abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18738518
Kan iemand me helpen.... ik praat in mijn slaap, sla wel eens met mijn armen om me heen, kan me hier allemaal niets van herinneren de volgende dag, behalve soms de droom waar ik dan denk dat het me samen heeft gehangen. Het is heel vervelend voor mijn vriend maar ik weet niet wat er tegen te doen. Ik heb een tijdje zitten surfen op internet maar kom niet verder, weinig aan te doen lijkt maar is dit echt zo? Mijn theegebruik 's avonds beperken lees ik ook wel eens.

Ik heb ook wel eens dat ik wakker word en dat ik in de war ben, dan denk ik dat er dingen naast het bed liggen ofzo en ben ik ook wel eens angstig, als we dan op mijn verzoek het licht aan doen klopt dit natuurlijk niet. Iemand kennis of ervaring op dit gebied?

Ik hoop het!
  woensdag 28 april 2004 @ 09:58:52 #2
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_18738631
ik schijn vage dingen uit te roepen.
vb: Kennelijk heb ik in een motel in Engeland opeens hardop, "Paul McCartney" gezegd.
Ik weet verder niet wat ik er aan moet doen, en ik lig er niet wakker van ook, ik slaap gewoon door.

ps. bedoel je die droom dat je denkt dat je valt en dan wakker wordt als je neer komt (ik zal ook op FOK niet de enige zijn met die droom).
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_18738669
Probeer anders eens andere thee te drinken.. bijvoorbeeld een thee die de nachtrust bevorders (zoals Zonnatura, goedenachtrust). Misschien helpt dit
  woensdag 28 april 2004 @ 10:07:43 #4
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18738790
Ik schreeuw er s'nachts soms one-liners uit.. aldus mijn vriendinnetje..
Mijn ouders stonden vroeger geregeld boven aan de trap als ik weer eens druk aan het kletsen was omdat ze dachten dat er vreemde mensen boven waren.. Ik merk er zelf totaal niks van..
Bizar.. (bit dyslectische)
  woensdag 28 april 2004 @ 10:10:44 #5
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18738842
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef daeri het volgende:
Probeer anders eens andere thee te drinken.. bijvoorbeeld een thee die de nachtrust bevorders (zoals Zonnatura, goedenachtrust). Misschien helpt dit
Ik heb er zelf geen last van.. Ik slaap meestal perfect als ik s'nachts aan het praten ben..
pi_18738908
Inderdaad, ik merk er niets van en slaap prima... maar het neemt toe zegt mijn vriend en op vakantie met een paar vrienden kreeg ik ook elke ochtend te horen dat ik weer had lopen kletsen. dat zonnatura idee is wellicht een goede, hoop dat die dan ook lekker is. Mijn vriend stelde voor dat ik naar de dokter ga, maar ja... dan zit ik daar als een bejaarde: "dokter ik praat in mijn slaap, wat kan ik daaraan doen", lijkt ook zo'n on-vraag...
  woensdag 28 april 2004 @ 10:16:55 #7
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18738949
haha het is echt onzin om naar de dokter te gaan als je er zelf geen last van hebt.. Het is niet zo dat er een pilletje voor is en het is over...
  woensdag 28 april 2004 @ 10:18:03 #8
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_18738974
Die thee hoef je niet te probren denk ik. De consumentenbond heeft dat soort theesoorten getest en van die uitslaapthee hoef je nul komma nul resultaat te verwachten.

Ik stel als ik net wakker ben de vreemdste vragen aan mijn vriendin (met "heb jij pluimen aan je oren?" word ik nog steeds gepest)
pi_18738996
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:18 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik stel als ik net wakker ben de vreemdste vragen aan mijn vriendin (met "heb jij pluimen aan je oren?" word ik nog steeds gepest)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 28 april 2004 @ 10:19:47 #10
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18739000
quote:
Die thee hoef je niet te probren denk ik. De consumentenbond heeft dat soort theesoorten getest en van die uitslaapthee hoef je nul komma nul resultaat te verwachten.
Het zal waarschijnlijk het placebo effect opwekken voor aantal mensen..
  woensdag 28 april 2004 @ 10:20:34 #11
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_18739014
quote:
Op woensdag 28 april 2004 09:58 schreef Undergod het volgende:
(ik zal ook op FOK niet de enige zijn met die droom).
raar hè, ieder normaal mens heeft die droom
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_18739019
quote:

Zou het niet kunnen werken\, omdat jij denkt dat het werkt, geestelijk dus
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_18739032
Whahahahahaaa, dat doort rare dingen vraag ik niet. Ik zeg dingen in de trant van: er zit iets geels boven mijn hoofd. Dan word ik boos en wil ik dat we het licht aan doen en dan heb ik weer eens ongelijk...

Maar ja, ik slaap dan wel prima maar hij niet, zou toch fijn zijn als ik wat dat betreft tips zou hebben om te zorgen dat ik minder praat en raar doe! Ik las ook iets op Internet dat je bovenste en onderste hersenhelft minder functioneren in je slaap bij sommige mensen en dat je daardoor denken en doen niet meer kunt coordineren ofzo..
pi_18739068
En ja... die droom heb ik ook vaak. Ik droom ook vaak dat ik ren of vlieg maar dat ik niet vooruitkom, dat is dan heel frustrerend. Of dat ik ski op blote voeten ofzo, ik kan echt rare dingen dromen. Mijn vriend zegt nooit te dromen (hij herinnert het dus niet) dus begrijpt mijn slaap/droom verhalen sowieso niet echt.
pi_18739080
quote:

Tis geen uitslaap thee, het is goede nacht rust thee, en sinds ik het gebruik slaap ik veel beter en minder onrustig... het is absoluut geen placebo want er zitten kruiden in (o.a. valleriaan en dat wordt ook in valium gebruikt) die je rustig maken enzo, dus dan slaap je ook beter, en je bent sochtends een stuk uitgeruster...
pi_18739081
heb dat ook, brabbel maar wat, bijna niet verstaanbaar. heel dom is dat
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_18739125
daeri, hoe heet die thee proecies, welk merk?
  woensdag 28 april 2004 @ 10:27:41 #18
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18739152
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef E-ric het volgende:
heel dom is dat
Waarom dom? Wees blij.. het schijnt stress te verlagen
pi_18739167
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:26 schreef carola het volgende:
daeri, hoe heet die thee proecies, welk merk?
Zonnatura, goede nacht rust thee, (valleriaan, melisse, kamille en hop zit erin) ik vind het niet vies, en drink elke avond een grote bak thee (waar twee koppen in passen) en het werkt geweldig... ik heb vorige week eens voor de gein het eens niet gedronken en toen duurde het 3 kwartier voordat ik in slaap was en sliep ik onrustig en was ik de volgende ochtend hardstikke moe... en als ik het wel drink val ik binnen een kwartier in slaap en slaap ik rustig en ben ik sochtends ook niet moe

Je kan het altijd gewoon proberen, het kost 1.39 dus het is het proberen waard

Owja, het staat niet tussen de thee in de supermarkt maar tussen de natuur en afslank dingen
pi_18739184
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:27 schreef _oxygen_ het volgende:

[..]

Waarom dom? Wees blij.. het schijnt stress te verlagen

bij diegene wel, maar bij degene die naast je ligt niet
pi_18739217
Ha Thanks! Ik ga het proberen! Ik zal de resultaten posten...

Andere ideeen zijn uiteraard ook nog steeds welkom... Een slaapcursus las ik ook op Internet maar da's niets voor mij...
  woensdag 28 april 2004 @ 10:32:15 #22
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18739226
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
bij diegene wel, maar bij degene die naast je ligt niet
Mijn vriendin heeft er geen last van... Snurkers maken veel meer, iritanter en langer lawaai
  woensdag 28 april 2004 @ 10:39:47 #23
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_18739383
quote:
Op woensdag 28 april 2004 10:20 schreef MadMarine het volgende:

[..]

raar hè, ieder normaal mens heeft die droom
Oei. Dan ben ik bij deze geclassificeerd als abnormaal mens.
Enige wat ik weet is dat in vrijwel alle gevallen dat ik droom (en het onthou) ik op een of andere manier ergens naar de wc moet. En als ik wakker word... inderdaad: dan moet ik naar wc. Daarna slaap ik weer als 'n roos cq. baby.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_18739461
Ik praat ook in mijn slaap. De laatste tijd is het wat minder volgens mij, want ik herinner me meestal nog wel wat ik gezegd heb. Bijvoorbeeld als ik bij iemand slaap en die zegt dan dat ik iets gezegd heb in mijn slaap, en dan probeer ik me mijn droom te herinneren en dan weet ik ook wat ik ongeveer gezegd heb... gek heh? Maar volgens mij is er geen middel tegen...misschien plakband op je mond ofzo
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
pi_18739705
zo lang je niet de namen van je minaar/minares roept is er niets aan de hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')