Je moet hem schudden, dan wordt het schuim wat losser en idd aan het begin kan je hem het best met de mond helemaal vol blazen zodat het schuim goed los komt. de volgende keer is ie binnnen 10 minuten vol (lijkt mij).quote:Op woensdag 28 april 2004 14:48 schreef portier het volgende:
Dat ie niet keihard wordt dat snap ik, maar er gebeurd nu nix.
Mijn matje slaapt ook niet optimaal, en neemt erg veel ruimte in dus ik koop ook weer een normaal luchtbedje, tis toch een werkje van niks 3 minuten blazen.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:48 schreef portier het volgende:
Dat ie niet keihard wordt dat snap ik, maar er gebeurd nu nix.
Ik had je reactie ook al gelezen ja. Had hetzelfde idee!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:23 schreef MarkPeterse het volgende:
Is op zich normaal, gewoon even bijblazen en je bent klaar. Eerste keer gaat altijd wat moeilijker. Als hij nog steeds niet lekker vol zit na een tweede keer, dan is er iets mis.
Nomad is trouwens een B-merk, niet eens zo zeer qua prijs, maar vooral prestaties. Qua self-inflammable matjes is er eigenlijk maar 1 merk: Therm-a-rest. Ik heb nu de Ultralite uit de 2003 serie, heerlijk matje. Ik geloof dat de 2004 serie weer een stuk lichter geworden is, of natuurlijk comfortabeler voor hetzelfde gewicht.
Bijna alle matjes hebben namelijk de neiging te gaan delamineren (loslaten van de buitenkant van de mat tov het schuimrubber binnenin), bij Thermarest nog nooit gezien.
@Frank, great minds think alike
Nou, dan zou ik maar een brandblusser meenemen als je dat merk hebt........quote:Op woensdag 28 april 2004 15:23 schreef MarkPeterse het volgende:
. Qua self-inflammable matjes is er eigenlijk maar 1 merk: Therm-a-rest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |