abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18742505
Ik zat even te surfen op de site van Need For Speed en kwam heel goed nieuws tegen. Er komt een nieuw deel uit van Underground. Need For Speed Underground 2 komt in de herfst van 2004 uit. Dit wilde ik even met jullie meedelen. Hieronder het bericht en een enkele screenshot.
quote:
EA TO OWN THE STREETS THIS FALL WITH NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2

roaming Game World

REDWOOD CITY, Calif.-April 23, 2004 - Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced the development of Need For Speed™ Underground 2 under the EA GAMES™ brand. Need for Speed Underground 2 is the sequel to Need for Speed Underground, which has sold more than five million copies worldwide since its release in November 2003.

Need for Speed Underground 2 will challenge gamers to immerse themselves in the tuner culture, exploring an expansive, free-roaming city divided into five distinct neighborhoods. Gamers will encounter rival racers who will initiate events, tip players off to the hottest racing spots, and show them where to buy the most sought-after licensed aftermarket upgrades.

The game will feature new game modes, deep new performance customization and tuning, and more than 30 licensed cars. The game also delivers twice the visual customization upgrades as the original game, providing a staggering 70 billion possible car combinations for total automotive self-expression.

Need for Speed Underground 2 is currently under development by EA Canada and is scheduled for release in fall 2004 for the PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. This game has not yet been rated by the ESRB.

ABOUT ELECTRONIC ARTS
Electronic Arts (EA), headquartered in Redwood City, California, is the world's leading interactive entertainment software company. Founded in 1982, Electronic Arts posted revenues of $2.5 billion for fiscal 2003. The company develops, publishes, and distributes interactive software worldwide for video game systems, personal computers and the Internet. Electronic Arts markets its products under three brand names: EA SPORTS™, EA GAMES™, and EA SPORTS BIG™. EA's homepage and online game site is www.ea.com. More information about EA's products and full text of press releases can be found on the Internet at http://info.ea.com.

# # #

Electronic Arts, EA, EA SPORTS, EA SPORTS BIG, EA GAMES and Need for Speed are trademarks or registered trademarks of Electronic Arts Inc. in the U.S. and/or other countries. Microsoft and Xbox are registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the U.S. and/or other countries. PlayStation is a registered trademark of Sony Computer Entertainment Inc. Nintendo GameCube and Game Boy Advance are trademarks of Nintendo.
Nieuws van Gamer.nl
quote:
Vrij toegankelijke stad in NFS: Underground 2
23/04/2004 16:12 :: by Erwin Bergervoet :: reacties (41)
Electronic Arts heeft een vervolg aangekondigd op Need for Speed: Underground, de straatracegame die sinds haar release eind vorig jaar meer dan vijf miljoen keer over de toonbank ging. Need for Speed: Underground 2 zal in de herfst van dit jaar verschijnen en biedt de speler nog meer game-modes en maar liefst 30 verschillende gelicenseerde auto's.

Ook heeft men de tuning-mogelijkheden flink uitgebreid. Zo zullen er dubbel zoveel visuele aanpassingen aan je auto te maken zijn, wat neerkomt op niet minder dan 70 miljard verschillende uiterlijke combinaties. De grootste vernieuwing van het spel vinden we echter terug in de spelwereld, die dit maal vrij toegankelijk zal zijn. Je rivalen rijden rond door de stad en je kan, net als in Midnight Club II, naar ze toe rijden en de confrontatie met ze aangaan.

Need for Speed: Underground 2 verschijnt op Playstation 2, Xbox, GameCube, PC, GameBoy Advance en wordt ontwikkeld door EA Canada.
Screenshot

[ Bericht 16% gewijzigd door BMWM3 op 28-04-2004 14:03:21 ]
  woensdag 28 april 2004 @ 13:05:06 #2
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_18742768
Wat gaaf! ik hoop dat hij net zo goed of beter dan deel 1 wordt. Ik kan niet wachten!
  woensdag 28 april 2004 @ 13:10:35 #3
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18742899
Het eerste deel was leuk voor een weekje.. het gebrek aan custimizability (omdat t compatible moet blijven met de ps/2) doet t toch echt de nek om..

Hoe veel beter zou het zijn als je tenminste je eigen tracks kon uitzetten, je eigen plaatjes importeren, etc...
Het leek zo'n goed idee...
  woensdag 28 april 2004 @ 13:24:53 #4
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18743231
Ik ben zo blij dat er weer een opvolger komt.
Ik heb t eerste deel zodanig vaak gespeeld dat ik er niet aan moet denken om hem weer te moeten spelen nu.

deel 1 heb ik ongeveer 6 x uitgespeeld.

Leuk spel voor een kwartaal
  woensdag 28 april 2004 @ 13:25:50 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18743250
nu maar hopen dat er in de volgende weer wat agenten te zien zijn
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18744512
Hopelijk dat ze dit keer wat doen aan de problemen die velen hadden. En dat er toch meer opties zijn
pi_18746310
Ik voel weer uit melkerij van EA.
NFSU 1 was helemaal niet zo goed vond ik .
Was veel te saai veel te veel de zelfde lvls enz.
Je kon maar beperkt upgraden .
Nee NFSU1 was leuk voor 5min dan had je het ook gezien
You can take him outa hell but you can't take hell outa him.
  woensdag 28 april 2004 @ 23:47:23 #8
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18760058
tja, das natuurlijk persoonlijk voor iedereen.
Maar het valt niet te ontkennen dat EA met NFS:U een wereldhit van formaat te pakken had.

Multiplayer kan beter. Lijkt me wel vet als je met een stuk of 8 tot 10 tegenstanders kan scheuren. Zo kan je er ook voor zorgen dat er clans ontstaan.

Wat betreft upgraden hoop ik dat je ook de afzonderlijke onderdelen kan finetunen (zonder dat het echter "arcade" gevoel verwijnt)
pi_18769647
Wat ze ook niet meer moeten doen is dat de PS2 en PC versies niet over internet komen. Niemand gaat met de PS2 over internet. en daarmee blokken ze de mogelijkheid voor upgrades..
  donderdag 29 april 2004 @ 14:25:43 #10
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_18771082
quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:32 schreef nftk het volgende:
Ik voel weer uit melkerij van EA.
NFSU 1 was helemaal niet zo goed vond ik .
Was veel te saai veel te veel de zelfde lvls enz.
Je kon maar beperkt upgraden .
Nee NFSU1 was leuk voor 5min dan had je het ook gezien
jes, helemaal mee eens. Wat Jerry Bruckheimer is voor films is EA voor games. Veel opsmuck weinig inhoud. Lineare manier van costumizen is belachelijk. Heb je hele buidel met cash mag je het niet uitgeven omdat je shit nog niet onlocked hebt. Dat slaat nergens op.

Racen is erg met de eenzijdigheid aan tracks. Multiplayer aan de karige kant. Buiten dat: de Xbox versie ziet er niet uit, alleen maar om die effecten te behouden zijn de textures en resolutie omlaag gedraaid.
quote:
Wat ze ook niet meer moeten doen is dat de PS2 en PC versies niet over internet komen. Niemand gaat met de PS2 over internet. en daarmee blokken ze de mogelijkheid voor upgrades..
heh? Als je doelt op dat PS2érs geen onlineplay doen, dan heb je het mis.. momenteel maken 2,5 miljoen ps2-gamers gebruik van de online mogelijkheden. Anders snap ik niet wat je bedoelt.

Maar wat deel 2 betreft.. er moet behoorlijk wat aan de gameplay gesleuteld worden wil ik er na deel 1 nog in geintresseerd raken. Maar ik neem aan dat er weer volkstammen de game zullen aanschaffen, net als dat er volkstammen graag naar Bad Boys 2 willen kijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Brasco125 op 29-04-2004 14:31:47 ]
  donderdag 29 april 2004 @ 15:19:11 #11
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18772312
Soms is het toch wel fijn om zo'n "jerry bruckheimer" game te spelen. Vaak heb ik geen zin om een diehard racer zoals grandprix4 en mcrae rally te spelen . Op zo'n moment is het veel lekkerder om te scheuren in een so called realistische uitgetunede skyline of rx-7 zoals in NFSP:U.

Ik bedoel Bad boys 2 ga je toch ook niet kijken als je een film a'la Tom Clancy wilt zien. Wel als je lekker onderuit op de bank met een jointje relax, een makkelijk te begrijpen film wilt zien.
pi_18773141
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:25 schreef Brasco125 het volgende:

heh? Als je doelt op dat PS2érs geen onlineplay doen, dan heb je het mis.. momenteel maken 2,5 miljoen ps2-gamers gebruik van de online mogelijkheden. Anders snap ik niet wat je bedoelt.

Maar wat deel 2 betreft.. er moet behoorlijk wat aan de gameplay gesleuteld worden wil ik er na deel 1 nog in geintresseerd raken. Maar ik neem aan dat er weer volkstammen de game zullen aanschaffen, net als dat er volkstammen graag naar Bad Boys 2 willen kijken.
Wat ik bedoel. Met NFS:U heb ik nog met geen enkele iemand online gespeeld die op een PS2 zat te gamen. Alleen maar PC gebruikers. Ze moeten het gewoon niet weer doen.

Als ze dit niet weer doen, kunnen ze ook uitbreidingen maken.
  donderdag 29 april 2004 @ 17:02:07 #13
66779 Brasco125
gamertag: DirtyBrasco NL
pi_18774715
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt. thanks for explaining

Die uitbreidingen kunnen ze toch voor de PC versie maken? why not. Doen ze toch wel eens meer voor mulitplatform spellen, updates voor de een en niet voor de anderen. Meeste mulitplatform spellen zijn zo-wie-zo niet het zelfde.. Ook qua inhoud.

In het algemeen: Idd af en toe moet er ff gerelaxed worden. En mijn opinie loopt een beetje spaak op het feit dat NFS:U niet ontzettend slecht is en BBII wel
pi_18774959
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:02 schreef Brasco125 het volgende:
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt. thanks for explaining

Die uitbreidingen kunnen ze toch voor de PC versie maken? why not. Doen ze toch wel eens meer voor mulitplatform spellen, updates voor de een en niet voor de anderen. Meeste mulitplatform spellen zijn zo-wie-zo niet het zelfde.. Ook qua inhoud.

In het algemeen: Idd af en toe moet er ff gerelaxed worden. En mijn opinie loopt een beetje spaak op het feit dat NFS:U niet ontzettend slecht is en BBII wel
Daar heb je gelijk in met de uitbreidingen

Maar ze willen de versies van NFSU 1 allemaal gelijk houden. Dus je kon ook geen nieuwere vynils downloaden etc.

In NFSU 2, wil ik dat je meerdere dingen kan veranderen. Lampen in je motorkap (sproei), (buiten) Spiegels, Interieur, leer, kunstof etc. en de kleur. Bredere banden. En misschien ook wel geluid
pi_18774972
cool :p
  donderdag 29 april 2004 @ 17:19:08 #16
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18775100
en de boomboom radio niet te vergeten. Met zo'n mega vette tft screen.
En inderdaad heel belangrijk: Het geluid!!!
en zelf stickers kunnen ontwerpen. etc etc
pi_18775538
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:19 schreef Dacide het volgende:
en de boomboom radio niet te vergeten. Met zo'n mega vette tft screen.
En inderdaad heel belangrijk: Het geluid!!!
en zelf stickers kunnen ontwerpen. etc etc
Wat ik dus al zei
  donderdag 29 april 2004 @ 18:07:42 #18
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_18776111
dacht dat je doelde op het uitlaat geluid
  donderdag 29 april 2004 @ 19:15:35 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_18777530
De muziek vond ik erg vet in het spel!!!

Vooral in de levels zelf. Opzwepend en adrenaline verhogend.
Het werkte voor mij iig heel goed.

Het spel is ook echt snel. Dat is ook wel leuk. Je moet alles in een fractie van een seconde beslissen.

Wat ik minder vond aan het spel was idd de grote hoeveelheid dezelfde tracks. Je wist heel vaak wat er al kwam als je een level voor het eerst speelde. Maar dan was het al onderdeel van een andere track geweest.

Het "verhaal" vond ik ook onder de maat. Of je doet iets wat echt iets toe te voegen heeft, of laat het weg, want zo schiet het niet op.

Het racen op zich en het upgraden enzo is wel vet. Hoewel het veel uitgebreider zal moeten (maar dan wordt het te ingewikkeld en dan verliezen ze spelers dus doen ze waarschijnlijk niet) om ook nog een 2de deel te rechtvaardigen.

Ik had het beter gevonden als het 1 deel was gebleven. Dan was het een leuke (wel beperkte) game gebleven maar nu zal deel 2 waarschijnlijk wel een slap aftreksel worden van deel 1...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_18777561
Ik kan wel 10 betere en leukere racegames opnoemen dan NFS:U

Laat ze dat hele tune-gebeuren gewoon toevoegen aan Burnout 3...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:03:09 #21
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18778596
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:15 schreef Komakie het volgende:
Ik had het beter gevonden als het 1 deel was gebleven. Dan was het een leuke (wel beperkte) game gebleven maar nu zal deel 2 waarschijnlijk wel een slap aftreksel worden van deel 1...
Praat geen poep man.. je vond deel 1 beter als er geen deel 2 zou komen? Dan ben je in ene je uurtjes speelplezier van deel 1 kwijt ofzo.

Anyway.. het racen is lekker in die geme (physics en graphics), alleen de gameplay mist. Miscchien fixen ze dat voor deel 2, maar EA kennende...
Het leek zo'n goed idee...
pi_18789338
Need For Speed Underground 2 wordt echt weer heel veel game plezier

Heb NFSU nu al 5x uitgespeeld en ben nu nog verslaafd
pi_18789347
Yay was wel te verwachten!
Die ga ik zeker downloaden.. euh.. ik bedoel.. kopen
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:26:51 #24
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_18792656
NFSU is nog steeds n geweldig spel, na n lange tijd begint-ie wel wat saai te worden. Maar met deel 2 kunnen we weer n aantal maandjes vooruit!

(t kan me lekker niet schelen dat jullie t allemaal n stom spel vinden... Ik heb minstens 4 maanden lang genoten van NFSU)
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_18792735
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:26 schreef WurM het volgende:
NFSU is nog steeds n geweldig spel, na n lange tijd begint-ie wel wat saai te worden. Maar met deel 2 kunnen we weer n aantal maandjes vooruit!

(t kan me lekker niet schelen dat jullie t allemaal n stom spel vinden... Ik heb minstens 4 maanden lang genoten van NFSU)
4 maanden maar? Ik al sinds hij uitkwam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')