Ja wat een onzin zeg...gewoon doen wat JIJ leuk/mooi vind hoor!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef tonks het volgende:
Het sloeg nergens op.. me haren niet zwart verVen omdat ik dan op een turk lijk
Geloof me, het doet niet bepaald wonderen voor je uiterlijk als je (donker) blond bent. Maar als jij perse voor lul wilt lopen, be my guest.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef tonks het volgende:
Het sloeg nergens op.. me haren niet zwart verVen omdat ik dan op een turk lijk
welke 2 stappenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:10 schreef Nuek het volgende:
ik zou het in 2 stappen doen. Mijn haar werd blauw toen ik het zwart verfde dus....
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Kun jij niet effe optiefen...jouw reacties slaan werkelijk nergens op....haren zwart verven omdat je dan op een moslim lijkt? Je bent niet goed!![]()
Ja loop maar tegen een muur ipv na te denken. Wat dacht je van eerst donkerbruin en kijken of dat goed pakt. Daar kun je dan 2 weken later wel zwart overheen doen als het nog goed donker van kleur is gebleven.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef tonks het volgende:
[..]
welke 2 stappen![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:08 schreef _BR_ het volgende:
Mogelijk verband tussen haarverf en kanker
Vraag me af of je wel goed gelezen hebt. Staat na 1980....Proud Powerpauper
Dat viel hier wel mee, heb t ruim een jaar lang zwart gehad, daarna uit laten groeien en weggeknipt. Nu nogsteeds mensen die zeuren dat t mooier was in t zwart, en mensen die zeuren over sinds wanneer ik me haard geblondeerd heb. Najaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:51 schreef Meiz het volgende:
Het idd meestal niet erg mooi als je van je zelf donkerblond bent, om het dan zwart te gaan verven
het staat onnatuurlijk...maargoed JIJ moet het mooi vinden![]()
de prijs en of het geschikt is voor jouw haarkleur staat gewoon op de verpakking, prijs verschilt nogal er zijn zoveel merken
Valt wel mee; ik ben van mezelf lichtblond. Maar mensen die me alleen kennen met zwart haar kunnen zich niet voorstellen hoe ik eruit zie met blond haar. Het is gewoon een kwestie van wat je gewend bent. Tenzij je een hele bleke huid hebt, dan ziet het er niet uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:51 schreef Meiz het volgende:
Het idd meestal niet erg mooi als je van je zelf donkerblond bent, om het dan zwart te gaan verven
het staat onnatuurlijk...maargoed JIJ moet het mooi vinden![]()
de prijs en of het geschikt is voor jouw haarkleur staat gewoon op de verpakking, prijs verschilt nogal er zijn zoveel merken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |