Ik gebruik nu Aqua Sensitive ipv Zirh Protect, en ben daar zeer tevreden overquote:Op zondag 2 mei 2004 15:32 schreef logic_ het volgende:
Ook nog een vraag: Zirh protect.. 't gaat maar op sommige dagen vind het wat te sterk, te ..., wat is een goed (zachter) biotherm alternatief ?
Je kan beter gewoon een facewash nemen, droogt helemaal niet uit als je de goede hebtquote:Op zondag 2 mei 2004 04:09 schreef Steijn het volgende:
Ik gebruik helemaal niets. Gewoon niet te vaak met zeep wassen.
Volgens mij is dat het resultaat van vitaminegebrek. Maar je zou een klein beetje Blistex ofzo erover kunnen smeren.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:11 schreef itsontoday het volgende:
Vraagje:
Ik heb last van een nogal droge huid bij mijn mondhoeken, wat kan ik hier het best tegen gebruiken.
hmmm zou best eens kunnen...quote:Op maandag 3 mei 2004 17:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het resultaat van vitaminegebrek. Maar je zou een klein beetje Blistex ofzo erover kunnen smeren.
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
waarschijnlijk krijg je TEVEEL vitamine A binnen.quote:Op maandag 3 mei 2004 17:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het resultaat van vitaminegebrek. Maar je zou een klein beetje Blistex ofzo erover kunnen smeren.
Zoals eerder gezegd, Zirh scrub bevalt me ERG goed, ik gebruik hem direct na zirh clean, maar maar 2x in de week. En het voelt gewoon super fris en gezond aanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Oke heren.. zijjn er mannen met ervaring met scrubcremes..?? Welke merken werken goed bij jou en welke niet?? Wat kosten ze etc.
Kortom licht me voor
Op dit moment gebruik ik Nickel scrubbing gel en die voldoet mij zeer goed. Ook andere personen die deze gel gebruiken hebben positieve ervaringen met het product. De prijs ligt zo rond de 20-25 euro.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Kortom licht me voor
Crisis!!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef Frenkie het volgende:
Kortom licht me voor
Werkt deze Mask ook goed om porieën ietwat te vernauwen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:08 schreef itsontoday het volgende:
Ik heb nu de volgende produkten gebruikt:
- Lab Series for men Lift Off Deep Cleansing Clay Mask
(deze heb ik pas 1 keer gebruikt, maar het lijkt wel te werken, het voelt allemaal net wat beter aan) +/- 20 euro
Ja die face wash gebruik ik ook, die is echt perfect en ik gebruik ook die intensive creme van Nivea. Ik weet het eigenlijk niet of die mask ook porieen vernauwt. Schatje weet jij het?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:32 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Werkt deze Mask ook goed om porieën ietwat te vernauwen?
Ik heb nu zelf de Biodermal Scrub Gel aangeschaft, ¤ 12,50 en vandaag maar eens uitgeprobeerd. Mijn huid voelt lekker aan na zo'n behandeling en ook een stuk minder trekkerig. Ik scheer ook veel gladder. Heerlijk!
Overigens gebruik ik ook de Nivea Double Action Face Wash, de Moisturizer Emulsie van Nivea en een Aftershave balsem van Nivea.
Een masker van klei vernauwt de poriën. Het is tevens diepreinigendquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:32 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ja die face wash gebruik ik ook, die is echt perfect en ik gebruik ook die intensive creme van Nivea. Ik weet het eigenlijk niet of die mask ook porieen vernauwt. Schatje weet jij het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |