Dan heb ik die nummers zeker niet meer? Who cares? Doe zelf ook eens wat, luie donder!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef Svensational het volgende:
Wat me nu pas opvalt: topic # 26 t/m 31 staan niet bij de links
Svensational: Heeft u iets te zeiken, bel Svensational!©quote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan heb ik die nummers zeker niet meer? Who cares? Doe zelf ook eens wat, luie donder!
06-topicbasherquote:Op woensdag 28 april 2004 20:37 schreef Svensational het volgende:
Svensational: Heeft u iets te zeiken, bel Svensational!©
Nee, dan heb je een nummer te veel!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
06-topicbasher
Is dat je mobiele nummer?
En na zijn heldhaftige woorden sjokte SjokSjok weg! Ik hoop dat hij zijn hals over de threshold breekt.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:51 schreef Noa-lynn het volgende:
jeetje ja,wat een lul die Koen.Vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Fffffuck A-aafke, ik eh, zucht, zag ... de de de mat niet liggen en ik ik ik weet niet wat ik er mee aan moet ...!" Zoiets zou hij toch zeggen.....
Ja, jij blijkbaar wel...quote:Op woensdag 28 april 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ff ontopic: zag ik nou echt Grijpstra in ONM?
JP is er toevallig ook bij en zegt:quote:Op woensdag 28 april 2004 21:03 schreef Svensational het volgende:![]()
W8 ff ... je hebt gelijk. Ik ken die vent uit Medisch Centrum West. Daarin speelde hij de ex van Mathilde Bakker, een vrouw die de ziekte non-hodgekin (lympheklierkanker) had.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, jij blijkbaar wel...
Ik zag gewoon acteur Jan Jaap Jansen in de rol van kinderarts Jaap de Vries.
Ik ken 'm niet anders.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Koen wordt nu wel een klein beetje vervelend![]()
Moosehead was vandaag wel redelijk op dreef. Gisteren smeet hij Tuurs bureaubladopvulling op de tegels. Mijn God, wat was Moosehead pissed!quote:Beetje suffe aflevering zo zonder Claire en Arthur, de helden van ONM
Sommige namen krijg ik niet uit mijn keyboard. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
Kun je ze niet gewoon bij naam noemen?
En het ligt aan jou, want iedereen snapt het, behalve ons aller ongeletterde Svensational / MM.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Svensational het volgende:
Dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |