Ja, die mensen lijken op jou. Kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ik snap ze wel, vind het alleen irritant.
Frederik de Groot heeft echt een absolute flutrol, heel vreemd dat hij zich daarvoor leentquote:Op woensdag 28 april 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Koen wordt nu wel een klein beetje vervelend
Beetje suffe aflevering zo zonder Claire en Arthur, de helden van ONM
haha, dichterlijke kwaliteiten.........quote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Svensational het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hup voor Wup
't Is maar goed dat wij tweeën het ONMforum hier zo opleuken.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:41 schreef Wup het volgende:
zonder Claire en Arthur kan ONM wel inpakken.
Er was gewoon niks aan vandaag.
Oh en dan noem je mij "irritant" terwijl jij hier met die springertjes ligt te kutten.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Svensational het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is maar goed dat wij tweeën het ONMforum hier zo opleuken.
ik zou niet weten waarvan.... ik heb alleen maar onleukheid gezienquote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: hoe staat het met de caps van vandaag? Deze keer zonder de datum in beeld aub. Spaart mij weer wat knipwerk.
Ach, vrijdag maakt Tuur ook een veegbeweging en dan ligt die lul van Ellen uit het raam.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:44 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk hoor je Bram nu nog weken zeggen dat het de schuld is van Arthur en blijft ie maar janken dat "die ic-couveuses besteld hadden moeten worden"
Ik ook. Maar ze kan alleen op internet als ze bij haar papa en mama is en daar komt ze niet elke dagquote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
ik mis Babette
Wup, Babette en ik maken het hier leuk. Jij loopt alleen maar te bashen. Ik zou je maar eens moeten ignoren.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef Svensational het volgende:Hou nou eens op
En dat terwijl mijn deur altijd voor haar open staat.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Ik ook. Maar ze kan alleen op internet als ze bij haar papa en mama is en daar komt ze niet elke dag
Tieten raden?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
heren doe nou eens een beetje liever, hoewel, dit is nog altijd beter dan tieten raden natuurlijk
Jij maakt het leuk? Je bedoelt dat je loopt te zeuren om caps en vervolgens als je ze krijgt ga je huilen dat ze niet goed zijn?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup, Babette en ik maken het hier leuk. Jij loopt alleen maar te bashen. Ik zou je maar eens moeten ignoren.
Ja, de kinderboerderij gaat sluiten. Alle dieren worden naar de slachterij gebracht.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Hoor ik iemand? Is er iemand?
O ja, de filmopnamen van Joost zijn gestart.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Ja, de kinderboerderij gaat sluiten. Alle dieren worden naar de slachterij gebracht.![]()
Morgen.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
ik ben de verhaaltjes even kwijt, wanneer gaan Claire en Arthur weer ruzie maken?
Gisteren was je erg leuk ja, maar toen kon het ook over Claire en haar fles drank gaan.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bovendien heb ik alleen maar gezegd dat ik graag de datum 'n kul uit de jpegs wil. 's Nachts, als Wup en ik alleen hier zijn is het hier erg gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |