Nee dat is ook zo, je hebt daar trouwens wel gelijk in. Essien is meer allround.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zeg ook niet dat Essien beter is als voetballer, dat is denk ik niet zo. Maar ik vind hem wel allrounder en als centrale middenvelder beter. Maar goed, daar speelt Gerrard ook niet zo heel vaak.
Niet de minste speler die het zegt.quote:Zidane: 'Gerrard is de beste speler ter wereld'
13/03/2009 11:20
Steven Gerrard is op dit moment de beste speler van de wereld en niet Cristiano Ronaldo of Lionel Messi. Dat is althans de mening van de Fransman Zinedine Zidane, zelf drie keer verkozen tot Wereldvoetballer van het Jaar.
Nadat Real Madrid in de Champions League kansloos werd uitgeschakeld door Liverpool, is Zidane definitief overtuigd van de kwaliteiten van Gerrard. 'Is hij de beste van de wereld? Hij krijgt niet de aandacht die Messi en Ronaldo krijgen, maar ik denk wel dat hij momenteel de beste is.'
'Iedereen wil een speler als Gerrard, hij is de engine room. Toen ik met Real Madrid veel prijzen won, noemde ik Claude Makélélé altijd de belangrijkste speler en niet Luis Figo, Raúl of mezelf. Gerrard is vergelijkbaar, zonder hem is al het succes van Liverpool niet mogelijk.'
'Gerrard kan alles', vervolgt de in 2006 gestopte Zidane. 'Hij passt geweldig, werkt had, verdedigt mee en maakt doelpunten. Het belangrijkste is misschien nog wel dat hij de spelers om zich heen vertrouwen geeft. Dat is iets dat je niet kunt leren, spelers zoals hij zijn geboren met die gave.'
Ronaldo werd in januari uitgeroepen tot Wereldvoetballer van het Jaar 2008. De aanvaller van Manchester United bleef Messi van Barcelona nipt voor. Steven Gerrard behoorde niet tot de topvijf, iets waar zijn ploeggenoot Fernando Torres en Thierry Henry (Barcelona) zich eerder al over verbaasden.
quote:Gerrard wil alleen met Liverpool kampioen worden
Door Maarten Dekkers
Zaterdag, 21 maart 2009, 17:19
Steven Gerrard wil alleen kampioen van Engeland worden in dienst van Liverpool. De krachtpatster op het middenveld van the Reds wordt al jaren gelinkt aan een vertrek uit de Engelse havenstad, maar clubliefde heeft de lokroep van andere topteams altijd weerstaan.
"Als ik kijk naar spelers als John Terry (Chelsea), Gary Neville en Rio Ferdinand (beiden Manchester United) die de kampioensbeker omhoog houden, dan wil ik dat ook. Maar ik wil dat alleen doen met Liverpool", aldus de Engels-international tegenover Skysports.
Gerrard won met Liverpool al grote prijzen als de UEFA Cup en de Champions League, maar de Engelse titel ontbreekt vooralsnog op het palmares van de middenvelder. Aan een vertrek bij zijn jeugdliefde heeft hij echter geen moment getwijfeld. "Het makkelijkste is natuurlijk om bij het uitblijven van een titel te verkassen, maar dat is niks voor mij. Ik vind het belangrijker om een eventuele titel te delen met deze club en mijn familie. Zij zijn namelijk allemaal fan van Liverpool. Dat betekent meer voor mij, dan de titel vijf à zes keer winnen met een ander team."
Idd vrijgesproken van geweldplegingquote:Op maandag 29 december 2008 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
Zal uiteindelijk wel weer met een sisser aflopen.
Beter dan Messi?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:13 schreef Fortitudo het volgende:
gerrard![]()
![]()
![]()
ik vind hem momenteel de beste speler van de wereld.
ja. Gerrard laat het hele team excelleren, messi is meer een solist. Deze kwaliteit van Gerrard doet het hem.quote:
Wat een baasquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn eerste Premier League hattrick gescoord vandaag.
Is dit serieus?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:30 schreef Grimm het volgende:
Het rood van man utd had hem zo goed gestaan na het vertrek van keane..
Wel even bij vermelden dat er twee penalty's tussen zaten. Maakt het toch minder indrukwekkend imho.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn eerste Premier League hattrick gescoord vandaag.
Maar ook die moet je scoren.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wel even bij vermelden dat er twee penalty's tussen zaten. Maakt het toch minder indrukwekkend imho.
Oh dat zeker. Maar er moet natuurlijk wel wat te zeuren overblijvenquote:
Nogal een stelling. Als ik zo het hele seizoen bekijk, kom ik eigenlijk niet verder dan Vidic voor POTY.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment veruit de beste speler in Engeland.
Daarom zeg ik ook, op dit moment.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nogal een stelling. Als ik zo het hele seizoen bekijk, kom ik eigenlijk niet verder dan Vidic voor POTY.
quote:Gerrard agrees new Liverpool deal
Liverpool captain Steven Gerrard has agreed a two-year contract extension that will see him remain at Anfield until 2013.
The 28-year-old is yet to sign the new agreement, but is expected to sign in the next few days.
The news will be a further boost for Liverpool fans after manager Rafael Benitez signed a new five-year deal last month.
"This is fantastic news for the club," Benitez told the club's website.
"Steven has once again shown his commitment and it was an easy deal to agree. As soon as we offered him the option he said yes.
"There were no problems at all. He wants to stay for life.
"This deal sends out another clear message that we are moving forward as a club. To know we have a player of Steven's quality with us for many more years is a great boost for the club and the fans.
606: DEBATE
This is great news for the club and the fans
liverpool_ andy
"He is clearly a player who inspires those around him and even though he is playing very well at the moment, I still think his best years are ahead of him."
Gerrard has been instrumental in recent weeks in Liverpool's bid to end their 19-year wait for a league title and is the club's top scorer this season with 22 goals in all competitions.
They have moved to within a point of Manchester United after an impressive 4-1 victory at Old Trafford last month, which was followed by an equally emphatic win as Gerrard scored a hat-trick in the 5-0 thrashing of Aston Villa at Anfield.
Victory away at Fulham on Saturday would see them move to the top of the Premier League, albeit possibly only for 24 hours as Manchester United host Villa on Sunday.
Since signing his new deal, Benitez has been quick to tie down other members of his backroom team.
Assistant boss Sammy Lee and first team coach Mauricio Pellegrino agreed extensions of at least two years, while goalkeeping coach Xavi Valero, fitness coach Paco de Miguel and chief scout Eduardo Macia have also re-signed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |