Openbare dronkenschap-vernieling-bedreiging-toebrengen van lichamelijk letsel-schwalbes en matennaaierijquote:Op maandag 29 december 2008 18:22 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Gut wat schattig - iedereen die opgepakt wordt is dus per defintie schuldig. En waaraan is-ie precies schuldig?
En dat heb allemaal bewezen zo achter je computer?quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap-vernieling-bedreiging-toebrengen van lichamelijk letsel-schwalbes en matennaaierij
quote:Op maandag 29 december 2008 18:38 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat heb allemaal bewezen zo achter je computer?Knap man!
En dat heeft wat precies met het nieuwsbericht te maken?quote:
Je vraagt toch wat ik vanachter de computer kan bewijzen? Schwalbes en matennaaierijquote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat heeft wat precies met het nieuwsbericht te maken?
Ik vroeg of je dit vanachter je computer kon bewijzen. En gefeliciteerd met je bewijs - hij is wel eens wat makkelijk gevallen. Nu de rest nog.quote:Op maandag 29 december 2008 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Openbare dronkenschap-vernieling-bedreiging-toebrengen van lichamelijk letsel-schwalbes en matennaaierij
quote:Benitez: 'Gerrard is overbelast'
Door Carlo Willemsen
Donderdag, 05 februari 2009, 10:14
FC Liverpool weet nog altijd niet hoe ernstig de blessure van Steven Gerrard is. De aanvoerder van de Engelse topclub liep in het FA Cup-treffen met Everton een hamstringkwetsuur op. Trainer Rafael Benitez vermoedt dat er sprale is van overbelasting.
"Steven was moe en liep daardoor een blessure op. Zo zie je maar wat voor gevolgen dat kan hebben. Toen hij tegen Wigan moe was, en ik hem voortijdig naar de kant haalde, kreeg ik nog kritiek over me heen. Een speler als Gerrard zou elke wedstrijd volledig moeten spelen. Nu weet iedereen dat ook Steven niet onsterfelijk is."
Donderdag gaat Gerrard onder de scan om de ernst van zijn blessure aan het licht te brengen.
Hij zou dan ook vrijgesproken moeten zijn net als Lamps - schiet dus ook niet op ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Inmiddels is de tijd al duidelijk: drie weken.
Als Riley hem er gewoon af had gestuurd afgelopen zondag zaten ze hier waarschijnlijk niet mee. Maar ja, karma he
Ik heb minimaal 3 gevallen gezien waar hij geel moest krijgen. En zoals Graham Poll scherp vaststelde: 3x geel = rood.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:25 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij zou dan ook vrijgesproken moeten zijn net als Lamps - schiet dus ook niet op ...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 3 gevallen gezien waar hij geel moest krijgen. En zoals Graham Poll scherp vaststelde: 3x geel = rood.
Van SCUM wonnen zit dit seizoen wel zonder Gerrard (en zonder Torres) ...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd, beloofd weinig goeds voor Liverpool dit. Helaas zit er nog wel een interlandweek bij geloof ik.
Ik snap nog steeds niet hoequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Van SCUM wonnen zit dit seizoen wel zonder Gerrard (en zonder Torres) ...
Nah dat is Xavi denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest complete middenvelder die er op de velden rondloopt.
Xavi is een geweldige voetballer maar geen allround middenvelder. Gerrard heeft een puikgave traptechniek, enorme doorzettingsvermogen, uitstekende wedstrijdmentaliteit, een behoorlijk scorend vermogen, kan op meerdere posities uit de voeten en is nooit beroerd om extra verdedigende werk van zijn ploeggenoot op zijn rekening te nemen. Deze speler heeft gewoon alles.quote:
Juist niet. Ik vind Xavi veel meer allround. Gerrard speelt achter de spits in een vrije rol. Al zijn verdedigende werk word opgeknapt door Xabi Alonso en Mascherano. Hij speelt eerder als een soort 10. Toen Gerrard nog centraal op het middenveld speelde werd hij constant afgedroogd door spelers als Vieira/Keane. Ik vind Xavi , Essien en De Rossi allemaal betere allrounders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Xavi is een geweldige voetballer maar geen allround middenvelder. Gerrard heeft een puikgave traptechniek, enorme doorzettingsvermogen, uitstekende wedstrijdmentaliteit, een behoorlijk scorend vermogen, kan op meerdere posities uit de voeten en is nooit beroerd om extra verdedigende werk van zijn ploeggenoot op zijn rekening te nemen. Deze speler heeft gewoon alles.
quote:En
True, zijn duikelingen is iets wat niet past bij zo'n grote (ook de reden waarom je zo zichtbaar aversie tegen hem hebt) persoonlijkheid, maar buiten dat niets dan respect
Dat is ook maar sinds dit seizoen dat Rafa nu met Mascherano én Xabi op het middenveld speelt. Maar als een van de twee speelde kwam hij natuurlijk ook nadrukkelijker in beeld voor die rol. Als je gewoon puur kijkt naar de capaciteiten van Gerrard kun je gewoon niet ontkennen dat Gerrard de meest complete middenvelder is, ook al speelt hij nu meer in een aanvallende rol.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Juist niet. Ik vind Xavi veel meer allround. Gerrard speelt achter de spits in een vrije rol. Al zijn verdedigende werk word opgeknapt door Xabi Alonso en Mascherano. Hij speelt eerder als een soort 10. Toen Gerrard nog centraal op het middenveld speelde werd hij constant afgedroogd door spelers als Vieira/Keane. Ik vind Xavi , Essien en De Rossi allemaal betere allrounders.
Ik geef toe dat hij op zijn positie de beste van de wereld is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is ook maar sinds dit seizoen dat Rafa nu met Mascherano én Xabi op het middenveld speelt. Maar als een van de twee speelde kwam hij natuurlijk ook nadrukkelijker in beeld voor die rol. Als je gewoon puur kijkt naar de capaciteiten van Gerrard kun je gewoon niet ontkennen dat Gerrard de meest complete middenvelder is, ook al speelt hij nu meer in een aanvallende rol.
Vind Essien wat betreft allroundheid niet onder doen. Als hij niet beter is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Meest complete middenvelder die er op de velden rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |