Ik denk dat dit nog de beste opmerking is ( na die dokter dan natuurlijk ) .....quote:Op woensdag 28 april 2004 20:16 schreef Silven het volgende:
[..]
Groenteboer?
Wel ik denk:quote:Op woensdag 28 april 2004 20:51 schreef Pearly het volgende:
mmm ... na een keuring bleek dat ik ook een héél lichte ruis heb ( klepje sluit slecht af ) ...
Maar kan me niet voorstellen dat dáár hartkloppingen van komen, eigenlijk .
Dat lijkt me ook niet gezondquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
Rustpols van 42 hier![]()
No offence maar heb je het goed gemeten?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
Rustpols van 42 hier![]()
Die 100, heb je dat als je op je krent zit of als je rondloop?
Ben je een beetje getraind?
Hele minuut lang gemeten.... en op mn hartslagmeter heb ik ook wel eens 42 gezien....quote:Op zondag 2 mei 2004 00:48 schreef Brennie het volgende:
[..]
No offence maar heb je het goed gemeten?
42 is wel erg laag, zou kunnen.. maar beetje ongebruikelijk.
ff naar de dokter dan brengen ze je hartritme weer op een normaal peil. Laatst had iemand dat ook bij zo'n ziekenhuisserie en dat bleek een ontstoken blindedarm te zijn oid.. Iig flink vervelend.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef Kondros het volgende:
maar het is nu al een hele dag... het is niet dat ik hyperventileer...
ik voel vaak men hart zelfs kloppen in men borst...
vind het toch maar eng.
In je hals volgensmij. Tenminste, daar voel ik 'm 't best.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:42 schreef DenniZ224 het volgende:
Welke plek kan je het beste voor de harstslagen per minuut pakken ?
ik gebruik zelf mijn pols, als je het maar goed voelthequote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:42 schreef DenniZ224 het volgende:
Welke plek kan je het beste voor de harstslagen per minuut pakken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |