quote:Burnout 3 zal NFSU 2 demo bevatten & vice versa
EA heeft bekend gemaakt dat de voor 9 september geplande Burnout 3 een Need for Speed Underground 2 demo zal bevatten. Daarbij komt ook nog eens dat als NFSU 2 uitkomt in november het gebundeld zal worden met een Burnout 3 demo. Dit geld voor zowel de Xbox als de PS2 versies. Dit getuigt van een goede marketing strategie, aangezien iedereen die één van de twee games koopt in aanraking zal komen met de twee meest verkopende arcade racegames. Marketing at it’s best.
BMW M3 CLS ertussen lijkt me ook niet verkeerdquote:Op woensdag 1 september 2004 15:36 schreef minicooperS het volgende:
Al met al ben ik nog niet heel veel nieuwe auto's tegengekomen op de screenshots en video's.
De auto's die ik tot nu toe heb gespot zijn:
- Audi TT
- Mazda RX 8
- Lexus IS300
- Ford Mustang
- Infiniti G35
En de bestaande auto's:
- Subaru Impreza
- Mitsubishi Lancer
- Mitsubishi Eclipse
- Ford Focus
- Nissan 350Z
- Nissan Sentra
- Nissan Skyline
- Toyota Supra
Hoop toch dat ze er nog wat meer auto's inknallen voor meer variatie![]()
Hmm volgens mij was dit filmpje al 2 maanden uitquote:Op donderdag 2 september 2004 21:06 schreef Deviant1nl het volgende:
NFSU2 movie 60MB klein
Nieuw filmpje van NFSU 2
owquote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hmm volgens mij was dit filmpje al 2 maanden uit
Dat meen ik serieus...quote:Op donderdag 2 september 2004 22:57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
ow![]()
Wat bedoel je regelen? Je wilt mijn game dus 'lenen'?quote:Op vrijdag 10 september 2004 00:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En is er iets te regelen?
U riep me?quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:09 schreef -Evert- het volgende:
Waarom is BMWM3 er niet meer?
Was jij BMWM3?quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:12 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
U riep me?![]()
Nou, gewoon omdat ik hem al heel lang niet meer op het forum heb gezienquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:56 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben dus nu NFSUndergroundII en geen BMWM3 meerquote:Op zondag 12 september 2004 17:14 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Nou, gewoon omdat ik hem al heel lang niet meer op het forum heb gezien![]()
Hoiquote:Op zondag 12 september 2004 17:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben dus nu NFSUndergroundII en geen BMWM3 meer
Dat is tof! Wanneer komt NFS:U2 nou uit?quote:Op zondag 12 september 2004 21:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoi
Wat ik nu heb ontdekt. Er zijn 2 (!) Subaru Impreza's. Het oude (met langwerpige headlights) en nieuwe model
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |