Kon je het een beetje makkelijk vinden? Het staat nogal moeilijk aangegeven.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:13 schreef freek_mst het volgende:
Daar zijn we weer!!![]()
Met een stratenplan kom je al een heel eind.quote:Op woensdag 28 april 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kon je het een beetje makkelijk vinden? Het staat nogal moeilijk aangegeven.
quote:Op woensdag 28 april 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik was dus bij devanavond en daar zaten zes mensen en toen begonnen ze over fok en toen bleken van de zes aanwezigen dus vier incluis mijzelf actief te zijn (geweest) op Fok dus
![]()
Namen willen we!!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
Ik was dus bij devanavond en daar zaten zes mensen en toen begonnen ze over fok en toen bleken van de zes aanwezigen dus vier incluis mijzelf actief te zijn (geweest) op Fok dus
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
![]()
Namen, inderdaad! Details! En maten!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Namen willen we!!
En posities en rugnummers!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Namen, inderdaad! Details! En maten!
Psies!quote:Op woensdag 28 april 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En posities en rugnummers!
Hallo, lekker geslapenquote:Op woensdag 28 april 2004 08:53 schreef fulco- het volgende:
Goedemorgen Cazzie, wizard, idril, cybart en dark-Killah.
Bedanktquote:Op woensdag 28 april 2004 08:59 schreef Idril-2 het volgende:
... en weer weg. Een fijne dag allemaal
quote:Op woensdag 28 april 2004 08:53 schreef fulco- het volgende:
Goedemorgen Cazzie, wizard, idril, cybart en dark-Killah.
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:54 schreef Doffy het volgende:
Zie het als publieke fanmailquote:Op woensdag 28 april 2004 09:57 schreef Sunjammer het volgende:
Odd topic hoor... maar goed, zal wel aan mij liggen
Hallow
Goed.quote:Op woensdag 28 april 2004 09:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zie het als publieke fanmail
En GE is dan de fan-male
Donald Dusch?quote:Op woensdag 28 april 2004 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
Goed.
Ok.
Dusch.
Donald Duschfeld?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Donald Dusch?
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:07 schreef NathaN het volgende:
Donald en Donald onder de Dusch?
[afbeelding]
Meer een bad-type?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:10 schreef Sunjammer het volgende:
Heb je geen Leuke Jongens?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:07 schreef NathaN het volgende:
Donald en Donald onder de Dusch?
[afbeelding]
Jah... Aantrekkelijke Schoonheden ofzo. Van die Schattige Types?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Heb je geen Leuke Jongens?![]()
![]()
Had even geen tijd/zin uitgebreid te zoeken, sorry...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:22 schreef Doffy het volgende:
Heb je geen Leuke Jongens?![]()
![]()
Op zich een terechte reden...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Had even geen tijd/zin uitgebreid te zoeken, sorry...
't Is ook lastig, plaatjes plaatsen met één handquote:Op woensdag 28 april 2004 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
Op zich een terechte reden...
Ook daar valt niets tegenin te brengenquote:Op woensdag 28 april 2004 10:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
't Is ook lastig, plaatjes plaatsen met één hand
leuke sig, btw
Waar komt ie vandaan?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:43 schreef Sunjammer het volgende:
Vond 'm ook wel geinig
Ik ga niet m'n bronnen hier bekend maken hoor... ik heb ook m'n geheimen...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:46 schreef Doffy het volgende:
[..]
Waar komt ie vandaan?
"Creativity is all about hiding your sources' - A. Einsteinquote:Op woensdag 28 april 2004 10:48 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ga niet m'n bronnen hier bekend maken hoor... ik heb ook m'n geheimen...
Ik dacht het, jij zegt het...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
"Creativity is all about hiding your sources' - A. Einstein
Hoi Wappertje!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:43 schreef Doffy het volgende:
[..]
Btw... wat heb jij erop?quote:In a train carriage there were 4 people, an Englishman, a Frenchman, a
spectacular looking blonde and a really ugly woman.
After several minutes of the trip the train happens to pass through a
dark tunnel, and the unmistakable sound of a slap is heard. When they leave
the tunnel, the Frenchman had a big red slap mark on his cheek.
The blonde thought - "That French son of a bitch wanted to touch me and
by mistake, he must have put his hand on the ugly woman, who in turn must
have slapped his face"
The ugly woman thought - "That dirty old Frenchman laid his hands on the
blonde and she smacked him".
The Frenchman thought - "That f*****g Englishman put his hand on that
blonde and by mistake she slapped me".
The Englishman thought - "I hope there's another tunnel soon so I can
smack that French tw*t again".
Wel weer zwak dat men bij een in wezen racistische grap zo preuts is om vloeken eruit te saneren...quote:Op woensdag 28 april 2004 11:05 schreef fulco- het volgende:
Dit beschrijft wel de sfeer op het kantoor, als ik zulke grappen in mijn mailbox vind:
Helemaal-hoi Draakjequote:Op woensdag 28 april 2004 11:13 schreef wizarddragon het volgende:
Bijna-middag mensen
Jij roddelnicht, jijquote:Op woensdag 28 april 2004 11:42 schreef fulco- het volgende:
Oh NAthaN, met mijn vrouwelijke Duitse collega bediscussieer ik dagelijks per e-mail het uiterlijk van de mannelijke collega's, de mannelijke personeelslede in het hotel en wat we nog meer aan mannelijk schoon tegenkomen
Handjes boven de tafel jij!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:15 schreef NathaN het volgende:
En weer een half uur van stille contemplatie...
yeah, right
Jamaar, jamaar, m'n veter zit losquote:Op woensdag 28 april 2004 12:17 schreef Doffy het volgende:
Handjes boven de tafel jij!
Nu weet ik nog steeds niet wat doffy op de bammetjes heeftquote:After all the background checks, interviews, and testing were done, there were three finalists. Two men and a woman.
For the final test, the CIA agents took one of the men to a large metal door and handed him a gun.
"We must know that you will follow your instructions, no matter what the circumstances. Inside this room, you will find your wife sitting in a chair. Kill Her!!!"
The man said, "You can't be serious. I could never shoot my wife."
The agent said, "Then you're not the right man for this job. Take your wife and go home."
The second man was given the same instructions. He took the gun and went into the room.
All was quiet for about five minutes. Then the man came out with tears in his eyes." I tried, but I can't kill my wife." The agent said, "You don't have what it takes, take your wife and go home."
Finally, it was the woman's turn. She was given the instruction to kill her husband. She took the gun and went into the room. Shots were heard, one shot after another. They heard screaming, crashing, banging on the walls. After a few minutes, all was quiet.
The door opened slowly and there stood the woman. She wiped the sweat from her brow.
"This gun is loaded with blanks", she said. "I had to beat him to death with the chair."
Moral: Women are evil. Don't mess with them.
Ja en een heel erg verlegen en nerveuze G_Equote:Op woensdag 28 april 2004 12:56 schreef Ang3l het volgende:
HEY! Heb ik nou Flo gemist?!
Ow, moet je even laten weten waar en wanneer want ik denk dat G_E ook wel mee wil.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ff herteruggelezen
AARGH hij gebruikt nog steeds dezelfde bijnaam voor meThingy!
Komt omdat we de eerste keer dat we elkaar zagen hij m'n naam niet meer wist en dat is dus bij "thingy/dingetje" gebleven
Grrrrr!! Wacht maar Flo! Ik weet waar je woont! Dit weekend sta ik er, als gekke fan, met een zaklamp onder m'n kin! Ik kom kip halen en ontvoeren!!!
Tosti's!quote:Op woensdag 28 april 2004 12:54 schreef fulco- het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat doffy op de bammetjes heeft
Tosti's op je bammetjes? Interessant concept.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tosti's!
Dank jequote:Op woensdag 28 april 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
Tosti's op je bammetjes? Interessant concept.
*noteer*
*memo to self: noem ANG3L nooit dingetje/thingy*quote:Op woensdag 28 april 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Komt omdat we de eerste keer dat we elkaar zagen hij m'n naam niet meer wist en dat is dus bij "thingy/dingetje" gebleven
Grrrrr!! Wacht maar Flo! Ik weet waar je woont! Dit weekend sta ik er, als gekke fan, met een zaklamp onder m'n kin! Ik kom kip halen en ontvoeren!!!
Barbaar.... je hebt nooit debiteuren crediteuren gezien!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dank je
wat bedoelen jullie dan met 'bammetjes'?
Simply Breadquote:Op woensdag 28 april 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tosti's op je bammetjes? Interessant concept.
*noteer*
*flits*quote:Op woensdag 28 april 2004 13:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dank je
wat bedoelen jullie dan met 'bammetjes'?
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Simply Bread
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:16 schreef fulco- het volgende:
Barbaar.... je hebt nooit debiteuren crediteuren gezien!
*aai*quote:Op woensdag 28 april 2004 13:29 schreef Doffy het volgende:
Ja, zie je wel, 'boterhammetjes'. Nouw, ik had dus tosti's, dus ham/kaas op een warm bammetje. Zo goed?
Hebben jullie een keer gemeet? Goh!quote:Op woensdag 28 april 2004 13:04 schreef Ang3l het volgende:
The launch van..... ?quote:Op woensdag 28 april 2004 13:28 schreef Waxxer het volgende:
Get ready...... for the launch......
quote:Op woensdag 28 april 2004 13:29 schreef Doffy het volgende:
Ja, zie je wel, 'boterhammetjes'. Nouw, ik had dus tosti's, dus ham/kaas op een warm bammetje. Zo goed?
Kweenie... kwam opeens in me opquote:Op woensdag 28 april 2004 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
The launch van..... ?
Doffy is nu het bier omhoog aan het pompenquote:Op woensdag 28 april 2004 13:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, smuler maar van he
Heb je er ook een drankje bij?
Ow. Nou launch ze dan maar ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kweenie... kwam opeens in me op
Lunch?quote:Op woensdag 28 april 2004 13:31 schreef beaverhausen het volgende:
The launch van..... ?
Nee bij McDonald'squote:Op woensdag 28 april 2004 14:34 schreef NathaN het volgende:
Iedereen is lunchen in de echoput?
Ballenbakquote:Op woensdag 28 april 2004 14:47 schreef fulco- het volgende:
[..]
Nee bij McDonald's
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:
*snif*
Caole avatarquote:Op woensdag 28 april 2004 15:30 schreef Doffy het volgende:
nieuwe avatar heb
had vooral. vooralsnog geen meer dusquote:Op woensdag 28 april 2004 15:32 schreef Doffy het volgende:
Caole avondplannen heb jij ook!![]()
Is je goudvis overleden?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:37 schreef NathaN het volgende:
had vooral. vooralsnog geen meer dus
Nee, ik heb geen goudvis. Uit voorzorg, overigens, want zo'n beest zou het idd niet lang uithouden.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:38 schreef Doffy het volgende:
Is je goudvis overleden?![]()
Ik kan je ook niet helpen, ik zit al vol vanavond
gelukkig speelt het nederlands voetbal elftal vanavond, dus kun je je alsnog vermaken!quote:Op woensdag 28 april 2004 15:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen goudvis. Uit voorzorg, overigens, want zo'n beest zou het idd niet lang uithouden.
Maar ik zou met iemand wat gaan drinken en die kan dus nu niet meer, hoor ik net, en aangezien ik er zin in had, ga ik me dus vanavond gigantisch vervelen.
De kans op verveling neemt alleen maar toequote:Op woensdag 28 april 2004 15:56 schreef WAik het volgende:
gelukkig speelt het nederlands voetbal elftal vanavond, dus kun je je alsnog vermaken!
hoi trouwens!
pff met jou wordt het dus ook niet wat...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
De kans op verveling neemt alleen maar toe
hahaha, gelukkig zit ik ver in het oostenquote:Op woensdag 28 april 2004 16:11 schreef wizarddragon het volgende:
Vandaag ben ik wel erg in een zwoele bui. Als ik zwoel ben dan word ik ook erg handtastelijk.
Hoi Kugquote:Op woensdag 28 april 2004 16:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
geile sletjes hier en nu
snoeiharde lesboseks, giga-dildo's fistfuck
Mijn topics lopen anders altijd dood er komt geen hond op af... en als je ze zo titelt, dan merk je ineens dat ze een stuk populairder zijn...![]()
Laat ik nou net vanavond nog geen plannen hebbenquote:Op woensdag 28 april 2004 16:11 schreef wizarddragon het volgende:
Vandaag ben ik wel erg in een zwoele bui. Als ik zwoel ben dan word ik ook erg handtastelijk.
Kug... heb je soms een "Gilles de la Tourette"-momentje ofzo??quote:Op woensdag 28 april 2004 16:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
en Mike maar deleten als een bezeten teef aan de crack
point proven
Meer een Gilles de Geusmomentje?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef wizarddragon het volgende:
Kug... heb je soms een "Gilles de la Tourette"-momentje ofzo??
Lees het en je weet het?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:42 schreef Cybart het volgende:
wie is the famous (wat dus in twijfel getrokken mag worden) flo?
dan ga ik er buiten vallen...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef Timmah het volgende:
* Binnenvalt *
hey Jermansquote:Op woensdag 28 april 2004 16:52 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Regent het dan? Ik heb net nog heerlijk in het zonnetje gelegen!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan ga ik er buiten vallen...
ik ga me even laten onderregenen terwijl ik naar huis ga
ga je nu alweer weg?quote:Op woensdag 28 april 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey Jermans![]()
doei Jermans![]()
het gaat...quote:Op woensdag 28 april 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ga je nu alweer weg?!!!!!
alles goed maat?
Hiquote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Vlarp het volgende:
*bwug*
Hoi enzo
sow helemaal uit canada!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Vlarp het volgende:
*bwug*
Hoi enzo
Nou, met mij niet super, en ik had het achteraf al maanden aan kunnen zien komen. Toronto is wel erg gaaf, maar ik zou liever naar huis gaan op het momentquote:Op woensdag 28 april 2004 17:03 schreef WAik het volgende:
[..]
sow helemaal uit canada!
hoe is het?
he je zit nog maar net, en nu al ... ?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, met mij niet super, en ik had het achteraf al maanden aan kunnen zien komen. Toronto is wel erg gaaf, maar ik zou liever naar huis gaan op het moment![]()
Nu al heimwee?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, met mij niet super, en ik had het achteraf al maanden aan kunnen zien komen. Toronto is wel erg gaaf, maar ik zou liever naar huis gaan op het moment![]()
Jerruh!!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:06 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!!.
Nou, geen heimwee.. andere dingen...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nu al heimwee?
ja super!!!!! we hebben echt een leuk plan voor een odpracht!!! hoe is het in toronto?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!!
Hoe is 't??
Ow okay.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, geen heimwee.. andere dingen...
Toronto is gaaf, zo hier zo kunnen wonen denk ik, nou ja, als ze betere muziek zouden luisteren hier. Maar gaat tussen M. en mij niet zo lekkerquote:Op woensdag 28 april 2004 17:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja super!!!!! we hebben echt een leuk plan voor een odpracht!!! hoe is het in toronto?.
ahhhh how come?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toronto is gaaf, zo hier zo kunnen wonen denk ik, nou ja, als ze betere muziek zouden luisteren hier. Maar gaat tussen M. en mij niet zo lekker
We verschillen gewoon enorm en dat botst te vaak...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ahhhh how come?
dat maakt deze vakantie ook nie echt geweldig zoquote:Op woensdag 28 april 2004 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We verschillen gewoon enorm en dat botst te vaak...
* fulco- biedt zijn schouder aan.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We verschillen gewoon enorm en dat botst te vaak...
Nee, inderdaad.. het valt voor ons allebei zo tegen tot nu toequote:Op woensdag 28 april 2004 17:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat maakt deze vakantie ook nie echt geweldig zo.
*knuffel*quote:Op woensdag 28 april 2004 17:25 schreef Vlarp het volgende:
Nee, inderdaad.. het valt voor ons allebei zo tegen tot nu toe
Uhuh, ik houd het wel even vol nu..quote:Op woensdag 28 april 2004 17:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
*knuffel*
En als je probeert te concentreren op waar je niet botst, op wat je gemeen hebt enzo? Werkt voor de lange termijn natuurlijk minder, maar is voor nu misschien wel handig.
Doeiquote:Op woensdag 28 april 2004 17:36 schreef Vlarp het volgende:
Nou, mensen, ik ga weer...
doeg!
Oeh.. Pizzaquote:Op woensdag 28 april 2004 17:49 schreef NathaN het volgende:
*wacht tot pizza klaar is*
BBQ Chickenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:50 schreef Timmah het volgende:
Oeh.. Pizza![]()
De grootste relnichten die ik ooit in een rockblad heb gezienquote:Op woensdag 28 april 2004 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens een lekker(e) (foute) cd gekocht!!
Van de Scissor Sisters!
Woei...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:51 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens een lekker(e) (foute) cd gekocht!!
Van de Scissor Sisters!
is nieuw. ben benieuwd...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
@NathaN : Klinkt Goed![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef Cazman het volgende:
[..]
De grootste relnichten die ik ooit in een rockblad heb gezien
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Woei...Die wil ik ook nog kopen.
* Take you mama out aanzet *
@NathaN : Klinkt Goed![]()
Ik zag toevallig de scissor sisters kort geleden in een blad. Anders kende ik ze echt niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nu heb ik tig cd's en ook van de enorme rock waar bij mensen de nekharen van overeind gaan staan, nu heb ik eeeeeennnnn foute cd en jij wipt hier binnen![]()
![]()
Hoest met je man??
Zweef??quote:Op woensdag 28 april 2004 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Hoe zit 't trouwens met lokgeld?
G_E!!!!!!!
*wegzweef bij delerium - Truly*
quote:Op woensdag 28 april 2004 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Hoe zit 't trouwens met lokgeld?
G_E!!!!!!!
*wegzweef bij delerium - Truly*
nina simone rules!quote:Op woensdag 28 april 2004 17:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
is nieuw. ben benieuwd...
Ik heb gister een 4-CD box van Nina Simone besteld. Minder rocky, maar wel gewoon goed
Ik hoef niets te verkopen om evengoed mijn geld te verdienen hoor...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dan wel eerst een paarpakjes poezenvoer
verkopen enzo
en ga je met mamma dansen op dat liedje??
![]()
Eetze en Kijkzequote:Op woensdag 28 april 2004 18:01 schreef NathaN het volgende:
*pizza eet en QAF kijk zoals het hoort: met surround sound*
Zelfs ik vond het al een heftige ervaring.. Hoe moet hij zich wel niet voelen?quote:Op woensdag 28 april 2004 18:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat G_E nog steeds in shock ligt van gisteravond.
Delerium is de combiquote:Op woensdag 28 april 2004 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zweef??
Bij jou is het nog altijd swing of slow, jongeman!
Aaaawww *aai*quote:Op woensdag 28 april 2004 18:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het al een heftige ervaring.. Hoe moet hij zich wel niet voelen?
Soon I hope..quote:Op woensdag 28 april 2004 18:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaaawww *aai*
Wanneer zal ie weer komen?
Maar dan moet G_E wel meer tekeningetjes laten zien.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Soon I hope..
Sicher... dan schaft ie desnoods ook maar een scanner aan.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan moet G_E wel meer tekeningetjes laten zien.
Jeugdsentiment is Ok...quote:Op woensdag 28 april 2004 18:14 schreef wizarddragon het volgende:
Khad onlangs de dvd van 2 Unlimited (sorry jeugdsentiment) aangeschaft.
tietenlied!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jeugdsentiment is Ok...
Ik draaide net Kinderen voor Kinderen - Hahaha je vader...
Ja nou dan wel op eigen initiatiefquote:Op woensdag 28 april 2004 18:05 schreef Timmah het volgende:
[..]
Soon I hope..
*kattenluikje open zet*quote:Op woensdag 28 april 2004 18:19 schreef freek_mst het volgende:
*klop klop*
*in de lach schiet*quote:Op woensdag 28 april 2004 18:20 schreef Ang3l het volgende:
*eng kijk*
*naar binnen kruip*quote:Op woensdag 28 april 2004 18:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
*kattenluikje open zet*
Zal komen omdat je zwoel bentquote:Op woensdag 28 april 2004 18:24 schreef wizarddragon het volgende:
Regen...dan moet ik gelijk denken aan mooie mensen in de regen waarvan hun shirts dan helemaal nat worden zodat je dan de vormen van hun gespierde lichamen nog beter kunt zien....hmmm volgens mij draaf ik door
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:27 schreef wizarddragon het volgende:
Je kleren uitscheuren wilde je ook niet. Dus ik had het eigenlijk wel verwachtquote:Op woensdag 28 april 2004 18:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
ik ga de regen niet voor je in, overigens
Haha ik ken ze van een singletje die ik steeds op tv zagquote:Op woensdag 28 april 2004 18:00 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik zag toevallig de scissor sisters kort geleden in een blad. Anders kende ik ze echt niet.
Echt supergay's op die foto lol. Hoe is die muziek nou?
Alles gaat goed. Moet nog een projectje afsluiten op school wat me nog wat vakantietijd en geld gaat kosten. Verder loopt alles als een trein
En hoe is 't met de Waxx?
Ik heb vandaag al vakantie. Echt raar bijna niemand heeft nog vakantie en ik welquote:Op woensdag 28 april 2004 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha ik ken ze van een singletje die ik steeds op tv zagWeet verder niks van die hele band
maar dan heb ik weer wat om uit te zoeken!
Oohhh maar dan heb je dus zo vakantie?? Dat duurt bij mij nog wel even
Afgezien van school gaat het met mij goed, dankjewel
Wow, beter....quote:Op woensdag 28 april 2004 18:36 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al vakantie. Echt raar bijna niemand heeft nog vakantie en ik wel. Kon ik iig weer een beetje klussen rond het huis hier. Wanneer heb jij dan vakantie?
Ok dan!!quote:Op woensdag 28 april 2004 18:38 schreef Doffy het volgende:
* Waxxer gaat sporten!
Met joost gaat alles goed. Straks met z'n tweeen weer richting de film. PAar weken weggaan zal niet lukken denk ik. Hopelijk een weekje Spanje aangezien me ma daar 50 wordt. Meer vakantie zit er niet in.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wow, beter....
Ik heb pas eind juni vakantie, en dan is het nog maar de vraag of ik wel vakantie heb, moet veel inhalen voor school namelijk. En dan hoop ik dat ik in septem,ber (juni is al verkeken vrees ik) eindelijk op stage kan.....
En hoe is het met ehhh joosteeehhh.... Joosteh?En heb je nog wilde plannen om een paar weken weg te gaan?
Dan moet je het zo doen:quote:Op woensdag 28 april 2004 18:44 schreef Waxxer het volgende:
Heee als je een 'me' quote gaat je eigen naam er staan
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan moet je het zo doen:
[ me = Wax ] en dan hier een tekstje [ / me ]
Dit wordt:
* Wax en dan hier een tekstje
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar dan moet G_E wel meer tekeningetjes laten zien.
Mjah, ik pas in dat geval een quote heel braaf aan, zodat-ie het goed laat zien. Want anders doe ik opeens allerlei dingen (zoals sporten of heftig uitgaan) waar ik niet aan moet denken.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]jamaar ik bedoelde er stond Doffy gaat sporten
en toen ging ik daar op reageren en toen stond er in mijn gedeelte Waxxer gaat sporten
We krijgen er gewoon geen genoeg van.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Heb ik nou niet al genoeg laten zien?
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Met joost gaat alles goed. Straks met z'n tweeen weer richting de film. PAar weken weggaan zal niet lukken denk ik. Hopelijk een weekje Spanje aangezien me ma daar 50 wordt. Meer vakantie zit er niet in.. Gelukkig is er nog lowlands
![]()
Feestje zal er wel niet van komen. Zo is me ma niet echt. daarom gaat ze ook weg met d'r 50ste verjaardagquote:Op woensdag 28 april 2004 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]Cool!!
En een weekje Spanje.... EN dan nog Lowlands er achteraan... heeerrrrlijk! En nog een feestje ook, zo ver weg!! Naja, genoeg plezier toch?
Ah joh, wij doen samen nog wel een keer 50 push-upsquote:Op woensdag 28 april 2004 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, ik pas in dat geval een quote heel braaf aan, zodat-ie het goed laat zien. Want anders doe ik opeens allerlei dingen (zoals sporten of heftig uitgaan) waar ik niet aan moet denken..
Hahaha herkenbaar, wij gingen ook een weekje weg toen mijn moeder 50 werd, ze had absoluut geen zin in een pop in de tuinquote:Op woensdag 28 april 2004 18:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Feestje zal er wel niet van komen. Zo is me ma niet echt. daarom gaat ze ook weg met d'r 50ste verjaardag
D4 Princessquote:Op woensdag 28 april 2004 19:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dragon Half?
Dit zijn dus de liedjes door 1 of ander ander meisje ingezongen he? Een gezonde versie van het nummer heb ik nog niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://kawaii.otaku.ru/my-songs-2_e.html
ik raad je ook aan om Tamashii no Refuran te downloaden
* Jaloers kijkt *quote:Op woensdag 28 april 2004 19:40 schreef Sunjammer het volgende:
Eej Timmah
Morgenavond concert van Epica
Ahw... moet je niet doen, is niet goed voor jequote:Op woensdag 28 april 2004 19:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Jaloers kijkt *![]()
En toch doe ik het..quote:Op woensdag 28 april 2004 19:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ahw... moet je niet doen, is niet goed voor je
Jah, ik heb verder naast Epica en Nightwish ook niets in de planning staan voorlopig... maar goed, een paar goeie bands gaan weer touren, dus dat komt vast goedquote:Op woensdag 28 april 2004 19:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
En toch doe ik het..Ik heb voorlopig geen concerten in de planning. Metallica in Juni, en Nightwish in November natuurlijk
Er kan altijd nog iets tussen komen inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah, ik heb verder naast Epica en Nightwish ook niets in de planning staan voorlopig... maar goed, een paar goeie bands gaan weer touren, dus dat komt vast goed
Porcupine Tree, After Forever, Sirenia, Within Temptation... moet lukkenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Er kan altijd nog iets tussen komen inderdaad
Als ze een beetje in de buurt spelen welquote:Op woensdag 28 april 2004 19:47 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Porcupine Tree, After Forever, Sirenia, Within Temptation... moet lukken
Spelen ze niet eens in je achtertuin?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als ze een beetje in de buurt spelen wel
Als dat zou kunnen...quote:Op woensdag 28 april 2004 19:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Spelen ze niet eens in je achtertuin?![]()
Dan zou ik een probleem hebben denk ik...quote:Op woensdag 28 april 2004 19:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen...
Jaaaaaah... good track!!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:54 schreef Timmah het volgende:
Planet Hell van Nightwish al gehoord eigenlijk? Toppertje!
De clip is idd erg fout en de track is ongeveer met 5 minuten ingekort, geen grunts, geen orkest enzo... Anders wordt het te Engquote:Op woensdag 28 april 2004 19:55 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ken alleen Epica van het liedje "The Phantom Agony" met een foute videoclip (het leek net reclame voor de "Large" catalogus)
Voor de rest zijn ze best aardig. Ik ben geen fan van ze, maar ze zijn zeker goed aan te horenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:55 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ken alleen Epica van het liedje "The Phantom Agony" met een foute videoclip (het leek net reclame voor de "Large" catalogus)
Well, I like them very muchquote:Op woensdag 28 april 2004 19:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Voor de rest zijn ze best aardig. Ik ben geen fan van ze, maar ze zijn zeker goed aan te horen
I simply don't know themquote:Op woensdag 28 april 2004 20:00 schreef Sunjammer het volgende:
Well, I like them very much
I know the feelingquote:Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef Timmah het volgende:
* zucht * Het ziet er naar uit dat ik weer een avond van verveling tegemoet kan zien..
Your lossquote:Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
I simply don't know them
Hoe komt dat?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:05 schreef Timmah het volgende:
* zucht * Het ziet er naar uit dat ik weer een avond van verveling tegemoet kan zien..
I didn't lose them!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef Sunjammer het volgende:
Your loss
Ik heb het denk ik aan mijzelf te danken, maar ik zou simpelweg geen manier weten om mij te vermaken... Ik heb zelfs al zitten tekenen vanavond, dat doe ik zelden! Al mijn DVD's zijn al gekeken... Het enige wat nog rest is dit topic , en misschien een klein beetje Anime, en misschien wat gezellige mensen op MSN...quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hoe komt dat?.
*vrienden bezoekenquote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik aan mijzelf te danken, maar ik zou simpelweg geen manier weten om mij te vermaken... Ik heb zelfs al zitten tekenen vanavond, dat doe ik zelden! Al mijn DVD's zijn al gekeken... Het enige wat nog rest is dit topic , en misschien een klein beetje Anime, en misschien wat gezellige mensen op MSN...
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:10 schreef WAik het volgende:
[..]
*vrienden bezoeken -> het regent...
*naar de kroeg --> het regent
*naar de film ---> Optie.. maar er zijn geen vrijwilligers voor
*vriendje scoren ofzo--> Tja..
*gamen --> Verder dan Rollercoaster Tycoon kijk ik nooit...
*nederland-griekenland kijken--> Voetbal..
etc...
Heb je nog een vrouw in de aanbieding?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef WAik het volgende:
ow ik vergeet de populairste allochtone bezigheid: je vrouw slaan...
Mjah... Dat herken ik wel. En er zijn genoeg kut-klusjes om te doen (strijken, afwassen, stofzuigen) maar daar heb ik geen puf voor of zin in.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik aan mijzelf te danken, maar ik zou simpelweg geen manier weten om mij te vermaken... Ik heb zelfs al zitten tekenen vanavond, dat doe ik zelden! Al mijn DVD's zijn al gekeken... Het enige wat nog rest is dit topic , en misschien een klein beetje Anime, en misschien wat gezellige mensen op MSN...
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef WAik het volgende:
ow ik vergeet de populairste allochtone bezigheid: je vrouw slaan...
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
En Tokje1,Pluisje, Tsjilp en Hoefje dan?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Dat herken ik wel. En er zijn genoeg kut-klusjes om te doen (strijken, afwassen, stofzuigen) maar daar heb ik geen puf voor of zin in..
Hmmmz... Maar ik moet ook nog verder spelen met Golden Sun!
Heb ik iets gemist bij het lurken? * Dossiers pak *quote:Op woensdag 28 april 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Tokje1,Pluisje, Tsjilp en Hoefje dan?
Die heb ik de laatste tijd ernstig verwaarloosdquote:Op woensdag 28 april 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En Tokje1,Pluisje, Tsjilp en Hoefje dan?
Toch geen Neopets he?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die heb ik de laatste tijd ernstig verwaarloosdmaar met Golden Sun ben ik al veeeeeel langer bezig.
.
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die heb ik de laatste tijd ernstig verwaarloosd![]()
Staat het niet in je dossiers?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Toch geen Neopets he?
Mijn theorie is dat een Mysterieus, Duister en vooral Eng persoon de pagina's er uit gescheurd heeft..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Staat het niet in je dossiers?
Je klinkt nu wel erg G_Equote:Op woensdag 28 april 2004 20:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat een Mysterieus, Duister en vooral Eng persoon de pagina's er uit gescheurd heeft..![]()
Het zijn de kippen, koeien en schapen etc op mijn boerderij in het spel Harvest Moon, voor de Gameboy. En daar mag je je dieren zelf namen geven.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:25 schreef Timmah het volgende:
[..]
Toch geen Neopets he?
Ah okquote:Op woensdag 28 april 2004 20:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zijn de kippen, koeien en schapen etc op mijn boerderij in het spel Harvest Moon, voor de Gameboy. En daar mag je je dieren zelf namen geven.
En Golden Sun is een RPG voor de Gameboy - en ik ben nu bezig met Golden Sun 2..
En zo ben je dus toch bezig vanavond.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ah ok* Nieuwe Pagina's aan dossier toevoegt*
![]()
Ja... Maar.. ik ben nu al weer klaar dus..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En zo ben je dus toch bezig vanavond.
Ow.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ja... Maar.. ik ben nu al weer klaar dus..
okquote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
zullen we dan maar gan wachten op Flo?
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef Andyvie het volgende:
whoei, mijn pijn in mijn armen en polsen is een stuk minder dan gisteren!
*wacht*quote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
ok
* op horloge kijkt *quote:Op woensdag 28 april 2004 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*wacht*
Heb je trouwens niet een leuk biggetje over ofzo die je Tim kan noemen?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zijn de kippen, koeien en schapen etc op mijn boerderij in het spel Harvest Moon, voor de Gameboy. En daar mag je je dieren zelf namen geven.
En Golden Sun is een RPG voor de Gameboy - en ik ben nu bezig met Golden Sun 2..
Biggen zijn er niet. Alleen kippen, koeien en schapen.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heb je trouwens niet een leuk biggetje over ofzo die je Tim kan noemen?
ik zou vereerd zijn![]()
Is er geen leuk schattig hulpje dat je Beavje kan noemen?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Biggen zijn er niet. Alleen kippen, koeien en schapen.. En ik heb een paard en een puppie.
.
Dan maar een Schaap of een Koe.... Of als je nog meer puppy's hebt..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Biggen zijn er niet. Alleen kippen, koeien en schapen.. En ik heb een paard en een puppie.
.
Nou.. laat dan maar..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nu helemaal niet bezig met die boerderij, ik doe nu Golden Sun..
Zijn daar geen leuke dingetjes die je een naam kan geven?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben nu helemaal niet bezig met die boerderij, ik doe nu Golden Sun..
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:54 schreef Idril-2 het volgende:haai!
Wat een sippe gezichtjes allemaal
Hoooooiquote:Op woensdag 28 april 2004 20:54 schreef Idril-2 het volgende:haai!
Wat een sippe gezichtjes allemaal
Alleen de hoofdpersoon, en die heb ik Bas genoemd.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zijn daar geen leuke dingetjes die je een naam kan geven?
Ik vind em nog best aardig..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is met een muis tekenen toch lastig..
[afbeelding]
Hij doet gewoon netalsof BOEquote:Op woensdag 28 april 2004 20:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vind em nog best aardig..
Goh. Wat origineel.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Alleen de hoofdpersoon, en die heb ik Bas genoemd..
An original artist is unable to copy. So he has only to copy in order to be original.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh. Wat origineel..
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
An original artist is unable to copy. So he has only to copy in order to be original.
lolquote:
Helga!quote:Op woensdag 28 april 2004 21:14 schreef Idril-2 het volgende:
Wie was het die Helga uit de archieven opdiepte? G_E?
Alsnog: HULDE! Ik heb me een stuip gelachen nou ja bij wijze van spreke dan om dat topic!!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:14 schreef Idril-2 het volgende:
Wie was het die Helga uit de archieven opdiepte? G_E?
Alsnog: HULDE! Ik heb me een stuip gelachen nou ja bij wijze van spreke dan om dat topic!!!
Wizard!!!!quote:Op woensdag 28 april 2004 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Markie-Mark![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:16 schreef blublub het volgende:
hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |