als ze Joost meeneemt mag ze van mij heel snel weg.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben Nico in korte tijd leuk gaan vinden ze mag blijven
ik zal um niet missenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Onderweg Naar Morgen is bij de laatste maand opnames tot de zomervacantie aangeland. Dat betekent voor mij het einde in de TV-serie
Tom Mickers als Carlo Breidenbach
Ja, dat valt me ook tegen. Een dag zonder Claire is een dag niet geleefd.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:45 schreef Wup het volgende:
waar zijjn Claire nou?
haha, sorry Arthur hoorde er ook bij, maar ik heb echt vreselijke met mn toetsenbordquote:Op donderdag 29 april 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat valt me ook tegen. Een dag zonder Claire is een dag niet geleefd.
Die Nico mogen ze er met een duizelingwekkende rotvaart uitmikken. Samen met Bram uit het raam. Anna moet een blijvertje zijn, want die ziet er verdomd lekker uit. Ze moet stoppen met die filmkul en de plaats van Ariel achter de bar innemen. Ariel dondert met haar tietenmoederlijn gelukkig op naar Groningen. Nou maar hopen dat de schrijvers ONM niet naar die stad verplaatsen.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
Volgens mij had Anna gewoon dezelfde tekst gekregen als Lizzy gisteren toen ze haar gram ging halen bij Nico
Heb je ruzie met je keyboard?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
haha, sorry Arthur hoorde er ook bij, maar ik heb echt vreselijke met mn toetsenbord
maar het is inderdaad KMP zo zonder die 2.
KMP? Je bedoelt "Kilo Utrecht Tango"!?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
maar het is inderdaad KMP zo zonder die 2.
Nico mag best blijven maar Joost moet weg. Samen met dat stomme filmgedoe.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Nico mogen ze er met een duizelingwekkende rotvaart uitmikken. Samen met Bram uit het raam. Anna moet een blijvertje zijn, want die ziet er verdomd lekker uit. Ze moet stoppen met die filmkul en de plaats van Ariel achter de bar innemen. Ariel dondert met haar tietenmoederlijn gelukkig op naar Groningen. Nou maar hopen dat de schrijvers ONM niet naar die stad verplaatsen.
mja en dat met peren.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
KMP? Je bedoelt "Kilo Utrecht Tango"!?
Kut met peren .... hmmmmm ... lekker met slagroom!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
mja en dat met peren.....
ow begin je weer....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kut met peren .... hmmmmm ... lekker met slagroom!
Ariel is anderen te veel tot last.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
Ariel daar heb ik geen last van.
Ehhhh .... jij kwam met de uitdrukking "kmp" ....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
ow begin je weer....
nou ja Paradise Hotel begint
Ik denk dat Joyce het kwakpotje met opzet op de tegels heeft gegooid. Zondag j.l. zag ik in een voorproefje dat ze Duuk begon te zoenen. Zal ik je eens iets vertellen? Ze wil door Duukie rechtstreeks worden geïnsemineerd.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
en morgen weer dat ongedoe tussen Joyce en Duuk...
mopper de mopper de mopper.......
ik vind het een stom verhaal, ik hoop dat snel voorbij is en dat Joyce alsjeblieft niet gaat werpen zeg.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat Joyce het kwakpotje met opzet op de tegels heeft gegooid. Zondag j.l. zag ik in een voorproefje dat ze Duuk begon te zoenen. Zal ik je eens iets vertellen? Ze wil door Duukie rechtstreeks worden geïnsemineerd.
Wat heb jij vandaag? Wat een ruige taal?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
ik vind het een stom verhaal, ik hoop dat snel voorbij is en dat Joyce alsjeblieft niet gaat werpen zeg.
mot ja, gooit steeds ongevraagd woorden wegquote:Op donderdag 29 april 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je ruzie met je keyboard?
Oh, ik had het best wel leuk gevonden als hij de halve haan, die zich "vriend" van Aafke noemt, eens een paar rammen had verkocht. Jammer voor Sjok... ehhhh ... Koen, maar wel leuk voor de scène.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
en Niels begint me nu ook behoorlijk te irriteren met zn overdreven gezeik om niks steeds.
ik ben wel in een positief buitje weer.........
Dat heb ik bij mij opgelost. Gewoon wat sporen op de printplaat in het keyboard met koperdraad aan elkaar gelast.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:15 schreef Wup het volgende:
mot ja, gooit steeds ongevraagd woorden weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |