Als je ze van familie krijgt dan maakt het niks uit...zijn toch al betaald en altijd handig dat de kleding dan af kan worden gedragen...leveren ze hun geld ook weer wat op.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:04 schreef Happy_Sonic het volgende:
Mijn kids hebben ook altijd dure merkkleding aan!
Alleen koop ik ze niet, maar krijg ik ze van de oudere nichtjes en neefjes!
Ik kan en wil er ook niet veel geld aan uitgeven. Er zijn genoeg leuke kleren waar geen merk opstaat en als er dan wat kapot gaat doet het ook niet zo'n zeer (in mijn portemonnee)
Met schoenen kijk ik niet zo nauw, ik vind wel dat ze goede schoenen moeten dragen in de groei, en een paar goedkope gympies bevorderen dat niet.....
Ben ik het zeker mee eens. Alleen schoenen nooit 2e hands. schoenen gaan naar je voeten staan, dus schoenen van een ander dragen is heel erg slecht voor je voeten, dan kan je nog beter goedkope gympies kopen.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:09 schreef Famas het volgende:
[..]
Als je ze van familie krijgt dan maakt het niks uit...zijn toch al betaald en altijd handig dat de kleding dan af kan worden gedragen...leveren ze hun geld ook weer wat op.
Ben het wat betreft de schoenen helemaal met je eens. Schoenen moeten gewoon goed zijn, goed voetbed en goed passen. Dan maar wat duurder. Maar leuke kleren hoeven niet duur te zijn. Kinderen groeien er toch heel snel weer uit en ik vind dat ze ook lekker moeten kunnen spelen zonder dat ze op moeten passen dat ze niet vies worden...quote:Op woensdag 28 april 2004 18:23 schreef SoundGarden het volgende:
Ik vindt het ook onzin om kinderen erg dure kleding te geven.
Alleen schoenen moeten goed zijn, dat wil zeggen dat er een goed voetbed in moet zitten, en dat de voet goed in de schoen moet passen, qua breedte, hoogte en lengte, dan kom je er in sommige gevallen niet onderuit om duurdere schoenen te kopen, Ik sta heel erg op de kwaliteit van schoeisel voor mijn kinderen, omdat mijn voeten zijn verziekt door goedkope schoenen.
verdere kleding kan wat mij betreft bij de c&a of hema of zoiets vandaan komen.
Mijn zoontje van nu twee loopt niet in super dure merk kleding. Maar wel in super dure schoenen, heb van de week weer nieuwe moeten kopen, aangezien die voetjes snel groeien. Deze schoenen kostte ons ¤ 62,--quote:Op woensdag 28 april 2004 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
Je gaat je kind van 2 toch niet in Nikes steken van 50 euro, zo'n kind merkt het verschil echt niet of je nou een leuk paar schoenen koopt bij de Scapino of dat ze in dure Nikes lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |