abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20293331
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 22:34 schreef el_nuno het volgende:
het is wel jammer dat ik dezelfde auto's en spoilers en bodykit zie als in deel 1 komen er wel nog meer bij of niet?
Ach er zitten er zoveel dingen bij: Oa. Bodykits, spolers, motorkap, dakluchtinlaten, Audio, knipperlichten, headlights, achterlichten, neon, sproeiers. etc. etc! Iets van 70.000.000 combinaties. Dus geen 1 auto is hetzelfde zeg maar!
pi_20342237
En weer 4 nieuwe screenshots!







  vrijdag 9 juli 2004 @ 17:36:18 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_20514949
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:08 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 17:38:11 #104
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_20514981
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 46% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:09 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_20536628
En weer 4 nieuwe screenshots

  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:38:58 #106
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_20538893
Ligt het nu aan mij of kan EA niet met perspectief omgaan
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zaterdag 10 juli 2004 @ 22:41:16 #107
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20540085
ligt aan EA. gasten kunnen GEEN mooie screens maken.
pi_20541087
Maar het eindresultaat mag wel wezen
pi_20541695
Het is alleen wel jammer dat ze alleen maar screens van de PS2 vrijgeven.
pi_20541977
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 23:45 schreef ElmarO het volgende:
Het is alleen wel jammer dat ze alleen maar screens van de PS2 vrijgeven.
Omdat de PC ook alleen maar mooier is

Dat willen ze volgens mij nog een beetje geheim houden. Ik wil nog meer screens zien van de autogarage...
pi_20640358
quote:
Het voor veel mensen tot de verbeelding sprekende straatracespel Need For Speed Underground is een van de populairste spellen van het afgelopen jaar. Ondanks dat er al enkele spellen met hetzelfde onderwerp uitwaren wist Need for Speed: Underground echt door te breken met gladde graphics en vele upgrades voor je bolide. Een vervolg zat er dan ook aan te komen en is enige tijd geleden al aangekondigd. Vandaag is daar de eerste trailer van verschenen die wat ingame beelden laat zien.

The first movie from Need for Speed: Underground 2 is now available from download, offering more than a minute and a half on in-game footage from this sequel which will feature new game modes, deep new performance customisation and tuning, and more than 30 licensed cars.
The game also delivers twice the visual customisation upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression".
De trailer is te downloaden bij 3DGamers.com en Gamershell.com en weegt een vriendelijke 10 MB. Need For Speed:Underground 2 zal verschijnen op de PS2, Xbox, GC, PC en GBA. Er hoeft dus niemand achter te blijven.
Bron: Gamer.nl
pi_20640547
En er zijn 4 nieuwe screenshots




pi_20683114
De eerste trailer is gereleased. En is te vinden op de officiele NFS:U2 site

E3 Trailer
pi_20705106
quote:
The Inside Track - #1
"Welcome to Bayview"

By Justin Wiebe - Associate Producer

For my first Inside Track segment I thought it would be a good idea to give you a quick look into the brand new city we're building for Need for Speed™ Underground 2. This year Underground 2 will feature a completely open world environment. The open world will allow players the freedom to drive anywhere they want, when they want and quite honestly lose themselves in the world that's been created. The Underground 2 city, officially known as Bayview, is absolutely immense, spanning over 200km (124.27 miles) of track through many unique regions. To put this into some perspective, the city in the first Underground game measured around 40 km (24.85 miles) of drivable road.

The first question I'm sure most people would ask is "Why go away from the traditional Need for Speed closed course circuit racing?" When it comes right down to it we are in fact not abandoning the traditional circuits at all, we're actually expanding on them. The entire city was constructed with racing in mind, meaning, we build the best drives that we can, connect them all together, and populate a city around those roads. The end result is we can now pick and choose a nearly unlimited number of race routes throughout the city, and every single one of them is a fun and rewarding drive. The second reason for building an open world is to implement one of the most requested features from Underground players: freedom of choice. In our conversations with gamers we quickly noticed similar trends. People wanted more tracks, the freedom to choose their race experience and to be able to drive anywhere they wanted.

The career mode is built around freedom of choice; players can drive around the world and enter any event they choose. If you really love circuit racing you are free to enter any circuit race you find, whenever you want, or, if you prefer drag racing you can jump straight into that too. Using the open world technology, races will be populated all over the city, players will be free to drive around and select any race they want to participate in. Along the way, players will be able to discover hidden events that will offer higher rewards than the standard races, which is just one of the ways we are making the open world concept meaningful to the game. The world is massive, and we are using it to its fullest potential by blowing out the exploration concept and providing all kinds of hidden goodies for players to find. I'm sure people will be going on the Internet as soon as the game is released to start sharing information on where all the secrets they've discovered are located. The exploration mode is designed to work with the career and the economy, which means a lot of thought and time has gone into making them feel really special and rewarding.

Driving around the world in Underground 2 is actually very similar to when you are moving to a new city. When you are new to a city, or just visiting, you only know a few places to go, but, once you start to learn the city you discover all kinds of things that a tourist would miss - an entirely new city that is full of activities and opportunities for people "in the know". This also lends into knowledge of the drive, as you become more familiar with the tracks you learn to adapt your driving style based on the region your in. Each region has been designed with a specific set of driving challenges; some areas contain short winding roads and are filled with intersections requiring split second reactions, while others areas are faster paced with occasional hairpin turns and elevation changes to reduce visibility, thus providing a higher speed challenge. The more players drive around the world, the better they become. That's what the open world does for Underground 2 and is ultimately what makes the experience new and fresh.

Trust me when I tell you, this game throws you right in the middle of the tuner racing world!

- Justin
Bron: NeedForSpeed.com
pi_20785714
Nieuwe screenshots (20/07/04)




pi_20802109
Als ik goed heb begrepen is dat je geen 1 auto kan opslaan in je garage, maar meerdere.

Dus e gebruikt een auto voor drift, de andere voor drag. en ga maar door!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 03:04:57 #117
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20802213
lijkt me iig niet veel aan
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_20802901
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 02:55 schreef BMWM3 het volgende:
Als ik goed heb begrepen is dat je geen 1 auto kan opslaan in je garage, maar meerdere.

Dus e gebruikt een auto voor drift, de andere voor drag. en ga maar door!
Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
pi_20805898
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 07:34 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
Serieus. Ligt ie in de winkel?

Dan haal ik hem even en dan tik ik het hele stuk uit de PU naar dit Topic.
pi_20817490
Maandag in de winkel, maar als het goed is hebben abonnee's hem al thuis
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:34:53 #121
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20818817
Koop hem toch gewoon maandag. kst dat nu? 2 euro?
Neem je een cheeseburger of een biertje minder vrijdag.
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:37:28 #122
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_20818880
Vet!
.
pi_20819192
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 22:34 schreef speedfreakssj het volgende:
Koop hem toch gewoon maandag. kst dat nu? 2 euro?
Neem je een cheeseburger of een biertje minder vrijdag.
Ik heb altijd wel geld over voor jullie

Ik tik hem helemaal over
  vrijdag 23 juli 2004 @ 22:56:03 #124
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_20819236
Dit spel wil ik wel hebben alleen een ding.
Ik mis 1 auto namelijk Toyota trueno AE 86 voor het echte Initial D gevoel
Initial D is op dit moment een van mijn favoriete anime
pi_20819861
Wie weet zit ie er wel in K_R
  zaterdag 24 juli 2004 @ 00:40:23 #126
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_20821307
Lijkt me allee n niet erg waarschijnlijk.
* * wacht op GT4 waar hij wel inzit *
pi_20863412
Over een uur ga ik de nieuwe PU halen in de winkels. En zal ik het hele interview overtikken... Dus be patient
pi_20866523
Need For Speed: Underground 2 ... Bron: Power Unlimited - Augustus 2004, Nummer 08, Jaargang 12 - Bladzijde 24
quote:
SSX 3 had zijn berg, Need For Speed Underground 2 heeft zijn stad, een hele grote stad...

"Daar heel in de verte staat een radiotoren, kan iedereen hem zien?" We knikken, terwijl de EA medewerker met zijn vinger de desbetreffende aan de horizon gelegen toren aanwijst. David White (artist van NFSU2) drukt de X-knop in en rijdt ettelijke minuten de hele stad door op weg naar de eerder aangewezen toren, dit om te demonstreren hoe ontzettend groot de stad van Need For Speed Underground 2 daadwerkelijk is.

PRACHT EN PRAAL

Het meest indrukwekkende van de presentratie was misschien wel het moment dat je met je wagen vanaf de snelweg richting het commerciële centrum van de stad rijdt. Verwelkomd door fraai verlichte wolkenkrabbers duik je het drukbevolkte centrum in. De kleurenpracht die tentoon wordt gespreid is net even wat mooier uitgewerkt dan in de originele Need For Speed Underground (NFSU). Het komt allemaal wat minder clean en kunstmatig over, wagens glimmen nu niet meer zo overdreven en ook de neonverlichting van de omgeving is wat minder nadrukkelijk aanwezig.

VRIJHEID

Na deze korte doch indrukwekkende voorstelling werden wij naar de verschillende demopods gedirigeerd, alwaar onze gretige handjes aan den lijve komden ondervinden wat NFSU2 straks voor ons in petto heeft.
Het eerste dat opvalt, is dat er niet meer wordt geracet vanuit menu's maar dat je in die grote stad de wedstrijden afwerkt. Meer dan voorheen heb je nu het idee dat je daadwerkelijk jezelf opwekt in de underground scene van het illegale straatracen. Rivalen rijden door de stad en kunnen, door achter ze aan te rijden, met een druk op de knop uitgedaagd worden voor een wedstrijd. Het is de bedoeling dat je ze inhaalt en een voorsprong van 300 meter behaalt. Lukt dit dan zal je verslagen tegenstander je tips geven of locaties in de stad voor je vrijspelen. Op deze manier stuit je ook op de wedstrijden die we kennen uit NFSU, zoals drag, drift of circuitraces.
Langzaam maar zeker wordt de hele stad, die bestaat uit vijf buurten, toegankelijk. Al snel zie je waar die garage, tuneshop of autohandelaar nu eigenlijk zit. Rij er simpelweg naartoe en je komt in een menu terecht waar je jouw 'ride' een vers laklaagje kunt geven of even flink kunt opwaarderen met nieuwe elektronica of vette spoilers. En deze keer blijft het niet bij uiterlijk alleen maar heeft bijvoorbeeld een spoiler daadwerkelijk invloed op de prestaties van je wagen.
Niet alleen het verslaan van rivalen levert je extra opdrachten of geheime locaties op, ook kun je zelf de stad doorzoeken naar geheime onderdelen. Dit neemt meteen het gevoel weg dat de grootte van de stad slechts aanvoelt als gimmick; het voegt namelijk weldegelijk iets toe aan het spelplezier.

BETER?

Die grote stad zal ook online een prachtig strijdtoneel gaan vormen voor iedere PS2, Xbox of PC bezitter. Je kunt er naar hartelust met wat mensen vrijblijvend de stad verkennen alsmede de gebruikelijke wedstrijden afwerken.
Het enige puntje van kritiek dat ik kon bedenken, was dat er momenteel wel heel erg veel illegale straatrace spellen op de markt verschijnen. Het is dus zaak dat voor NFSU2 om de komende maanden nog wat écht nieuwe zaken toe te voegen, wil het de concurrentie de mond kunnen snoeren.
pi_20868266
pi_20868360
Het spel lijkt me eigenlijk niets,
maar uit nieuwsgierigheid wil ik hem toch wel een keer zien
  maandag 26 juli 2004 @ 22:20:15 #131
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_20877977
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:09 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_20878584
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 07:34 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, dit klopt. In de niuewe Power Unlimited staat trouwens een preview van deze game.
Ja dat is waar ben er TROTS op!
pi_20878655
quote:
Op maandag 26 juli 2004 22:42 schreef Seal_force het volgende:

[..]

Ja dat is waar ben er TROTS op!
Oftewel.. Hierboven heb ik hem uitgewerkt
  maandag 26 juli 2004 @ 23:35:34 #134
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_20879619
MEesterlijk!!!

Ik kan nie wachten tot ie uit is.

Ik hoop dat hij samen komt met GTR. Lekker arcade scheuren met NFS:U2 en lekker simulator scheuren met GTR.

pi_20879773
Het komt wel goed hoor.

Wie speelt eigenlijk Need For Speed: Underground nog?
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:08:14 #136
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_20895306
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:10 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_20897655
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:08 schreef Mikkie het volgende:

[..]

* meldt. Maar pas sinds kort een console en NFS:U heeft... twee of drie weken ofzo. Maar t gaat nu wel richting het einde lopen...
Ja ok. Ik ben nu voor de 8e keer begonnen om het uit te spelen Nu met de Mazda MX-5.
pi_20897834
4 nieuwe screenshots: (27-07-04)









  woensdag 28 juli 2004 @ 11:12:10 #139
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_20906093
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:10 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_21002187
Interview: Brooke Burke Talks About Need for Speed Underground 2
quote:
By: Micheal Mullen, eagames.com editor

Last week EA GAMES had the rare opportunity to talk to one of the only reasons why men watch the E Network, Brooke Burke as she talked about her upcoming starring role in the anticipated release of Need for Speed Underground 2. While her often studied assets are usually front and center (usually on the cover of your favorite magazines), we're happy to report that Brooke's while she's not only beautiful, intelligent and has a great sense of humor, she also plays games.

EA GAMES: I've heard that you actually play games so it must be an honor to actually star in one.

Brooke Burke: It's huge. I actually had that the game [Need for Speed Underground] before EA approached me. I'm also a car enthusiast so there is a reason why I was passionate this game. I think it's going to be awesome. I'm really excited to see the finished product.


EAG: Were you any good at playing Need for Speed Underground?

BB: I was ok but I had a lot to learn. I'm much better now than I was before. I love to drive and I've done some things to my personal car that you can do in the game so it's been kind of fun to see that all happen.


EAG: Have you been able to get in a little time to play NFSU2 yet?

BB: Yeah. We've been messing around a little bit and I think it's going to be so much more fun having the open world option. The size of the world now is just incredible. Things that I really like about the game are that you can make it up as you go along. You can make it up as you go along, you don't have to play the races like the last game that you don't want to play where it just dropped you right in. I also think that it's cool as opposed to some other racing games where these are really attainable cars, these aren't $100,000+ cars. These are cars that people have or can have or that there are attainable goals and they can really have fun and style them out and make them their own. I think that people are really to relate to this game.


EAG: Do you have any favorite games that you're anxious to play in the game?

BB::The Hummer because I have a Hummer in real life. It's pretty amazing to see the performance packages and all the little options to put on that to really make it styled. That's something that's going to be a lot of fun because that's something I'm in the process of doing right now. Not performance-wise, but mainly exterior. I'm dying to see to open up the Hummer in a fantasy world and see how it rides.


EAG: Or you can just ride around and intimidate the other drivers...

BB: Totally and just through all the barriers and whatever!


EAG: So I've heard you own a Ferrari and I was wondering if you've ever raced or drifted?

BB: No, I don't drift in it. I try not to do that. Y'know an occasional race but I'm pretty responsible with that car. I try to avoid all that. But I have a Hummer that I've styled out. It's got a lot of bling on it and chrome so I've had a lot of fun with that inside and outside. And I own a Mercedes with an after kit package on it, lights front and back, rims and exhaust [2:00]. So there are definitely a lot of things in the game I can relate to.


EAG: Being a TV personality and in film... being in a video game is a completely different experience. How to you prepare for a role in a video game?

BB: I had no idea what to expect. And I have to say that the still photo shoot was the toughest acting job I've ever had. Having to be so animated, having to hold the animations, having to let a still photographer capture those moments was pretty challenging. I also had a lot of fun in the voiceover booth really developing the personality of the character and learning the tuner culture lingo. And it's totally different than anything I've ever done before. I have love doing things that I have not done before and I think that this whole process is fascinating, from the still shoot, to the voice over to the development of the character. Today I saw the animated drawings for the first time, it's amazing to see this graphic-like novel play out with me in and be so realistic.


EAG: In Need for Speed Underground 2, you portray Rachel. Now that you've completed your work on the game, can you tell us anything about her?

BB: I think that Rachel has a really cool demeanor about her. Very confident and strong and knowledgeable. She's not a bimbo and she's not too playful. She's a really tough chick. She runs the entire underground street racing circuit and I think she has the ability to mess around with the gamer when she needs to but also to encourage them and give them the tools they need to become better racers. I like that about her, she's really straight up and tough. I think that we have some similar characteristics.


EAG: So I know you're married (sorry, guys) to a plastic surgeon, is he going to torture the animation team if they don't recreate your likeness correctly?

BB: Ha, ha, ha! No, no, no. I think they did a wonderful job.


EAG: So you actually play games at home?

BB: We had a PlayStation 2 and we just got an Xbox. We have a home theater so we have a lot of time playing in there. I used to play video games when I remember Pac Man and Asteroids were just coming up. I love the compilation discs with a lot of the old school games on them, and those are a lot of fun. I play a lot with my kids too, we play Nemo. My husband plays a lot of sports and racing games that he loves. And we play a lot of the old school stuff.


EAG: Have you played any games online?

BB: No. I haven't yet. I would definitely like to check that out. Since my character in the game, Rachel, can't race in the game I'd definitely get online and race against other people. We should set that up.


EAG: Do you have anyone in your family that's most eager to see you in NFSU2?

BB: Yeah, my nephew Ritchie, he's 10. He's a Need for Speed Underground freak, he knows the game inside and out and I'm his hero.


EAG: So has he already asked for Need for Speed T-shirts and other swag?

BB: He hit up EA PR for everything. And he came to the shoot. He lives in Arizona so I flew him out to LA to go to the photo shoot with me. He's a little enthusiast now, I tell ya.


EAG: What's up next after the game?

BB: I don't know. Everybody's asked me that. I think that I've been really fortunate that I'm always working on something. My workout video is finished and is rolling out all over the country. There's an infomercial about that. With my swimsuit line, we're sort of changing direction. I'm looking at some licensing deals. My 2005 calendar hits stores in October, that's going to print this week. We've just signed a deal to do two new posters both internationally and here in the states. And TV and movies, I'm doing some news anchoring this summer.


EAG: It sounds like you don't actually have time to sit down.

BB: [Laughs] Believe it or not I have a lot of free time lately. I have a lot of little projects that are fun. More selective projects if you will.


EAG: So my last question is one to even a bet that we have here in the office. You don't actually live in a bikini everyday, correct?

BB: I'm in a bikini right now [laughs]


EAG: There goes $5.
pi_21041660
4 nieuwe screenshots







pi_21041905
zo eindelijk een nieuwe auto een mitsubishi eclipse
PSN nick.:helder82
pi_21043005
wat is die andere dan? Kan het echt niet 1-2-3 onthullen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 00:24:07 #144
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_21044065
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_21044916
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:24 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik zie geloof ik twee keer een 350Z... als ik het goed heb. Alleen die bovenste heb ik niet echt een idee...?
Volgens mij is dat geen 350Z
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:58:05 #146
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_21049343
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 54% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 10:58:24 #147
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_21049348
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_21052940
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Die bovenste lijkt trouwens het merk van een Acura te hebben... maar welk model is het dan?
Ik heb even gezocht op Google en die bovenste schijnt de Infiniti G35 te zijn.
pi_21056334
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik heb even gezocht op Google en die bovenste schijnt de Infiniti G35 te zijn.
Voor de mensen die hem niet kennen.









  woensdag 4 augustus 2004 @ 20:29:44 #150
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_21059742
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:31:12 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')