Kun je even uitleggen wat een atheist is.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:43 schreef Débrouilleur het volgende:
Waarom ben je atheist?
Precies op dezelfde manier dat iemand een andere levensovertuiging "kiest" lijkt me. Aannemes, omgeving, levensloop, dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:46 schreef Débrouilleur het volgende:
ben benieuwd hoe je nou atheist kan zijn
Waarom zou je geen atheist kunnen zijn? Tis gewoon een kwestie van niet in sprookjes geloven.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:46 schreef Débrouilleur het volgende:
Ik als overtuigd christen ga graag in discussie: ben benieuwd hoe je nou atheist kan zijn (geen bekeringspraat)
Dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 april 2004 11:46 schreef Débrouilleur het volgende:
Ik als overtuigd christen ga graag in discussie: ben benieuwd hoe je nou atheist kan zijn (geen bekeringspraat)
Iemand die gelooft dat er geen god(heid) is.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:47 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
Kun je even uitleggen wat een atheist is.
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef SP het volgende:
jij kan mij niet overtuigen en ik jou niet....
Zucht, die religieuzen lezen ook alleen maar wat ze willen lezen.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:46 schreef Débrouilleur het volgende:
(geen bekeringspraat)
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
MonoEgotheïst.
Ik geloof alleen in mezelf.
Volgens mij ben je dan een egotheïst. Een monotheïst gelooft in één god, ipv meerdere goden.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
MonoEgotheïst.
Ik geloof alleen in mezelf.
Had het al aangepast.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:51 schreef Miwe het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan een egotheïst. Een monotheïst gelooft in één god, ipv meerdere goden.
Omdat elk normaal denkend mens niet in god gelooft. Meer wil ik er verder ook niet over zeggen. Discussie over geloof is verder zinloos.quote:Op woensdag 28 april 2004 11:43 schreef Débrouilleur het volgende:
Waarom ben je atheist?
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Omdat elk normaal denkend mens niet in god gelooft. Meer wil ik er verder ook niet over zeggen. Discussie over geloof is verder zinloos.
Vraag is voor mij?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:53 schreef Débrouilleur het volgende:
Dus jij gaat gewoon dood en dan is het afgelopen?
Waarom zou er voor jou iets anders zijn na de dood dan voor mij, alleen omdat jij wel gelooft en ik niet?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:53 schreef Débrouilleur het volgende:
Dus jij gaat gewoon dood en dan is het afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |