Dan kan ik in die tussen tijd nog andere spellen uitspelen...quote:Op maandag 13 september 2004 21:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Release: 18 November 2004
[afbeelding]
Geen VW Golf????quote:Op maandag 13 september 2004 21:11 schreef NFSUndergroundII het volgende:
01. Mitsubishi Evo 8
02. Mitsubishi 3000GT
03. Mitsubishi Eclipse
04. Mazda Miata (MX5)
05. Mazda RX7
06. Mazda RX8
07. Nissan Skyline GT-R R34
08. Nissan Sentra SE-R Spec-V
09. Nissan 240sx SE
10. Nissan 350z
11. Infiniti G35 coupe
12. Toyota Celica
13. Toyota Supra
14. Toyota Corolla (AE86 Trueno)
15. Lexus IS300
16. Hyundai Triburon
17. AM General Hummer H2
18. Subaru Impreza WRX STi
19. Peugeot 206 S16
20. Cadillac Escalade
21. Ford Focus ZX3
22. '05 Ford Mustang GT
23. Linclon Navigator
24. Opel Corsa
25. '04 Pontiac GTO
26. Honda S2000
27. Audi A3
28. Audi TT
29. ???
30. ???
31. ???
32. ???
Mja ik ook....quote:Op dinsdag 14 september 2004 21:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou knap matig zijn... die RSX vond ik zo'n beetje de fijnste auto van deel I.
Dat zal wel leuk zijnquote:Op donderdag 16 september 2004 09:28 schreef Blik het volgende:
haha de Hummer, ik hoop niet dat je ook op je benzinepeil moet letten...
Volgens mij eind september.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef Yankee het volgende:
shittt echt wel vette bakken, wanneer komt de demo uit?
Ik heb hem niet erbijquote:Op donderdag 16 september 2004 20:23 schreef MCH het volgende:
Of Burnout3 kopen, daar zit een demo van NFSU2 bij.
Ow. Ik vond het ook een beetje lijken op een CRX!quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Trueno dus?
De Skyline was toch ook een model dat alleen in Amerika verkocht werdquote:Op maandag 20 september 2004 20:51 schreef MrSkyline het volgende:
waarom nou weer de Infinity G35, en niet de Nissan Skyline R35, wat een stierenpoep zeg, precies de zelfde auto alleen de infinity is nep en alleen in amerika te koop.
Ik heb op mijn telefoon een foto van een Skyline GTR (getuned, natuurlijk) die ik in Rijswijk aantrof.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De Skyline is in Nederland niet te krijgen... maar volgens mij in de UK weer wel (ook rechtsgestuurd daar hè)... zoiets staat me bij in elk geval.
Waarom zijn er eigenlijk zo weinig van? Volgens dat meisje was dat o.a. omdat de lichten te hoog zouden zittenquote:Op dinsdag 21 september 2004 15:34 schreef -Mzraki- het volgende:
er zijn iig 2 (streetlegal) Skyline R33's in Nederland, 1 daarvan, Skylinology ofzo heeft hier op fok ook nog wel eens gepost
En er is verder 1 streetlegal Skyline R34, master of all
maar dat kan onderhand al wel veranderd zijn, Skyline's rulen nou eenmaal.
check.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet omdat de lichten te hoog zitten, ik bedoel, het feit dat er drie rondrijden betekent dat ze zijn goedgekeurd door de RDW, dus er is niks mis mee. Probleem is dat ze in Nederland officieel niet te krijgen zijn, en in buurlanden bij mijn weten ook niet. Dit komt o.a. doordat ze rechtsgestuurd zijn. Als je een Skyline wilt zul je er dus veel voor moeten doen. Je moet 'm importeren uit bv. Engeland ofzo, maar ook dan moet je een goed woordje Engels spreken, nog minstens één of twee keer naar Engeland reizen om 'm te gaan zien (want het lijkt me niet dat je zoiets op de gok koopt), en vervolgens ben je hier weer bezig met invoerrechten, keuringen en verscheping. Het is een enorme berg werk die alleen een echte liefhebber er voor over zal hebben waarschijnlijk.
Dat was volgens mij de voornaamste redenen, als er iets stuk aan gaat, of iets moet gewoon vervangen worden, moet dat helemaal uit de UK of misschien zelfs wel uit Japan geïmporteerd worden.quote:En daar komt nog bij dat het onderhoud in Nederland ook nog moeilijk is, aangezien er geen gespecialiseerde garages zijn, aangezien het model hier officieel niet verkijgbaar is.
Maar een Impreza is nou niet echt een Skyline....quote:Op woensdag 22 september 2004 17:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
check.
[..]
Dat was volgens mij de voornaamste redenen, als er iets stuk aan gaat, of iets moet gewoon vervangen worden, moet dat helemaal uit de UK of misschien zelfs wel uit Japan geïmporteerd worden.
Daarbij kost zo'n auto sowieso al behoorlijk wat, nieuwprijs is volgens mij 50.000 pond, dat is dus 75.000 euro, van een R34, that is.
Dan komen daar nog een hele hoop invoerkosten bij, belastingen, e.d. Keuringen kosten ook niet niets. En dan dus als voornaamste het onderhoud.
Beetje veel als je ook gewoon een Subaru Imperza WRX bij de dealer om de hoek kunt kopen, kindda.
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 22 september 2004 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
-interessant verhaal-
Die Escalade is vet! Big pimpin!quote:Op donderdag 23 september 2004 10:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Screenshots Update
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien wel, hij lijkt er niet helemaal op. Maar ja wat wil je met al die mods, maar een van de andere Mitsubishi's is het zeker niet, dus het moet wel..quote:Op donderdag 23 september 2004 11:50 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zekers
En die Mitsubishi (1e screenshot) is dat de 3000GT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |