Dan is er dus echt meer aan de hand.. misschien eet je niet (goed) genoeg of is er stressquote:Op donderdag 29 april 2004 15:31 schreef kleinmeiske het volgende:
Ik sport me een kriek (3x in de week hardlopen, minstens 2x in de week 20+ km skeeleren) en ik heb precies hetzelfde als TS. Wel bloedarmoede en schommelende bloedsuikerspiegel, maar daar doe ik met staalpillen en gelijkmatig over de dag verdeeld eten meer dan voldoende aan.
Eten is parima de luxe, netjes elke dag 2 stuks fruit en bijna elke dag groente. Stress is een ander verhaal, daar ligt het bij mij ws. ook aan. Werk fulltime met avond-HBO ernaast en da's toch wel zwaar. Als je dan ook nog gaat verhuizen naar een huis uit 1900 (ook al doet m'n man het meest) dan wil het wel wat drukachtig worden. Bestwel m'n eigen schuld dan ook denk ik ...quote:Op donderdag 29 april 2004 15:49 schreef YoG het volgende:
[..]Dan is er dus echt meer aan de hand.. misschien eet je niet (goed) genoeg of is er stress
Wat weet jij ervan... ik sta zowat hele dag met een kettingzaag met de hoogwerker in de boom.....quote:Op donderdag 29 april 2004 15:49 schreef YoG het volgende:
[..]
Dan is er dus echt meer aan de hand.. misschien eet je niet (goed) genoeg of is er stress
Beetje aan een boom klooien lijkt me geen gezonde beweging..gewoon een blokkie om gaan elke dag..
Je beweegt dus amper neem ik aan.. je zegt dat je bijna de hele dag een kettingzaag draagt. Ik vermoed dat je bepaalde spieren teveel belast en andere juist teveel ontlast.. Als je lang in een houding blijft staan terwijl je iets zwaars draagt blijf je op den duur (zelfs als je geen niks draagt) onbewust constant spieren spannen waardoor je een slechte balans krijgt.. de ene helft van je lichaam krijgt te veel belasting te verdurenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat weet jij ervan... ik sta zowat hele dag met een kettingzaag met de hoogwerker in de boom.....
Dat is best vermoeiend.
Ik krijg al slaap als ik er aan denk...quote:Op donderdag 29 april 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik fiets ook elk dag 9km naar mn werk... en weer 9km terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |