Ik he nou precies het zelfde net nog zat hij 'vast' en knak zo'n harde knak en af en toe zo'n klein knakje soms doet het ook pijn maar ach je leert er mee levenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:59 schreef houtjes het volgende:
Dit probleem heb ik al een paar jaar...nou ja probleem...ik zit er niet zo mee maar ik ben wel benieuwd wat het nou eigenlijk is!
Als ik soms 1 van mijn duimen buig dan hoor je een klikje, vergelijk het met het geluid van een doorbrekende sateprikker.
Het is dus bij allebei mijn duimen, het doet geen zeer maar als ik het niet doe dan zitten ze dus een beetje vast...1 keer klikken (soms 2 keer) en dan is het weer voor een paar minuten voorbij!
Een vriendin van mij heeft dit ook en we moeten er vaak om lachen, zij gaat er ook niet voor naar de dokter maar ik ben wel benieuwd of iemand van jullie dit ook heeft en of jullie weten wat het zou kunnen zijn???
Groetjes,
Marc...
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:02 schreef Aurelium het volgende:
ik heb dat met mijn kaken. Door mn onder kaak van links naar rechts en andersom heen en weer te bewegen, schuift ie steeds over een uitsteekseltje van mn bovenkaak ofzo. Ik heb al een paar keer gehad dat mn kaak vast en dat ik mn mond met geen mogelijkheid meer openkreeg
Dat heb ik dus ook, ontzettend irri. Vooral als ik op mijn zij lig, dan schiet ie er vaak uit en dan moet er toch een partij op slaan jkoh en dan KNAK, zit ie er weer inquote:Op woensdag 28 april 2004 20:02 schreef Aurelium het volgende:
ik heb dat met mijn kaken. Door mn onder kaak van links naar rechts en andersom heen en weer te bewegen, schuift ie steeds over een uitsteekseltje van mn bovenkaak ofzo. Ik heb al een paar keer gehad dat mn kaak vast en dat ik mn mond met geen mogelijkheid meer openkreeg
zo jij hebt het wel op veel plaatsenquote:Op donderdag 29 april 2004 23:44 schreef daeri het volgende:
Ik heb het ook.. met mn vingers, polsen, ellebogen, tenen, enkels en knieën... mn moeder heeft precies het zelfde en is er vroeger eens voor naar de dokter geweest... en volgens de dokter komt het omdat je soepele gewrichten hebt, er is dus weinig aan te doen...
Mn vingers, tenen en knieën doen het t vaakst... de rest is maar eens in de zo veel tijd...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:59 schreef Matroxx het volgende:
[..]
zo jij hebt het wel op veel plaatsen![]()
en in een ritmequote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:20 schreef daeri het volgende:
[..]
Mn vingers, tenen en knieën doen het t vaakst... de rest is maar eens in de zo veel tijd...
mn vingers, ect. elke dag. en de rest een keer in de 2 weken/1 x in de maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |