Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Even off-topic wellicht, maar wat een heerlijke no-nonsense site is Adversus toch. Geen 'je moet dit of dat', maar een vriendelijke 'dit zijn de mogelijkheden'.
On-topic; het lijkt wel alsof ALLES kan.
Matten zijn gayquote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef Oosthoek het volgende:
De mat natuurlijk.
De mijne hangt al bijna op mn schouders
Het is zeker een goede site, ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef MadGuy het volgende:
Even off-topic wellicht, maar wat een heerlijke no-nonsense site is Adversus toch. Geen 'je moet dit of dat', maar een vriendelijke 'dit zijn de mogelijkheden'.
On-topic; het lijkt wel alsof ALLES kan.
quote:Op donderdag 29 april 2004 10:14 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mensen met smaak zullen die 'trend' dan ook hoofschuddend voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag tijdens koninginnedag allemaal mannen met matjes en ik vind dat dus echt de meest belachelijke trend ooit die is teruggekeerd
wat dacht je van de beenwarmers en die punthakjes!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mensen met smaak zullen die 'trend' dan ook hoofschuddend voorbij laten gaan..
Net als trouwens jeans met enorme verfvlekken, en de gekreukte shirts van enige tijd geleden.
IEEEEEEuw!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag tijdens koninginnedag allemaal mannen met matjes en ik vind dat dus echt de meest belachelijke trend ooit die is teruggekeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |