Hier is ie dus net ontploft!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:12 schreef Crazykill het volgende:
Hoelang gaat het nog duren voordat ie ontpolft ?? Ik bedoel hoeveel delen nog ?
hey, die zag ik in maastricht ook!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:14 schreef Tha_T het volgende:
3 Flitsen![]()
In juni 2000 was dat met die golfballen geloof ik... vieze gelige lucht, constant gerommel, daarna regen, hagel en toen begon het golfballen te hagelen. Dat was pas een spectakel!quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:10 schreef indahnesia.com het volgende:
dat geluid op het filmpje van Roel is behoorlijk heftig! Ik heb in Eindhoven een aantal jaar terug golfballen naar beneden zien komen, da's echt niet meer normaal.
in Oost-Eindhoven is het geheelbewolkt, met een donkere pluk ten (zuid)oosten wel helemaal droog en windstil.
Hoiquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hey, die zag ik in maastricht ook!
Ik heb hem ook maar opgestuurd naar RTL Editie.NL; Maar als ik al die foto's met hagel zie, dan denk ik niet dat die van mij getoond wordt !quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:17 schreef Infinity123 het volgende:
das heavy, hans
HA! wacht maar een half uurtjequote:Op vrijdag 30 april 2004 18:22 schreef Adelante het volgende:
*zonnig Arnhem meldt*
Hier is het droog, voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ondertussen begint 't weer hard(er) te regenen.
Zeg Oom_Agent (of iemand anders natuurlijk...) van welke site komen deze beelden?quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Het gaat beginnen de eerste buien boven Belgie en in Duitsland zijn zojuist ontstaan en zichtbaar geworden op de radar...... De duiste weerdienst heeft zojuist gewaarschuwd voor (zware) onweersbuien.
Actueel Radarbeeld: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:24 schreef Infinity123 het volgende:
HA! wacht maar een half uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |