Ik heb er zelf geen last van.. Ik slaap meestal perfect als ik s'nachts aan het praten ben..quote:Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef daeri het volgende:
Probeer anders eens andere thee te drinken.. bijvoorbeeld een thee die de nachtrust bevorders (zoals Zonnatura, goedenachtrust). Misschien helpt dit
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik stel als ik net wakker ben de vreemdste vragen aan mijn vriendin (met "heb jij pluimen aan je oren?" word ik nog steeds gepest)
Het zal waarschijnlijk het placebo effect opwekken voor aantal mensen..quote:Op woensdag 28 april 2004 10:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Die thee hoef je niet te probren denk ik. De consumentenbond heeft dat soort theesoorten getest en van die uitslaapthee hoef je nul komma nul resultaat te verwachten.
raar hè, ieder normaal mens heeft die droomquote:Op woensdag 28 april 2004 09:58 schreef Undergod het volgende:
(ik zal ook op FOK niet de enige zijn met die droom).
Zou het niet kunnen werken\, omdat jij denkt dat het werkt, geestelijk dusquote:Op woensdag 28 april 2004 10:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Die thee hoef je niet te probren denk ik. De consumentenbond heeft dat soort theesoorten getest en van die uitslaapthee hoef je nul komma nul resultaat te verwachten.
Ik stel als ik net wakker ben de vreemdste vragen aan mijn vriendin (met "heb jij pluimen aan je oren?" word ik nog steeds gepest)
Tis geen uitslaap thee, het is goede nacht rust thee, en sinds ik het gebruik slaap ik veel beter en minder onrustig... het is absoluut geen placebo want er zitten kruiden in (o.a. valleriaan en dat wordt ook in valium gebruikt) die je rustig maken enzo, dus dan slaap je ook beter, en je bent sochtends een stuk uitgeruster...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Waarom dom? Wees blij.. het schijnt stress te verlagenquote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef E-ric het volgende:
heel dom is dat
Zonnatura, goede nacht rust thee, (valleriaan, melisse, kamille en hop zit erin) ik vind het niet vies, en drink elke avond een grote bak thee (waar twee koppen in passen) en het werkt geweldig...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:26 schreef carola het volgende:
daeri, hoe heet die thee proecies, welk merk?
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:27 schreef _oxygen_ het volgende:
[..]
Waarom dom? Wees blij.. het schijnt stress te verlagen
Mijn vriendin heeft er geen last van... Snurkers maken veel meer, iritanter en langer lawaaiquote:Op woensdag 28 april 2004 10:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
bij diegene wel, maar bij degene die naast je ligt niet
Oei. Dan ben ik bij deze geclassificeerd als abnormaal mens.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]
raar hè, ieder normaal mens heeft die droom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |