Waarom niet eigenlijk?quote:Op woensdag 28 april 2004 14:59 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Heb je een automaat? Dan mag je niet duwen of slepen.
lukt gewoon niet. je kunt de koppeling niet intrappen om snelheid te maken.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:24 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
haha lekker makkelijk?? yeah rightquote:Op woensdag 28 april 2004 17:03 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
lukt gewoon niet. je kunt de koppeling niet intrappen om snelheid te maken.
verder moet je hem idd in zijn 2 zetten. effe flink rennen met 2 man en koppeling
in 1x op laten komen, beetje gassen en klaar is kees.
lekker makkelijk.
amateur.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:23 schreef Dizzee het volgende:
[..]
haha lekker makkelijk?? yeah right
heel verhaal
Idd, onze bestelwagen, een Mitsubishi L400 2.5TD ging het aanduwen niet, hoe snel je ook ging rennen, op het eind hadden we de auto met een andere auto getrokken, in zijn 2 gegooid, koppeling laten schieten, en rijden maar! Het probleem was niet dat de wagen groot was, maar dat de auto gewoon niet wilde starten als je het duwde, je moet hem vrij snel duwen wil je hem starten...quote:Op woensdag 28 april 2004 18:21 schreef mighty_myte het volgende:
bij diesel gaat het trouwens niet zo makkelijk, je moet nog wel genoeg
stroom hebben om te kunnen voorgloeien.
vergeet niet je sleutel op het contact te zetten, anders blijf je duwenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:21 schreef PLAE@ het volgende:
Het is een volkswagen Sharan. Wel een grote auto dus. Maar ik ga het eens ff proberen
beter nog, draai en nog een slag aan als hij erin zit, dan gaat het nog sneller.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vergeet niet je sleutel op het contact te zetten, anders blijf je duwen
En vergeet een mogelijke startonderbreking niet!! Daar heb ik nog eens een keer lekker mee lopen kloten..quote:Op woensdag 28 april 2004 19:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vergeet niet je sleutel op het contact te zetten, anders blijf je duwen
hehe amateur....gebeurt me niet elke dag.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:34 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
amateur.
laatst kwam er een turk naar me toe. accu van zijn calibra was leeg, of ik startkabels had.
ik zei: ik duw wel effe aan.
ik 10 meter duwen, koppeling omhoog en klaar was kees.
lekker makkelijk.
Accu is accu Dus dat lijkt me geen probleem. Misschien vroeg hij het gewoon uit intresse of had ie geen zin en probeerde van je af te komenquote:Op donderdag 29 april 2004 00:02 schreef Dizzee het volgende:
[..]
hehe amateur....gebeurt me niet elke dag.
zitten er trouwens nog verschil in startkabel...1 voor benzine en 1 voor diesel?
want ik vroeg aan die taxichaffeur of ie nog kabels had....hij zo: wat zit erin?ik diesel...hij neej ik heb alleen benzine.
Misschien trekt mijn radio meer stroom? Ook stonden natuurlijk m'n lichten aan. Of misschien had m'n accu gewoon niet zoveel puf meer.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:31 schreef mighty_myte het volgende:
hoe kan je accu eigenlijk zo snel leeg gaan?
ik heb een keer 4 dagen zitten knutselen aan mijn auto (schadeherstel)
en ik heb ook 4 dagen muziek geluisterd. daarna startte hij nog even goed
als anders.
Ik denk dat jij de WW maar moet bellen als je zoeits hebtquote:Op donderdag 29 april 2004 10:06 schreef renkie het volgende:
Je laat dus de koppeling in 1x omhoog komen als je wat vaart hebt en dan moet ie starten ? Of draai je de contactsleutel ook nog ofzo? Hoe gaat dit precies ?
ja nu je het zegt! wat moet een taxi die op diesel rijd met een benzine startkabel?quote:Op donderdag 29 april 2004 03:06 schreef JMS00 het volgende:
In een diesel zit vaak een zwaardere accu dan in een benzine, en er zit verschil in startkabels m.b.t. hoeveel ampere er door kan. Maar bij normale auto's moet dit weinig uitmaken denk ik.
Zeldzame taxi trouwens die op benzine rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |