Omdat Meki vindt dat Hamasleider al-Rantissi een onschuldige kinderarts is. Hij vindt het ook terecht als het Westen wordt getroffen door een tweede 11 september...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:59 schreef meki2 het volgende:
waarom zijn jullie blij dat www.meki.4t.com weg is??????????????????????????????????????
omg, het is de meki gangquote:Op woensdag 28 april 2004 21:59 schreef meki2 het volgende:
waarom zijn jullie blij dat www.meki.4t.com weg is??????????????????????????????????????
Is dat meki?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
OMG
[afbeelding]
De nieuwe Thijs Bosma? [afbeelding]
Thanxquote:Op woensdag 28 april 2004 22:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Respect voor die hackers.
waarom denk je dat hij dat vind denk na als je ten minste hersens hebtquote:Op woensdag 28 april 2004 22:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat Meki vindt dat Hamasleider al-Rantissi een onschuldige kinderarts is. Hij vindt het ook terecht als het Westen wordt getroffen door een tweede 11 september....
Alternatief voor Thijs Bosmaquote:Op woensdag 28 april 2004 22:05 schreef DikkeSmikkel het volgende:
OMG
[afbeelding]
De nieuwe Thijs Bosma? [afbeelding]
Zo te zien heb jij die niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef meki2 het volgende:
waarom denk je dat hij dat vind denk na als je ten minste hersens hebt
Niet met opzet, malloot. Al-Rantissi en kornuiten daarentegen wel.quote:Sharon is hier de grootse gangster en vermoord onschuldige baby s
Nope, da's deze:quote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef daReaper het volgende:
[..]
Is dat meki?
En ik zal niet slapen totdat jij weet dat Holland geen republiek is, en het ook niet worden zal.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:13 schreef Meki het volgende:
[ik zal niet slapen tot dat ik weet wie het heeft gedaan![]()
Kun je geen waarschuwing geven voordat je zulke foto's post? Ik had net gegeten.quote:
HALLO leeghoofd niet met opzet bestaat niet jij stomme ezel kinderen vermoorden en dan nog zeggen dat het niet met opzet is gedaan nou ik zou zeggen een marokkaanse gezegde EEN LEUGEN MET EEN STAARTquote:Op woensdag 28 april 2004 22:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij die niet.
[..]
Niet met opzet, malloot. Al-Rantissi en kornuiten daarentegen wel.
Eensch is. En op die site kon ik niet echt nare dingen vinden. Vast er overheen gekeken maargoed....quote:Op woensdag 28 april 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alternatief voor Thijs Bosma
Ontopic: Ik vind Meki ook niet de geweldigste user, maar hij heeft op zijn site recht om te zeggen wat 'ie wil. Het hacken ervan riekt naar fascisme.
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef meki2 het volgende:
[..]
Waarom denk je, dat hij dat vindt. Denk na, als je ten minste hersens hebt.
Sharon is hier de grootse gangster en vermoordt onschuldige babies. Dan zegt hij (sharon), dat zij terroristen waren. Fuck off, vuile gangster. Kinderen vermoorden. En als jij het eens bent met het vermoorden van kinderen, dan ben je zeker ook van plan om het in het prakijk te doen.
En ik hoop, dat Meki opnieuw mag beginnen.
Zoals Yassin was en Arafat is?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef meki2 het volgende:
[..]
als jij het eens bent met het vermoorden van kinderen
eindelijk iemand die voor peace is en die hersens heeft in plaats van danone die deze hackers complimenterenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Alternatief voor Thijs Bosma
Ontopic: Ik vind Meki ook niet de geweldigste user, maar hij heeft op zijn site recht om te zeggen wat 'ie wil. Het hacken ervan riekt naar fascisme.
Tijdens de eerste Intifada heeft Hamas meer Palestijnen gedood dan Israel. Maar Hamas is uiteraard voor rechtvaardigen.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:07 schreef meki2 het volgende:
[..]
Sharon is hier de grootse gangster en vermoord onschuldige baby s dan zegt hij (sharon) dat zij terroristen waren fuck of vuile gangster kinderen vermoorden en als jij het eens bent met het vermoorden van kinderen dan ben je zeker ook van plan om het in het prakijk te doen
Stomme Meki, een ezel is nog intelligenter dan jij.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef meki2 het volgende:
[..]
HALLO leeghoofd niet met opzet bestaat niet jij stomme ezel
Ja inderdaad. Waar gehakt wordt vallen spaanders. In tegenstelling tot Al-Rantissi en co probeert Sharon onschuldige burgerslachtoffers zoveel mogelijk te mijden. Die hoerenzonen van Hamas proberen echter zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken.quote:kinderen vermoorden en dan nog zeggen dat het niet met opzet is gedaan
Over ezels gesproken: het is een Marokkaans gezegde, geen MarokkaansE gezegdequote:nou ik zou zeggen een marokkaanse gezegde EEN LEUGEN MET EEN STAART
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |