abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18752912
Hey,
Ik wil mijn haar zwart verfen maar ik heb een paar vraagjes..

1 Hoe duur is die verf die er na 20 wasbeurten ofzo er weer uitgaat?

2 En kan het bij elke soort haarkleur helemaal zwart worden niet dat het grijs word ofzo

Dit is mijn lelijke kleur van nu zonder gel enzo

Alvast bedankt
  woensdag 28 april 2004 @ 19:57:22 #2
58135 DirtyCutFreak
Requiem for a Dream
pi_18753053
Je moet van die echte verf kopen dat er uit groeit dat spul is niks...
pi_18753103
Ik weet niet zeker of het mij staat dus straks loop ik met zwarte haren en dan is het niet mooi ofzo

[ Bericht 39% gewijzigd door Mylene op 28-04-2004 20:04:59 (aangepast) ]
pi_18753123
je moet gewone verf kopen die eruit moet groeien!
en haal maar een xtra pakje voor als het de eerste x niet helemaal pakt
en als je het niet zeker weet zou ik het maar niet doen als ik jou was want je krijgt het er heel moeilijk uit
  woensdag 28 april 2004 @ 20:01:37 #5
84893 Happy_Sonic
Kijken mag, aankomen niet!
pi_18753176
Ik heb mijn haren ook zwart geverfd. Na een aantal wasbeurten wordt de kleur wel wat lichter en het blijft ook wel lang afgeven op handdoeken...dussss...geen lichte handdoeken gebruiken!
dussss.....een kip is geen mus, een mens is geen aardappel maar toch rolt hij wel eens graag!!!
pi_18753232
En weer open .

Ontopic blijven svp.
pi_18753350
Haal anders even mijn serrieuze post weg! Ik geef die jongen goedbedoeld advies, en is dit mijn dank??
pi_18753382
Het sloeg nergens op.. me haren niet zwart verVen omdat ik dan op een turk lijk
pi_18753389
Tip: was je geverfde/gekleurde haar nooit met antiroosshampoo want dan is je mooie kleur er zo weer uit
Gebruik alleen shampoo voor gekleurd haar
#geen
pi_18753409
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef tonks het volgende:
Ja wat een onzin zeg...gewoon doen wat JIJ leuk/mooi vind hoor! Je kunt toch nooit de hele wereld pleasen.
#geen
pi_18753427
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef tonks het volgende:
Geloof me, het doet niet bepaald wonderen voor je uiterlijk als je (donker) blond bent. Maar als jij perse voor lul wilt lopen, be my guest.
  woensdag 28 april 2004 @ 20:10:24 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18753441
ik zou het in 2 stappen doen. Mijn haar werd blauw toen ik het zwart verfde dus....
Proud Powerpauper
pi_18753478
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:10 schreef Nuek het volgende:
ik zou het in 2 stappen doen. Mijn haar werd blauw toen ik het zwart verfde dus....
welke 2 stappen
pi_18753514
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef Happy_Sonic het volgende:

[..]

Kun jij niet effe optiefen...jouw reacties slaan werkelijk nergens op....haren zwart verven omdat je dan op een moslim lijkt? Je bent niet goed!
Gewoon negeren.

Ontopic graag svp.
  woensdag 28 april 2004 @ 20:13:44 #16
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18753545
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef tonks het volgende:

[..]

welke 2 stappen
Ja loop maar tegen een muur ipv na te denken. Wat dacht je van eerst donkerbruin en kijken of dat goed pakt. Daar kun je dan 2 weken later wel zwart overheen doen als het nog goed donker van kleur is gebleven.
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:08 schreef _BR_ het volgende:
Mogelijk verband tussen haarverf en kanker

Vraag me af of je wel goed gelezen hebt. Staat na 1980....
Proud Powerpauper
pi_18754280
* Uitwasbare haarverf is er alleen om je haar een paar tinten te veranderen: iets bruiner, iets roder... zwart krijg je er niet mee voor elkaar. Het kost btw rond de 8 a 10 euro.

* Zwart geverfd haar groeit ook weer uit. Als je dus met uitgroei hebt te maken, lijkt het een beetje alsof je kaal wordt als er 2 cm uitgroei is. Dit is vooral bij blond haar het geval, bij topicstarter zal het wat minder zijn.

* als je niet van jezelf een beetje getint huidje hebt, dan lijk je met zwart haar op een bleekscheet meet een zwart tapijtje op het hoofd. Persoonlijk vind ik dat erg lelijk. Bij de meeste meiden doet het het ook niet best.

* Wil je alsnog verven na mijn bovenstaande bezwaren, succes! Laat het wel iemand doen met een beetje ervaring, voordat alleen de voorkant zwart is en de achterkant bruin/zwart gevlekt, verven voor beginners is niet makkelijk.
  woensdag 28 april 2004 @ 22:33:48 #18
63900 xelzix
Get on with it!
pi_18757981
ik heb ongeveer dezelfde haarkleur als jij, en ik gebruik verf die uit moet groeien (excellence van weet ik veel wat voor merk; roze voorkant). in de praktijk blijkt helaas dat het vanzelf vervaagt naar roodbruinig (na een aantal maanden). Heeft zo zijn voor- (uitgroei valt niet echt op) en nadelen (het blijft niet zwart). Ik heb nog nooit meegemaakt dat het bij mij grijs werd.

als je niet zeker weet of zwart je wel staat; eerst een kleurspoeling doen ook al wordt het niet pikzwart.

nog wat algemene tips;
zorg dat er iemand in de buurt is die evt. kan helpen, zeker als je de eerste keer zelf verft,
smeer rond je haarlijn (nek, voorhoofd etc) + je oren goed in met zalf, vet, vaseline, nivea (oid); zo krijg je makkelijker vlekken weg als je morst.
Vlekken meteen weghalen met een nat washandje evt. met wat cif of ander schuurmiddel erop (niet te hard boenen, doet zeer!)

je post toch wel het resultaat?
I can resist everything but temptation.
pi_18760088
ik zou inderdaad voor een heel donkerbruine tint kiezen als je nog nooit je haar zo donker heb gehad. Je kan dan wel gewoon permanente kleuring nemen want spoeling pakt vaak slecht op donkerblond/bruin haar. Als je je haar echt gitzwart (met zo'n blauwe zweem) verft dan heb je kans dat het er heel onnatuurlijk uit gaat zien.

Laat het bij de punten wat langer intrekken, door de warmte van je hoofdhuid is de kleur bij de wortels vaak wat intenser.
pi_18760573
Ik heb het stap voor stap gedaan, vorige maand was het bv. nog donkerbruin, vandaag heb ik het gitzwart geverfd.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_18761191
Ik heb mijn haar een keer of 1000 zwart geverfd
Ik koop altijd van die kappersverf die je met peroxide moet mengen. Daar kun je namelijk 2x mee doen (of vaker, afhankelijk van je haarlengte), dus dat is in verhouding een stuk goedkoper.
Die verf die er na een paar wasbeurten weer uit is, van Live o.i.d. kost denk ik rond de 5 á 6 euro. Nadeel daarvan is dat het er na een paar wasbeurten niet meer uitziet. Nadeel van echte verf is dat je blijft verven. Maar goed, dat went ook weer.
pi_18761925
ik heb mijn haar toen ik het zwart ging verven (njah zwartblauw) eerst ontkleurd en erna cosmic blue ofzoiets geverfd, (zag vrijwel helemaal zwart uit hoor) was vd live... maar mij stond t niet...
heb t nu net vanavond knalrood geverfd trouwes
pi_18813232
Het idd meestal niet erg mooi als je van je zelf donkerblond bent, om het dan zwart te gaan verven
het staat onnatuurlijk...maargoed JIJ moet het mooi vinden

de prijs en of het geschikt is voor jouw haarkleur staat gewoon op de verpakking, prijs verschilt nogal er zijn zoveel merken
  zaterdag 1 mei 2004 @ 17:59:32 #24
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18813368
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:51 schreef Meiz het volgende:
Het idd meestal niet erg mooi als je van je zelf donkerblond bent, om het dan zwart te gaan verven

de prijs en of het geschikt is voor jouw haarkleur staat gewoon op de verpakking, prijs verschilt nogal er zijn zoveel merken
Dat viel hier wel mee, heb t ruim een jaar lang zwart gehad, daarna uit laten groeien en weggeknipt. Nu nogsteeds mensen die zeuren dat t mooier was in t zwart, en mensen die zeuren over sinds wanneer ik me haard geblondeerd heb. Naja Tis ook nooit goed.

Voor haarverf gewoon l'oreal (sp?) en schwartzkopf halen... die zijn gewoon goed (voor mijn donkerblonde haar dan)
Het leek zo'n goed idee...
pi_19121439
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 17:51 schreef Meiz het volgende:

Valt wel mee; ik ben van mezelf lichtblond. Maar mensen die me alleen kennen met zwart haar kunnen zich niet voorstellen hoe ik eruit zie met blond haar. Het is gewoon een kwestie van wat je gewend bent. Tenzij je een hele bleke huid hebt, dan ziet het er niet uit.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')