terugspeelbal. Ik kan me ook niet herinneren dat er een pass van hem aankwam.
Organiseren die gasten ook dingen en zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
Ja ik ben lid van de alsin fanclub....
(Ierse) Pubs met een SKY/sateliet abonnementquote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:10 schreef stevengerrard het volgende:
De wedstrijden die niet live of re-live op tv komen moet ik helaas aan me voorbij laten gaan.
Weet jij een goede plek waar je ze kunt bekijken?
Opvallend dat je hem juist tegen Frankrijk goed vond. Het was namelijk mede zijn schuld dat Gerrard die terugspeelbal deed. Door niet te coachen dacht Gerrard dat er iemand vlak achter hem zat. Ook de overtreding van Heskey had door hem voorkomen kunnen worden door een beetje coaching want ook daar zat hij vlakbij. Ook had hij een heel stuk dieper kunnen spelen, aangezien er een gapend gat lag aan die linker flank. Dat laatste is misschien wel door Sven verteld of doordat scholes en gerrard niet snel of goed genoeg rugdekking gaven maargoed dat is dan ook half zijn schuld door gebrekkige communicatie.quote:Op maandag 14 juni 2004 19:06 schreef Doc het volgende:
Ik vond Ashley Cole gister goed spelen. Die speelt overigens altijd wel goed. Als-ie voor Engeland speelt is het na Gerrard m'n favoriete speler.
In Arnhem heb je ook nog Murphy's, ik geloof dat dat in de Varkensstraat is. Ik heb wel eens gehoord dat ze daar ook voetbal hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef stevengerrard het volgende:
hey doc bedankt voor de tip van O'connels....ik wist niet eens dat er zon pub in Arnhem was.
Ja Alsin organiseert dingen en ook reizen naar wedstrijden enz
Murphy's zit inderdaad in de Varkensstraatquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:26 schreef Doc het volgende:
[..]
In Arnhem heb je ook nog Murphy's, ik geloof dat dat in de Varkensstraat is. Ik heb wel eens gehoord dat ze daar ook voetbal hebben.
Misschien deed ie dat wel maar trokken beide heren hun eigen conclusie,zal je nooit weten,feit is wel dat Gerrard ten alle tijde die bal de tribune in had moet rossenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:18 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Opvallend dat je hem juist tegen Frankrijk goed vond. Het was namelijk mede zijn schuld dat Gerrard die terugspeelbal deed. Door niet te coachen dacht Gerrard dat er iemand vlak achter hem zat. Ook de overtreding van Heskey had door hem voorkomen kunnen worden door een beetje coaching want ook daar zat hij vlakbij.
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Smerige speler.
Hé StevenGerrard, ik las op de ALSIN-website dat die reizen in samenwerking gaan met GEBO-tours. Hanteren ze van GEBO dan dezelfde absurde prijzen als op hun website, of krijgt ALSIN korting?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:04 schreef stevengerrard het volgende:
hey doc bedankt voor de tip van O'connels....ik wist niet eens dat er zon pub in Arnhem was.
Ja Alsin organiseert dingen en ook reizen naar wedstrijden enz
hoe lang is dat al?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Was vroeger te onbesuisd (en dan met name z'n 2-benige tackle) maar noem jij dan maar iets "smerigs" dat Steven geflikt heeft sinds-ie aanvoerder is bij LFC ...
Sinds Oktober 2003 (ongeveer).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
hoe lang is dat al?
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
gaf gister een Zwitser nog een flinke douw in de rug bij de achterlijn, veroverde ook een bal door een blok met twee benen te zetten.
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Doc het volgende:
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...
Die is helaas geblesseerdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Doc het volgende:
Is dat smerig of strijdlustig? We zouden in NL maar wat blij mogen zijn met een speler met een dergelijke inzet...
Ik zal de banden er op nakijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, maar die twee-benen tackle zit nog steeds in z'n systeem, leek het. Net als provoceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |