Volgende week! En ik heb opmerkelijke geruchten!quote:Op woensdag 28 april 2004 08:48 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Woehoe, nu ben je een bekende Nederlander!
Wanneer vervang je Johan Derksen bij Voetbal Insite?
Speed duikt op bij Heracles Almelo?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgende week! En ik heb opmerkelijke geruchten!
ja duh.. je laat ons toch niet wachten tot volgende week!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Volgende week! En ik heb opmerkelijke geruchten!
Wel een schone kut OPquote:Op woensdag 28 april 2004 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een kut OP
Geinig.Ik heb 'm gister ook gezien. Leuke film als je aanstaande papa en mama bentquote:Op woensdag 28 april 2004 07:47 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Gisteren met z'n 2-en, m'n vrouw en ik waren de enige in de zaal, Kill Bill 2 gezien.
QT Roeleert
En dan zijn er dus mensen die Kill Bill 2 kut vinden, omdat ze nog meer schieten, geweld, doden etc. verwachten, de simpele actiefilm zeg maar (Want het vechten van deel 1 vonden ze dan zo leuk - maar de dialogen vinden ze maar saai).quote:Op woensdag 28 april 2004 10:57 schreef FrankyMcG het volgende:Quentin Tarantino
Sop je niet de hele barkruk onder?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:13 schreef Bluezz het volgende:John Travolta
De paal glijdt wel beterquote:Op woensdag 28 april 2004 11:22 schreef DivineJester het volgende:
Sop je niet de hele barkruk onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |