CNN.comquote:Secret Service questions student on drawings
PROSSER, Washington (AP) -- Secret Service agents questioned a high school student about anti-war drawings he did for an art class, one of which depicted President Bush's head on a stick.
Another pencil-and-ink drawing portrayed Bush as a devil launching a missile, with a caption reading "End the war -- on terrorism."
The 15-year-old boy's art teacher at Prosser High School turned the drawings over to school administrators, who notified police, who called the Secret Service.
"We involve the police anytime we have a concern," Prosser Superintendent Ray Tolcacher told the Tri-City Herald newspaper.
Secret Service agents interviewed the boy last Friday. The student, who was not arrested, has not been identified.
Eens.quote:If this 15-year-old kid in Prosser is perceived as a threat to the president, then we are living in '1984.'
-- Kevin Cravens, friend of the unidentified boy's family
Dat vind ik ook, whigger.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:30 schreef skiczukie het volgende:
dan moet ie ook maar niet zo raar tekenen
jij bent ECHT een sukkel.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:30 schreef skiczukie het volgende:
Jou ontgaat het idee van 'vrijheid van meningsuiing' een beetje, he?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:30 schreef skiczukie het volgende:
andere denkwijzen dan de nationaal overheersende zij gevaarlijk!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:32 schreef robh het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, whigger.
dat zou ik nou wel weer grappig vindenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt een achterlijk kind!
Wat denk je dat er in NL gebeurd, als je op school een tekening maakt van Willem A. die Bea van achteren neemt terwijl d'r kop d'r af ligt?!
Fijn dat er nog landen zijn waar ze dit aanpakken!
ik kan me voorstellen dat er iemand wat van zegt.. maar vind je dit niet een beetje te ver gaan???quote:Op woensdag 28 april 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat denk je dat er in NL gebeurd, als je op school een tekening maakt van Willem A. die Bea van achteren neemt terwijl d'r kop d'r af ligt?!
Wel een typerende quote in dit verband. Het had Bush zelf kunnen zijn....quote:Op woensdag 28 april 2004 09:27 schreef Disorder het volgende:
Jezus Christus.
O en dan mag het in eens niet meer??Is toch ook een amerikaan?Of ga je nou in eens onderscheid maken tussen de ene amerikaan en de andere??quote:Op woensdag 28 april 2004 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
Ook leuk dat je leraren je aangeven bij de politie wegens een tekening. Raar verhaal dit, tenzij die leerling van oorsprong een Arabier was.
Ja natuurlijk bij Arabische Amerikanen begint het altijd met een tekening, en eindigt het met een Boeing in een wolkenkrabber. Logisch dat je dan wat voorzichtiger bent.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:48 schreef LowJoe het volgende:
[..]
O en dan mag het in eens niet meer??Is toch ook een amerikaan?Of ga je nou in eens onderscheid maken tussen de ene amerikaan en de andere??
Als dit in Nederland gebeurd, zal zo'n kind er iets van horen van de leraar maar de RVD zal zich er niet mee gaan bemoeien hoor.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:39 schreef RemcoDelft het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |