Nou die tering hoer riep dat het er morgen ZEKER op stond. Dezelfde dag nog niet. Aangezien ik gisterenmiddag heb gestort ging ik er vanuit dat ik vandaag geld had. Ik wilde ff naar de stad gaan voor wat kleren en op terras zitten aangezien het zonnetje s middags zou schijnen zoals nu het geval is. Ik had beter maar een gedeelte kunnen storte idd. Maar was allemaal groot briefgeld en als ik dat los in mijn zak doe heb ik het nog sneller op dan ik normaal pin..........quote:Op woensdag 28 april 2004 14:26 schreef danos het volgende:
ja ik vind het ook irritant, kom je daar: ik wil geld storten, krijg je zo'n zeiksnol over je heen dat het tegenwoordig met automaat gaat en vraagt ze nog zeikeriger of je wel weet hoe dat werkt.
Maar volgens mij zou het er wel meteen op moeten staan, dus ik zou raboaargh maar ff bellen
Banken zijn zeker kut. Maar als je vroeger geld storte stond het toch gelijk op je rekening?? Wat is dat nou ook weer voor een kut systeem!!!! Ik ben het gelijk afgeleerd geld storten. Kut bank.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:36 schreef thewizzard het volgende:
Banken zijn kut.
Moet je nagaan wat voor idiote dingen je allemaal uit moet halen om bij je EIGEN geld te komen.
Het is belachelijk maarja iedere knurfterige nederlander pikt het weer he..
Waar moet mijn studiefinanciering en bijbaantje opgestort worden dan :')quote:Op woensdag 28 april 2004 14:50 schreef Rio het volgende:
Smerige kutstudent
Maarre, waarom neem je niet al je geld op en hef je al je rekeningen op? Dan ben je er vanaf en daalt je bloeddruk weer. Huilie.
Als je niks met banken te maken wilt hebben moet je wel consequent zijn vind ik. Beetje ruggengraat tonen.
op mijn rekeningquote:Op woensdag 28 april 2004 14:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Waar moet mijn studiefinanciering en bijbaantje opgestort worden dan![]()
Loonzakjes???
tis maar een ideequote:Op woensdag 28 april 2004 14:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
![]()
Omdat het veel cash geld was. En ik heb een gat in mijn hand. Dus ik denk ik zet het gelijk op mijn rekening. Anders gaat het nog sneller op. Ik had maar 50 ofzo ervan nodig. En als ik kleren zag zou ik gewoon ff kunnen pinnen. Maar nu is er helemaal niks dus. Ik had beter 50 achter de hand kunnen houden. Maar hoe kan ik nou ruiken dat het zolang duurt. Ik dacht het staat dezelfde dag op mijn rekening. Maar na het storten vroeg ik het pas en toen zeiden ze vandaag niet morgen staat hte zeker op je rekening. Dacht van nahh ja das goed dan......quote:Op woensdag 28 april 2004 14:59 schreef Da_Koen het volgende:
Waarom ga je geld storten als je het geld de dag erna nodig hebt?
Tja eigenlijk moet iedereen zijn rekening opzeggen. Maar zoals gezegd wat moet je zonder bank. Je moet een rekeningnummer hebben om salaris en studiefinaniciering en dat soort zaken op te kunnen stortenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:06 schreef kasper het volgende:
De ABN AMRO bank is geen haar beter.
Die vragen voor het gebruik van de Europas een jaarlijkse bijdrage van ¤ 13,-!!
Terwijl dat vorig jaar nog 'maar' ¤ 11,50 was. Een stijging van zo'n 13%.
Dieven zijn 't.
Ik hoop dat je de stortingsbon nog hebt.. misschien is het verkeerd gestort..quote:Op woensdag 28 april 2004 15:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
Bestedingsruimte
28-04-2004 ¤ 6,81
![]()
![]()
Heb ik nog. Maar dan moet ik weer naar die kut miep achter de receptie toe. Ik wacht vandaag nog af nu is mijn dag toch vergald. Bedankt Rabobankquote:Op woensdag 28 april 2004 15:19 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de stortingsbon nog hebt.. misschien is het verkeerd gestort..
Dat doen ze omdat ze dan extra rentewinst hebben.. daarom is de postbank redelijk goedkoop.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:41 schreef Sorella het volgende:
Ze hebben een verwerkingstijd nodig van dacht 3 dagen (kan ook 2 zijn) dus dat wordt pas donderdag eer dat je het eraf kan halen.
Tja van de ABN heb ik ook weer hele slechte verhalen gehoord. Een kennis had zware problemen met die gasten toen ze de hypotheek van het huis daar hadden afgesloten. Waren enorm veel fouten gemaakt door de ABN. Maar ja daarom volgens mij is elke bank gewoon zwaar kut.......quote:Op woensdag 28 april 2004 15:51 schreef eyal het volgende:
Al die banken zijn even erg. "Nee meneer wij doen geen kashandelingen meer" (Rabobank), daar heb ik diezelfde dag nog mijn rekening opgezegd. Ik heb nu een postbankrekening en een ABN rekening en de ABN ben ik het minst ontevreden over dus die kan ik je "aanraden".
Wat een klootzakken. Met die heren zou ik wel eens een goed gesprek willen. Bah bahquote:Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef thunderhart het volgende:
Nou tegenwoordig is het niet alleen het storten hoor...laatst moest ik een rekening betalen via de abn/amro (die ik zelf niet heb).Ik naar het dichtsbijzijnde kantoor...nee,moet u naar een ander kantoor,..(daar krijg je tegenwoordig ook het lazerus van,niks kan meer geloof ik..lopen met vijf man uit hun neus te vreten en de een voor de ander moet vragen hoe ze vijf euro moeten uitbetalen) ) doen we hier niet.Ik helemaal naar de andere kant van `t durp....kon ik effe 12.50 !!!!!!EXTRA KOSTEN betalen omdat ik geen klant was!!!! Dat noem ik nou pure diefstal!!! Dat ze er 'iets 'voor vragen ok....maar dit is pure afzetting.
( ben er een week doodziek van geweest..)
Het is maar wat je gewend bent. En bij de rabobank ligt het er maar net aan welke rabobank je zit. Hier in Rotterdam is het tien keer niks.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:50 schreef Guidosaurus het volgende:
Ik zat eerst bij de postbank, ben overgestapt naar de rabo en kan zeggen dat dit stukken beter is.
Lees ik daar nou "opgericht door 'hoeren'"?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:18 schreef USS-Spectre het volgende:
Jaja, daar is hij dan.... Jochem de Bruijn!
[afbeelding]
Daar lijkt het wel op he...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Lees ik daar nou "opgericht door 'hoeren'"?
IK heb net gekeken en nu staat het geld er eindelijk op.........quote:Op donderdag 29 april 2004 10:37 schreef maestro1980 het volgende:
ts; staat het geld er nu al op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |