abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18756051
Hallo,

Wat kan het zijn als ik soms onder het werk soms ineens heel erg moe word? Op zo'n moment verlang ik het liefst om even te gaan slapen!

En toch heb ik voldoende rust.... moet doordeweeks om 6:15 op en ga rond 21:30 naar bed toe.
Ik voel me ook vaak erg slap enzo.
  woensdag 28 april 2004 @ 21:46:52 #2
88396 SoundGarden
Down at the upside
pi_18756322
neem een snack of een energie drankje.
dat wil bij mij meestal wel werken.
The program of this evening is not new.
You've seen this entertainment trough and through.
You've seen your birth and life and death, you might recall all the rest.
Did you have a good world when you died? Enough to base a movie on?
  woensdag 28 april 2004 @ 21:48:48 #3
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_18756387
* Kuzco heeft nu ook zo'n moment en wil dolgraag slapen!! *
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
pi_18756390
bloedarmoede
Nobody's Perfect, my name is Nobody
  woensdag 28 april 2004 @ 21:48:58 #5
50956 Natemy
Dansen is leuker dan lopen
pi_18756391
Als je iedere dag om ca dezelfde tijd moe wordt, kan je idd een snack nemen ivm bloedsuikerdipje. als dat niet zo is, toch maar even bloedprikken?
Ik weet niet veel, maar ik leer heel snel
pi_18758597
ik weet niet of het helpt maar ik zal vertellen wat ik voel
paar maanden geleden ging ik door een van de zwaarste periodes uit mijn leven, net vriendin kwijt, heeeel druk en stress met school.. ik ging elke dag tussne 1 en 2 slapen, en dan 7uur weer op.. en dat ging vrij goed, weekende niet al te ruig maar toch echt niet vroeg erin
nu is het al weer een maand of wat rustig en doe ik elke dag tussen 11 en 12 erin, 7uur op.. en toch voel ik me elke dag moe en duf, alsof ik het hele weekend gefeest heb.
misschien idd bloedarmoede, ik ga toch maar eens naar de dokter :s
-
pi_18763376
Oh, ok
pi_18768096
Ik heb dat ook wel eens, ineens stort je helemaal in.. Dit moet niet te vaak gebeuren anders is er echt iets mis..
pi_18772157
Beweeg je genoeg ?
Peace comes from within. Do not seek it without. (Buddha)
Deep Dish, Ninja Tune, Chromwear
pi_18772196
Als ik op mijn werk zit verlang ik reglmatig naar een tucje doen, dat is niet zo vreemd denk ik. Als het te erg, te vaak is lijkt het me een goed idee eens critisch te kijken naar je levensstijl. Moeheid wordt niet alleen bepaald door de hoeveelheid die je slaapt.
pi_18772234
Ontbijt/lunch je?
pi_18772393
Je spieren verslappen steeds meer naar mate je steeds minder beweegt, nog erger zelfs: je spierweefsel breekt af..
Je wordt dus eerder moe..
't Is een bekende cliche, maar bewegen/sporten enz is echt een MUST, vooral in deze moderne maatschappij waarin we allemaal een lange tijd voor de tv/pc zitten
Bovenstaande gaat er bij de meeste mensen het ene oor in en andere weer uit omdat je dan te prekerig overkomt

Narcotic Thrust!
  donderdag 29 april 2004 @ 15:31:22 #13
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18772565
Ik sport me een kriek (3x in de week hardlopen, minstens 2x in de week 20+ km skeeleren) en ik heb precies hetzelfde als TS. Wel bloedarmoede en schommelende bloedsuikerspiegel, maar daar doe ik met staalpillen en gelijkmatig over de dag verdeeld eten meer dan voldoende aan.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18772730
Ik ontbijt, lunch en diner

Verder doe ik boomverzorging, dus beweging genoeg denk ik
pi_18772925
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:31 schreef kleinmeiske het volgende:
Ik sport me een kriek (3x in de week hardlopen, minstens 2x in de week 20+ km skeeleren) en ik heb precies hetzelfde als TS. Wel bloedarmoede en schommelende bloedsuikerspiegel, maar daar doe ik met staalpillen en gelijkmatig over de dag verdeeld eten meer dan voldoende aan.
Dan is er dus echt meer aan de hand.. misschien eet je niet (goed) genoeg of is er stress

Beetje aan een boom klooien lijkt me geen gezonde beweging.. gewoon een blokkie om gaan elke dag..
  donderdag 29 april 2004 @ 15:51:17 #16
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_18772976
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:49 schreef YoG het volgende:

[..]Dan is er dus echt meer aan de hand.. misschien eet je niet (goed) genoeg of is er stress
Eten is parima de luxe, netjes elke dag 2 stuks fruit en bijna elke dag groente. Stress is een ander verhaal, daar ligt het bij mij ws. ook aan. Werk fulltime met avond-HBO ernaast en da's toch wel zwaar. Als je dan ook nog gaat verhuizen naar een huis uit 1900 (ook al doet m'n man het meest) dan wil het wel wat drukachtig worden. Bestwel m'n eigen schuld dan ook denk ik ...
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_18772982
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:49 schreef YoG het volgende:

[..]

Dan is er dus echt meer aan de hand.. misschien eet je niet (goed) genoeg of is er stress

Beetje aan een boom klooien lijkt me geen gezonde beweging.. gewoon een blokkie om gaan elke dag..
Wat weet jij ervan... ik sta zowat hele dag met een kettingzaag met de hoogwerker in de boom.....

Dat is best vermoeiend.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:52:14 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_18773000
Ik heb dat alijd rond een uurtje of 2-3. Dan zit ik voor me uit te staren en ga ik het allerleifste naar bed,,
pi_18773072
K heb het nu ook... . Maar ik moet wel wakker blijven, vanavond sporten en daarna naar utrecht om te feesten tot morgenochtend vroeg waarna we daarna naar amsterdam gaan .

Ik sla dus vanavond maar een nachtje over .
pi_18779484
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat weet jij ervan... ik sta zowat hele dag met een kettingzaag met de hoogwerker in de boom.....

Dat is best vermoeiend.
Je beweegt dus amper neem ik aan.. je zegt dat je bijna de hele dag een kettingzaag draagt. Ik vermoed dat je bepaalde spieren teveel belast en andere juist teveel ontlast.. Als je lang in een houding blijft staan terwijl je iets zwaars draagt blijf je op den duur (zelfs als je geen niks draagt) onbewust constant spieren spannen waardoor je een slechte balans krijgt.. de ene helft van je lichaam krijgt te veel belasting te verduren
Ik heb het over beweging zoals: Hardlopen, fietsen enz.
Een beetje extra magnesium kan ook geen kwaad - krijgen je spieren meer zuurstof en kunnen ze beter ontspannen
pi_18779817
Ik fiets ook elk dag 9km naar mn werk... en weer 9km terug
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 april 2004 @ 21:04:29 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_18779845
quote:
Op donderdag 29 april 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik fiets ook elk dag 9km naar mn werk... en weer 9km terug
Ik krijg al slaap als ik er aan denk...
pi_18779976
Maar jij rookt.
pi_18780066
Het meeste draag jij dus met je bovenlichaam, die gebruik je nauwelijks als je fietst..

succes ermee
pi_18780092
Maar het ligt niet aan de beweging denk ik... volgens mij heb ik gewoon bloedarmoede ofzo.

Of de ziekte van Pfeiffer, kan dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')