HA! vind je het ook al zo leukquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
vanaf de rijnkade zie je uit nijmegen al wolken binnendrijven
Nee, ik ben net een 3 kwartier thuis met de auto .. toen ik wegging uit Margraten was er nog nix aan het handje.. maar onderweg dacht ik dat de wereld verging ofzo.. hagelstenen van 3/4 cm doorsnee ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
ben ik nu getuige van een op zich uniek natuurverschijnsel ofzo?
op zich vind ik onweer superquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:26 schreef Infinity123 het volgende:
HA! vind je het ook al zo leuk![]()
Tja, had ik net ook. Ben stil moeten gaan staan, omdat ik niets meer zag...quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:28 schreef kennydies het volgende:
[..]
Nee, ik ben net een 3 kwartier thuis met de auto .. toen ik wegging uit Margraten was er nog nix aan het handje.. maar onderweg dacht ik dat de wereld verging ofzo.. hagelstenen van 3/4 cm doorsnee ofzoen regen, niet normaal .. straten onder water etc.
Borgharen @ Heer
Jammer dat ik geen camera had, anders had ik wat foto's genomen..
quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
alleen niet als ik buiten geniet met laptop op m'n dakterras
en straks weer even de stad in ga voor koninginnedag
Blijkt erg lokaal te zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
ben ik nu getuige van een op zich uniek natuurverschijnsel ofzo?
Ik zit in Eindhoven noord... de lucht wordt steeds donkerder, aardig wat gerommel te horen, maar nog geen neerslag.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
eindhoven oost nu dikke druppels, maar alleen lichte neerslag. Wat gerommel en een redelijk donkele lucht.
hier niet. begint weer harder te regenen en onweren.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:33 schreef Tha_T het volgende:
Aan de lucht te zien is hier alles afgelopen
dan ben ik eerder, ik zit in Tongelre 10 8 min oost van de Piazza. nu een donder.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zit in Eindhoven noord... de lucht wordt steeds donkerder, aardig wat gerommel te horen, maar nog geen neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |