PSP zit er niet in he?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Je bedoelt vast Microsoft Office XP 2003.... maar dan nog....
Ik kan in de Illustratie collectie geen OnM-banners vinden.
Ik durf bijna niet te vragen wat voor projecten dat zijn.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik vind die datum storend. Zo kan ik die pics niet meer voor andere projecten gebruiken.
Er zit geen tekenprogramma in Microsoft Office.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
PSP zit er niet in he?
Ik heb wel Photodraw in het Office 2002 pakket....quote:Op donderdag 29 april 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
PSP zit er niet in he?
En een cusus volgen:quote:Op donderdag 29 april 2004 01:12 schreef Svensational het volgende:
Als weei_ik_veel echt banner wil maken met PSP, meot hij PSP8 downloaden:
http://www5.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:Op donderdag 29 april 2004 01:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb wel Photodraw in het Office 2002 pakket....
quote:Microsoft PhotoDraw®, including PhotoDraw 2000, has been discontinued.
Ik heb het echter en het werkt. Staat wel op een aparte cd-rom.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's erg vreemd.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:24 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het nog steeds niet, Iwan. Ik heb mijn instellingen hetzelfde als jij (wat volgens mij ook de standaard-instelling is) maar nog worden mijn jpg's lelijk
Verras ons.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb al een heel leuk idee voor een ONMbanner. Wacht maar eens af.....
Terwijl die dingen al dinsdag zijn gebeurd...quote:Bram heeft de moeilijke taak de ouders van de overleden baby in te lichten. Hij zweert nooit meer een tekort aan apparatuur een mensenleven te laten kosten. Joost is op talentenjacht in de Galaxy om de volgende dag een serieuze casting te kunnen organiseren. Nico sleurt hem in enthousiasme mee en beiden geven de meisjes de meest vreemde opdrachten.
Net als die schoonveegactie op het bureau van de toekomstige directeur van het VWAZ.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:40 schreef Svensational het volgende:
Ze mogen die verhaaltjes wel eens wat beter schrijven! Er klopt geen hol van!
Terwijl die dingen al dinsdag zijn gebeurd...![]()
Dat staat er toch niet inquote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Net als die schoonveegactie op het bureau van de toekomstige directeur van het VWAZ.
30 April:quote:Op donderdag 29 april 2004 15:56 schreef Svensational het volgende:
Dat staat er toch niet in
quote:Hoi, beste bezoeker.
Onderweg Naar Morgen is bij de laatste maand opnames tot de zomervacantie aangeland. Dat betekent voor mij het einde in de TV-serie. Voor mij zitten de tv-opnames erop. Intussen heb ik ook al afscheid genomen van de 'cast'. Stuk voor stuk TOPmensen. Het voelt ook wel een beetje eenzaam, zo zonder de werksfeer in de studio en de tekstrepetities thuis.
Och, het blijft moeilijk om van leuke dingen afscheid te nemen. Van de andere kant maakt het weer nieuwe dingen mogelijk. Ik wilde schrijven: "maar - van de andere kant". Ik mag echter geen 'MAAR' meer zeggen van acteerdocent Joe Weston. Geen 'maar' meer, eerder 'en' of 'ik zie het zo'. Kijken he, nog tot het einde van dit ONM-seizoen en geen 'maar?'.
GROETEN TOM
Wat heeft Claire nog met Ariel te maken? Ik ben blij dat die mollige meid oprot.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:41 schreef Wup het volgende:
hoi, hoi hoi, verhaaltjes van weet_ik_veel
ik zie veel te veel Joost gezeik.
ik wil geen Joost.
Ariel foetsie? dat gaat wel snel....
ik weet niet of dat een goed teken is ivm Claire eigenlijk....
Ik begrijp je woede. Svensational en MM kunnen vaak strontvervelend zijn.quote:ps: sorry dat ik boos werd gisteravond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |