Ik wist niet dat Ellen een mannelijk lid heeft.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, vrijdag maakt Tuur ook een veegbeweging en dan ligt die lul van Ellen uit het raam.
moeten ze vooral Arthur eruit halen en er allemaal jong grut in proppen, kijkt er straks helemaal geen hond meer.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
De kijkcijfers zijn de laatste tijd trouwens dramatisch, gisteren 426.00 kijkers
Jawel, want ze woont met Moosehead de Brulboei samen. Hadden ze die lul toch op de ambulance gelaten.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist niet dat Ellen een mannelijk lid heeft.
Dat ze er maar wat meer Lingerielizzy's in zetten!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
moeten ze vooral Arthur eruit halen en er allemaal jong grut in proppen, kijkt er straks helemaal geen hond meer.
die zijn niet allemaal zo zielig als jij hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ze er maar wat meer Lingerielizzy's in zetten!Kijkt heel mannelijk hetero Nederland.
Nee, maar wel beregeil!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
die zijn niet allemaal zo zielig als jij hoor
sinds je er zelf blijkbaar geen last van hebt als je superirritant doet.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Trouwens: sinds wanneer val jij me in de rug aan?
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
[..]
die zijn niet allemaal zo zielig als jij hoor
Hoe zat dat ook alweer. Victor had een AGIO nodig en stelde Claire aan (de geile beerquote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel, want ze woont met Moosehead de Brulboei samen. Hadden ze die lul toch op de ambulance gelaten.
ja, sorry.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het zo jammer, in het begin was dit zo'n leuk topic
Ja maar die waren wel zonder Wup, Iwan en Babette21quote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het zo jammer, in het begin was dit zo'n leuk topic
Maar dat is jouw schuld neitquote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef Wup het volgende:
ja, sorry.
haha ik bedoel niet dat dat door jouw komst verandert is hoor, en zeker ook niet door die van Iwan en Babette!! Maar er zijn best veel mensen weg zoals Riann en ook smashbro postte hier in het hele beginquote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, sorry.
Je vergeet Lemijn. Die heb ik ook weggejaagd.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:39 schreef Markie-Mark het volgende:
haha ik bedoel niet dat dat door jouw komst verandert is hoor, en zeker ook niet door die van Iwan en Babette!! Maar er zijn best veel mensen weg zoals Riann en ook smashbro postte hier in het hele begin
Jij bent alleen maar op je pik getrapt omdat ik in de openingspost een jpeg van jou zou hebben gebruikt.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:28 schreef Wup het volgende:
sinds je er zelf blijkbaar geen last van hebt als je superirritant doet.
Idd ja Bartje helemaal vergetenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:
Cybart startte deze reeks ooit. Ook hier nooit meer gezien...
Heb ik die ook weggejaagd?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd ja Bartje helemaal vergeten![]()
Dat was ver voor jou tijdquote:Op woensdag 28 april 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik die ook weggejaagd?
Mijn taak zit er pas op als ik jou heb weggejaagd.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat was ver voor jou tijdJe moet niet denken dat jij iedereen kan wegjagen en zeker niet dat je daar trots op moet zijn zielig figuur
Mij en MM jaag je niet zo makkelijk weg. Wij zijn er vanaf het eerste uur en blijven tot het laatste!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn taak zit er pas op als ik jou heb weggejaagd.
We'll see....quote:Op woensdag 28 april 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Wij zijn er vanaf het eerste uur en blijven tot het laatste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |